Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמאזון UK, מבצע לקונים 2 מוצרים של לוג'יטק - 30% הנחה!

 

למי שחיפש את ה MX Master שלהם, או אפילו את ה Z906! - הזדמנות..

...CASKA for life

פורסם
באמזון אנגליה חזר המבצע (יותר זול מהפעם הקודמת) על המכונת גילוח של פיליפס מסדרה 5000 - 245 ש"ח עד הבית.

http://tinyurl.com/h8zseas

 

בדיוק המחיר שיצא פעם שעברה (פעם שעברה היה אפילו קצת יותר טוב בשל שער פאונד נמוך יותר דאז).

 

מכל מקום עדיין דיל משתלם מאוד.

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם (נערך)
אהלן אהלן חבר'ה, אייל,

בגדי ספורט - ריצה, רכיבה על אופניים, איפה מומלץ? מנסיון אני כן מחפש את החברות המוכרות יותר (לריצה - נייקי, אדידס וכו', לרכיבה - פרל איזומי, רייס פייס וכו'), אין מה לעשות זה באמת יותר איכותי.

בנוסף הבעיה הגדולה שלי עם הסיניים זה המידות הדפוקות שלהם.

ומה המכס על המוצרים האלו?

תודה, ליאור.

חנויות ספורט זולות באזור חיפה?

למגה-ספורט יש חנות עודפים בצומת קרית אתא (אאל"ט במתחם "ביג"), יש חנות בשם זול-ספורט באזור קרית חיים (רח' איתין, ליד שופרסל ואדידס), החנות החביבה עלי היא יורוספורט במרככז הקונגרסים - רק כאשר יש בה מבצעים, ויש בקניון של יקנעם סניף של אליטל (הייתי פעם אחת ולא מצאתי מציאות, אבל הרשת נחשבת זולה). פעם מצאתי בגדים זולים ואיכותיים בחנות במרכז הקניות בעין המפרץ - ספיח של ביקור בשוק לוד רמלה באיזו שבת.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

התייעצות אוזניות לאישה:

תקציב של 30 דולר, לאוזניות over ear מגניבות (רטרו שכזה), שלא יהיו זבל? ואם יש מיקרופון אז מגניב.

 

זה ריאלי?

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם
אל תבנה על הבלאק פריידיי לטלוויזיות בארץ. בשנה שעברה כל רשתות החשמל סתם עשו עבודה בעיניים. רציתי לקנות טלוויזיה ומייבש וחוץ מזה שהיה הרבה יותר עומס בחנויות והרבה יותר קשה לקבל איזשהו שירות/יחס, המחירים היו רגילים לגמרי. כלומר, רובם העלו את המחיר והציגו מבצע כלשהו.

אני כבר הבנתי שבארץ רק באג וקי.אס.פי עושים מבצעים אמיתיים בבלאק פריידיי. וגם זה בעיקר אם אתה צריך שני מוצרים במחיר דומה.

 

ואללה? אוקיי תודה.

לגבי KSP- כן, הם באמת בערך היחידים שעושים מבצעים ששווים משהו.

They are trying to ban me...

פורסם
התייעצות אוזניות לאישה:

תקציב של 30 דולר, לאוזניות over ear מגניבות (רטרו שכזה), שלא יהיו זבל? ואם יש מיקרופון אז מגניב.

 

זה ריאלי?

 

אמנם אין מיקרופון והן On Ear ולא Over Ear , אבל לא תמצא משהו יותר טוב מהאוזניות האלו בטווח המחיר הזה (ואפילו עד איזה 50-60 דולר):

http://www.ebay.com/itm/JVC-HA-S500-Z-sealed-headphone-folding-gunmetal-/232124326274?hash=item360bb02182:g:segAAOSwZJBX-lhC

פורסם

בוקר טוב

חימום מנועים .

אל תיגדו לא ידעתי פספסתי.

השלוחה הבריטית של אמזון התחילו את מבצעי ה BF קצת מוקדם מן הצפוי .

14-25.11. כלומר מהיום.

לדוגמה מחשב נייד של לנובו Ideapad 100 מבוסס I5 ,טרה איחסון,8GB זיכרון . ב 1500 שח עד הבית.

ראוטר של NETGEAR R7000 במחיר פגז של 565 שח עד הבית משקף כ50% הנחה, לצורך השוואה בארץ:shock: מעל 1500 שח.

עדכונים בהמשך.

לא לקלל את תשכחו!

פורסם

אייל תודה על העדכון. כדאי לרכוש גבר במבצעים הנוכחיים או להמתין לbf עצמו ולסייבר מונדי שלאחריו?

 

בן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם (נערך)

אני לא יודעים אם אמזון מוכרים גברים.

חשבתי שאתה טיפוס של נשים לא?

מבצעי ה BF הם בד"כ לאמריקאים.

משום מה כל השלוחות האירופיות של אמזון התחילו להעלות מבצעים ,אומנם בצורה מצומצמת.

בצרפת ,גרמניה,איטליה, וספרד זה מה 14-20.11. כנראה לסייבר שני ולשישי השחור יעלו מבצעים ייעודים.

בבריטי כפי שכתבתי 14.25.11

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

איך אמזון ספרד\צרפת מבחינת תמיכה ואחריות?

אני יודע שארה"ב ואנגליה נותנים שירות מדהים, ויזכו במקרה הצורך גם שנה אחרי שקנית. אבל מה לגבי ספרד וצרפת? אני שוקל לקנות מחשב נייד דרכם.

×
×
  • תוכן חדש...