Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מסוגים לתפוס קוריוז - גם המוצר וגם המחיר.

רוצים - נעביר לשרשור יוקר המחיה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

גבר אמיתי רואה משחק של בית"ר ירושלים עם בירה ביד אחת ופיצוחים ביד שניה בזמן שאשתו אמונה על מטלות הבית!

אגב, מחפש דיל טוב למיקסר לאחר שהנוכחי מפגין סימני גסיסה מתקדמים ועושה שמות במטבח. דרישות עיקריות- קערה בנפח 5 ליטר ומנוע חזק, לפחות 1400W. הנוכחי תוצרת קנווד, קערה 4 ליטר ומנוע 900W, לא ממש סיפק את הסחורה. הלכתי להדיח כלים..

עריכה: חשבתי על בוש מסדרת mum, אשמח לתובנות.

פורסם

Kenwood KM630 במצבע $200 בדיוטי. עסקה מצויינת - אם אתה מתכוון לנסוע או מוצא מי שיקנה לך.

מגיע עם מעט אבזרים - אז ההשלמה נעשית באמאזון.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא אוכל להשוות סוגי בצק, אבל אשתי משתמשת ב-KM630 מזה כשנתיים ומרוצה ממנו מאד.

 

לפניו היה לנו קנווד אחר שסבל בעיקר מקערה קטנה (4 ליטר) וכנראה חולשת מה. המכשיר קיים במחסן במצב מצויין, אבל כדי לבדוק את הדגם אצטרך לחפור קצת,לא מתאים לשעה זו. וגם לפניו היה קנווד שף, מכשיר משנות ה-80 שהגיע אלינו יד שניה במשפחה, וחי כ-30 שנה (אם לא יותר)

 

אני מניח שלא רק ההספק קובע - אלא גם המומנט והממסרה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

@haranza לא אוהד של בית"ר סורי....

 

עדיין מחפש דילים על כרטיס זכרון 64GB מהיר (נדרש קצב כתיבה של 45mbps לפחות) ונינטנדו 3DS או 2DS.

 

כרטיסי זיכרון ה 32 וה-64 אילו הכרטיסים הכי חדשים שיש היום בשוק ,הושקו לפני כמה שבועות.

 

אייל, אתה זוכר היה פה דיבור על DAC תקציבי לאוזניות?

זה הזמן :twisted:

 

תקציבי תקציבי אבל כמה מוכן להשקיע ואילו אוזניות יש לך.

פורסם

אני לא מבין גדול ולא יודע מה המחירים.

תן המלצה למינימום הנדרש שיהיה איזון טוב בין מחיר/תמורה. עד 50$ אפשר למצוא משהו?

 

כרגע יש אוזניות פשוטות של סוני. גם פה צריך את עזרתך...

 

אפשר לסגור dac + אוזניות ב100$?

פורסם

לגבי אוזניות- משיהו מכם שמע את הHYPERX CLOUD ? בפרומים מציינים שמדובר באוזניות שנימכרות כמותג אחר ועולות הרבה יותר, לי אין למה להשוות אבל אני ממש אוהב אותם ובטוח שכרטיס קול המובנה במחב לא מנצל אותם בכלל.

נוטה מאוד להזמין את הDAC החדש מאתר hifimediy.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

מישהו ראה במקרה מבצע על כרומבקים/11.6" עם משלוח לארץ? מחפש מחפש פשוט וקטן ללימודים (4gb ram)

כרגע הכיוון הכללי הוא Acer Aspire ES1-131 מאמזון בריטניה - ראיתם משהו מענין? כדאי לחכות ל-BF?

×
×
  • תוכן חדש...