Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
סליחה ,מה לא גברי במה שביקשת?

תן לי בבקשה דגם מדוייק .

איך לקבל התראת על ירידת מחיר פשוט מאוד, תירשם לגמל גמל גמל camelcamelcamel . אם עדיין צריך את עזרה תן סימן.

הדגם המדוייק: Freestyle.

 

מצ"ב הקישור:

https://www.amazon.com/Medela-67060-Freestyle-Breast-Pump/dp/B0013O9RX8

 

נרשמתי לגמל. מקווה שאסתדר איתו.

 

תודה!

עריכה אחרונה על ידי ya_pl
עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם (נערך)

מה ההבדל בין מה שאתה העלתה.

לזה

אגב למה מדלה , האם זוגתך כבר ניסתה לשאוב פעם , זוגתי לא הצליחה לשאוב , נהיה לה דלקות וגודש (לא מנוע)

התקשרתי לזוגתי ושאלתי מאיפה המשאבה אמרה לי שניתן לקחת בהשאלה מ-יד שרה, שווה לבדוק.

כי בשביל כוס חלב לא צריך פרה....

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

אייל המשאבות זהות, ההבדל הוא באבזור לדעתי.

אנסה לתרום מנסיונה של אשתי

אם אשתו של YA_PL מצליחה לשאוב אז אני אישית חושב ששוה להשקיע על משאבה טובה.

אנחנו גם בהתחלה לקחנו ליד שרה וניסינו מספר דגמים ושוב דבר לא השתווה לנוחות והחוזקה של הדגם שלבסוף נקנה.

אני ממליץ על איביי במכירות פומביות.

אנחנו קנינו לבסוף את המשאבה הנ"ל:

https://www.amazon.com/Medela-Pump-Style-Advanced-Breast/dp/B004HWXCJS/ref=sr_1_3_a_it?ie=UTF8&qid=1479219314&sr=8-3&keywords=pump%2Bin%2Bstyle%2Bmedela&th=1

שזה הדגם אחד לפני הדגם הנוכחי (שאשתי טוענת שעדיף)

לנו הוא עלה כ 70 דולר פלוס שילוח של מסטופ מארה"ב.

מיותר לציין שנקנה חדש ולא יד שניה.

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם
אני גם אשמח לרכוש מכונת תספורת, מה הוא המחיר המשוער במקרה בו יהיה מבצע על הדגם הזה?

אם הייתי נביא הייתי אומר לך ידידי.

לא בטוח שיהיה מבצע על הדגם.

פורסם
מה ההבדל בין מה שאתה העלתה.

לזה

אגב למה מדלה , האם זוגתך כבר ניסתה לשאוב פעם , זוגתי לא הצליחה לשאוב , נהיה לה דלקות וגודש (לא מנוע)

התקשרתי לזוגתי ושאלתי מאיפה המשאבה אמרה לי שניתן לקחת בהשאלה מ-יד שרה, שווה לבדוק.

כי בשביל כוס חלב לא צריך פרה....

 

למה מדלה- יש לה נסיון עם הדגם המדובר, והוא היחיד שהיה מוצלח מבחינתה. אגב, זו לא אישתי אלא קרובת משפחתי.

 

לגבי יד שרה- אין להם כרגע פנויים.

 

 

אייל המשאבות זהות, ההבדל הוא באבזור לדעתי.

אנסה לתרום מנסיונה של אשתי

אם אשתו של YA_PL מצליחה לשאוב אז אני אישית חושב ששוה להשקיע על משאבה טובה.

אנחנו גם בהתחלה לקחנו ליד שרה וניסינו מספר דגמים ושוב דבר לא השתווה לנוחות והחוזקה של הדגם שלבסוף נקנה.

אני ממליץ על איביי במכירות פומביות.

אנחנו קנינו לבסוף את המשאבה הנ"ל:

https://www.amazon.com/Medela-Pump-Style-Advanced-Breast/dp/B004HWXCJS/ref=sr_1_3_a_it?ie=UTF8&qid=1479219314&sr=8-3&keywords=pump%2Bin%2Bstyle%2Bmedela&th=1

שזה הדגם אחד לפני הדגם הנוכחי (שאשתי טוענת שעדיף)

לנו הוא עלה כ 70 דולר פלוס שילוח של מסטופ מארה"ב.

מיותר לציין שנקנה חדש ולא יד שניה.

 

הדגם שציינת אכן משך את תשומת ליבי.

 

אני מבין שאישתך התנסתה ב2 הדגמים? ושמה שציינת יותר מוצלח?

 

כי קרובתי לא מצאה אותה להתנסות..

 

 

תודה!

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
לא בהכרח. גם אם המוכר אינו אמאזון אך הוא נשלח מאמאזון ומשלוח הוא AmazonGlobal הוא לא ישלם דבר נוסף.

תודה! זה מה שרציתי לדעת.

פורסם
למה מדלה- יש לה נסיון עם הדגם המדובר, והוא היחיד שהיה מוצלח מבחינתה. אגב, זו לא אישתי אלא קרובת משפחתי.

 

לגבי יד שרה- אין להם כרגע פנויים.

 

 

 

 

הדגם שציינת אכן משך את תשומת ליבי.

 

אני מבין שאישתך התנסתה ב2 הדגמים? ושמה שציינת יותר מוצלח?

 

כי קרובתי לא מצאה אותה להתנסות..

 

 

תודה!

אשתי לא התנסתה במה שאתה מחפש

התנסה במדלה של יד שרה.

הביקורות שקראה טענה שמה שקנינו עדיף על מה שאתה מחפש.

 

Sent from my SM-J500F using Tapatalk

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בעוד 10 ימים אני אהיה בקלן שבגרמניה לסופ"ש.

האם יהיו מבצעים בחנויות הפיזיות בגרמניה? או שזה רק קטע של אמאזון וחנויות פיזיות בארה"ב

האם יש טעם להזמין משהו מאמאזון גרמניה? האם התחילו שם מבצעים שווים? האם זה יגיע למלון עד שאגיע לשם?

אני טסם עם מזוודה ריקה כך שאוכל למלא אותה בגבולות הסביר \ גבולות המכס (לא מתכנן לקנות מגבר לדוגמה)

פורסם

אמנם אני בספק שיהיו מבצעים משמעותיים, אבל אולי אופתע:

 

האם יש מבצעים גם בתחום שעוני עילית?

לדוגמא: Grand Seiko SBGA125?

 

(בד"כ משווק יותר בתחומי יפן, יש שם BF? )

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

×
×
  • תוכן חדש...