Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לגבי אוזניות- משיהו מכם שמע את הHYPERX CLOUD ? בפרומים מציינים שמדובר באוזניות שנימכרות כמותג אחר ועולות הרבה יותר, לי אין למה להשוות אבל אני ממש אוהב אותם ובטוח שכרטיס קול המובנה במחב לא מנצל אותם בכלל.

נוטה מאוד להזמין את הDAC החדש מאתר hifimediy.

 

אתה צודק לחלוטין , אין יצרן אוזניות בשם קינגסטון.

שמות אחרים לדגם.

Takstar Pro 80. יש לי.

QPad QH-90.

אוזניות מעולות לדעתי הטובות עד 70$.

 

רק לשם הסדר אתם יודעים מה DAC כן ,כלמור למה הוא משמש.

פורסם
מישהו ראה במקרה מבצע על כרומבקים/11.6" עם משלוח לארץ? מחפש מחפש פשוט וקטן ללימודים (4gb ram)

כרגע הכיוון הכללי הוא Acer Aspire ES1-131 מאמזון בריטניה - ראיתם משהו מענין? כדאי לחכות ל-BF?

קניתי ב UK כרומבוק Lenovo n22 במחיר בדיחה של 600₪ עד הבית

11.6/2gb/32gb/n3060

ממליץ להתחיל משם, רוב הדגמים יותר זולים וזמינים לארץ מאשר מus

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
גבר אמיתי רואה משחק של בית"ר ירושלים עם בירה ביד אחת ופיצוחים ביד שניה בזמן שאשתו אמונה על מטלות הבית!

אגב, מחפש דיל טוב למיקסר לאחר שהנוכחי מפגין סימני גסיסה מתקדמים ועושה שמות במטבח. דרישות עיקריות- קערה בנפח 5 ליטר ומנוע חזק, לפחות 1400W. הנוכחי תוצרת קנווד, קערה 4 ליטר ומנוע 900W, לא ממש סיפק את הסחורה. הלכתי להדיח כלים..

עריכה: חשבתי על בוש מסדרת mum, אשמח לתובנות.

אתה מתכוון שהלכת לבצע תהליך הידרו-טרמי לחרסים ומתכות שונות. [emoji12]

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם (נערך)

אהלן,

מחפש עכבר ומקלדת אלחוטיים.

כרגע ישמשו לטלוויזיה ובעתיד הקרוב חזרה ללימודים(שוקל סט נוסף חוטי). אז חשבתי על שילוב של MX Anywhere 2 LOGITECH שאקנה בבאלק פרידי (מאיפה? והאם לרכוש בדיוק בתאריך?) ומקלדת משולבת עכבר LOGITECH K400 PLUS, שיהיה לנוחות, לפעמים נוח עם העכבר מהספה ולפעמים רק מקלדת.

את המקלדת חשבתי לקנות בארץ בגלל העברית, ולרכוש בבלאק פריידי בארץ כי בדר"כ יש הנחות בבאג-אייבורי-KSP.

עוד כמה חודשים אחזור ללמוד ואשתמש איתם בשולחן עבודה - הסט יהיה נוח? או שעדיף משו שמיועד לשולחן עבודה/מחשב נייד? אם כן, מה? עדיף גם לרכוש בבלאק פרידי?

אשמח לכל ייעוץ ומידע על איפה ומתי לרכוש.

 

 

בנוסף לקראת קנייה של מסך 23"~ לשולחן עבודה, האם כדאי לרכוש בבלאק פרידי?

 

תודה!!

עריכה אחרונה על ידי איתמר123

Fiat Bravo 2011 TJET​

פורסם

מחפש מעיל במחיר טוב (עד 200 ש"ח) .

מזמש עם פנימית מצמר.

חשוב שיהיה חם (על מנת שישמש לטיולים באירופה הקרה)

 

עדיין יש לי מעיל דומה שנרכש בארץ בהאנגר לפני כעשור ב75 ש"ח

פורסם

אתגר - רדיאטור חימום תלוי (לא מצאתי בארץ בכלל). אין אפשרות להתפשר על רגיל כי זה מעבר ברוחב של 60 ס"מ. רק שישלח לארץ ויהיה במחיר סביר של 500-600 ש"ח והספק של 1.5-2KW. משהו כזה:

https://www.amazon.co.uk/Purus-Electric-Bathroom-Radiator-Included/dp/B01M0MXM4M/ref=sr_1_18?ie=UTF8&qid=1479455723&sr=8-18&keywords=Electric+Panel+Heater

לקחת אייל?

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

מצטרף לבקשה שמעליי.

 

מחפש רדיאטור חימום תלוי טוב במחיר שפוי. לא קונווקטור!

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם (נערך)

מצלמה דיגיטאלית:

Sony Cyber-SHOT DSC-RX100M2

 

http://tinyurl.com/hbme6ps

 

1740 ש"ח כולל הכל, בארץ ~2500,

 

אתמול ירד המחיר של הדור הראשון, היום של השני, האם המצלמה שווה את המחיר ביחס לדורות האחרים 3-4-5?

עריכה אחרונה על ידי MaDxXx
פורסם
לגבי אוזניות- משיהו מכם שמע את הHYPERX CLOUD ? בפרומים מציינים שמדובר באוזניות שנימכרות כמותג אחר ועולות הרבה יותר, לי אין למה להשוות אבל אני ממש אוהב אותם ובטוח שכרטיס קול המובנה במחב לא מנצל אותם בכלל.

נוטה מאוד להזמין את הDAC החדש מאתר hifimediy.

 

המותג HYPERX שייך לחברת קינגסטון (בניגוד למה שנאמר לפניי). זאת מחלקת מוצרי האיכות של קינגסטון.

בין השאר, הם מייצרים גם אוזניות.

http://bit.ly/2a3jW3H

 

(מי שחולק על מידע זה, מוזמן לבדוק באתר מה מופיע במידע אודות החברה -> About HyperX.)

 

יש מספר דגמים שנמכרים בארץ (בדקתי באתר של KSP)

פורסם

אשמח לקבל המלצה על מטרייה קומפקטית ועמידה.

בגדול אני שונא מטריות ובד"כ לא מסתובב איתן, אבל אני עובד במקום שמצריך הליכה של כמה דקות, ואני מעדיף לא להגיע בצורת ספונג'ה למשרד.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

×
×
  • תוכן חדש...