Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן הוט האצ'ים של EVO (קופרה\GTI\R\RS265\VXR)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3938 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 137
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

 

אני אגיד שוב, נושא השרשור הוא רכבים קטנים עם ראות מעולה לאחור, לא איווקו דיילי ולא למבורגיני קונטאש שהיית עובר אצל הדילר הדרכה קצרה כיצד להחנות ברוורס (מה שבוידאו זה לא נהג מפגר, זה הנוהל הרשמי של למבורגיני ל"איך מחנים ברוורס את הקונטאש")

 

היסטרי!

למדתי משהו חדש היום.

פורסם

לא מבין את ההשוואה בין רכב של 200+דלתא לרכב של 200-דלתא, הרי אלו סגמנטים תקציביים שונים לגמרי.

לי אין חיבה מיוחדת לחיישני חניה, אם יש אז אחלה ואם לא אז לא באמת אכפת לי. אבל לרכוש רכב ב200+ שמגיע בלי אביזר כה סטנדרטי כיום, זה אמנם לא דיל ברייקר אבל זה משאיר טעם רע לעסקה.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

זה שהדיון על המכוניות הללו מתדרדר לדסקוס חיישני חנייה והרלוונטיות שלהם מסביר למה מייצרים רכבי ספורט לכוסיות, שהפלסטיקה לא מספיק אלסטית בשבילם, המתלים נוקשים מדי והאבזור לא כולל מקום ללק.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
זה שהדיון על המכוניות הללו מתדרדר לדסקוס חיישני חנייה והרלוונטיות שלהם מסביר למה מייצרים רכבי ספורט לכוסיות, שהפלסטיקה לא מספיק אלסטית בשבילם, המתלים נוקשים מדי והאבזור לא כולל מקום ללק.

 

מה לעשות וברוב העולם למי שקונה מכונית קצה כמו גולף GTI או מגאן RS יש גם אוטו שני ליום יום, שחוקי לכביש ולא צריך לסוע בו כל הזמן עם קסדה וחליפת נומקס. בארץ אנחנו נאלצים להסתפק במכונית אחת שגם עושה הכל - נותנת בראש בסבבי הטורינג המקומיים שלנו בשפע המסלולים, ודוהרת בכבישים המרווחים והסלולים היטב - וגם אפשר להסיע בה משפחה ולהתנייד בה בעיר בנוחות.

 

(בשבוע הבא: עפר מתלונן למה היבואנים לא מאפשרים לו לוותר על המזגן בשביל לחסוך 30 קילו)

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

לי אין חיבה מיוחדת לחיישני חניה, אם יש אז אחלה ואם לא אז לא באמת אכפת לי. אבל לרכוש רכב ב200+ שמגיע בלי אביזר כה סטנדרטי כיום, זה אמנם לא דיל ברייקר אבל זה משאיר טעם רע לעסקה.

 

בדיוק. כי בפאסאט הכי זולה יש מערכת חניה (מצלמות 360 מעלות), ואפילו בטוראן 1.4 HIGHLINE יש מערכת Park Assist, ובכל (!) מאזדה 3 יש מצלמה אחורית. מצד שני, בניגוד לגולף אלו לא מכוניות מסלול.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
ומה מחירה בישראל?

 

סביב 300, אולי 280 אם אתה ממש טוב בלעשות שוק

 

ולכן בארץ היא לא לחלוטין ברת השוואה במסגרת מבחן הוט האצ׳ים.

 

אני לא חושב שאפשר להגדיר גולף GTI או קופרה בתור רכב קצה ברמה כזו שלבעלי יכולת בחו׳ל הן ישמשו כרכב שני.

 

נניח מגאן קאפ אולי תיכנס לקט׳ הזו אבל לא שאר הרכבים במבחן.

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם
מה לעשות וברוב העולם למי שקונה מכונית קצה כמו גולף GTI או מגאן RS יש גם אוטו שני ליום יום, שחוקי לכביש ולא צריך לסוע בו כל הזמן עם קסדה וחליפת נומקס. בארץ אנחנו נאלצים להסתפק במכונית אחת שגם עושה הכל - נותנת בראש בסבבי הטורינג המקומיים שלנו בשפע המסלולים, ודוהרת בכבישים המרווחים והסלולים היטב - וגם אפשר להסיע בה משפחה ולהתנייד בה בעיר בנוחות.

 

(בשבוע הבא: עפר מתלונן למה היבואנים לא מאפשרים לו לוותר על המזגן בשביל לחסוך 30 קילו)

 

שש שנים נהגתי בקליאו ספורט. לא היתה לה בעיה לעשות הכל. היתה לי גם 306 במקביל. לא רצתי כל פעם לקחת אותה, כי היו לה גם דלתות אחוריות, קצת יותר מרווח ונוחות קצת עדיפה. גם לא עם תינוקת. גם לא כשנסעתי לאילת.

אתם פשוט נוטים לנפח כל הבדל שולי למימדים לא רציונאלים (ע"ע חיישני רוורס).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
שש שנים נהגתי בקליאו ספורט. לא היתה לה בעיה לעשות הכל. היתה לי גם 306 במקביל. לא רצתי כל פעם לקחת אותה, כי היו לה גם דלתות אחוריות, קצת יותר מרווח ונוחות קצת עדיפה. גם לא עם תינוקת. גם לא כשנסעתי לאילת.

אתם פשוט נוטים לנפח כל הבדל שולי למימדים לא רציונאלים (ע"ע חיישני רוורס).

 

הביקורת היא לא כלפי הרכב, אלא כלפי היבואן, כך שאין לזה דבר וחצי דבר עם איכויות ספורטיביות. מילא אם זו הייתה איזו רודסטר, אבל גולף GTI היא בסך הכל גולף מחוזקת ואם ה1.4 יכולה להגיע עם מצלמת רוורס, אז גם היא יכולה.

חוצמזה, מאז ה306 אנחנו התקדמנו. ה306 והקליאו ספורט שתיהן היו מאובזרות היטב לתקופתן - לא היית מקבל כלום בקליאו 1.4 שלא היה בספורט ולא היה כזה דבר "הזמנה מיוחדת" בכלל. כאילו, אני ממש מברך על זה שיש הזמנות מיוחדות כי עד 2012 בערך עשו פרצופים לכל מי שרצה משהו מיוחד. זה אחלה. עכשיו, מילא אם היית פשוט יכול לקנות אוטו עם חיישנים, אבל אתה צריך הזמנה מיוחדת בשביל זה וזה אומר לחכות המון זמן (ארבעה-חמישה חודשים). ואני בספק כמה גולף GTI מסתובבות בלי חיישנים - פשוט עושים התקנה מקומית, ואז מפרקים לך את האוטו ובערך מרכיבים מחדש, מה שגם לא רצוי.

 

אז הבעיה היא לא באוטו ולא ביכולות הספורטיביות שלו ואפילו לא במחיר של החיישנים. הבעיה היא שבשביל אביזר שנלקח כמובן מאליו, צריך או לחכות חמישה חודשים, או לתת למתקין מקומי לפרק אוטו חדש. זו אי נוחות מטופשת לחלוטין, כזו שאתה לא מצפה לה.

 

מעבר לזה, הפורום הזה נועד לבכי ויללות.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
ולכן בארץ היא לא לחלוטין ברת השוואה במסגרת מבחן הוט האצ׳ים.

 

זו הייתה כוונתי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
בקיצור, 135M מחומשת דלתות לאחר הפייס ליפט. ובצבע נכון.

 

אני מסכים, היא מרגישה כלכך יותר מיוחדת מהאחרות. אולי כי אני שמונה שנים נוסע בגולף...

 

135M זו חוויה אמיתית.

 

 

טרם נהגתי, מדוע הבטחון הזה שאתם נוטים לייחס לה ?

היא (כן, לאחר הפייסליפט...) סיימה במקום האחרון לדעת-4 בוחנים שונים במבחן במגזין-EVO החודש.

 

 

זה שהדיון על המכוניות הללו מתדרדר לדסקוס חיישני חנייה והרלוונטיות שלהם מסביר למה מייצרים רכבי ספורט לכוסיות, שהפלסטיקה לא מספיק אלסטית בשבילם, המתלים נוקשים מדי והאבזור לא כולל מקום ללק.

 

או תודה רבה !!! :grin:

 

 

 

מה לעשות וברוב העולם למי שקונה מכונית קצה כמו גולף GTI או מגאן RS יש גם אוטו שני ליום יום, שחוקי לכביש ולא צריך לסוע בו כל הזמן עם קסדה וחליפת נומקס. בארץ אנחנו נאלצים להסתפק במכונית אחת שגם עושה הכל - נותנת בראש בסבבי הטורינג המקומיים שלנו בשפע המסלולים, ודוהרת בכבישים המרווחים והסלולים היטב - וגם אפשר להסיע בה משפחה ולהתנייד בה בעיר בנוחות.

 

(בשבוע הבא: עפר מתלונן למה היבואנים לא מאפשרים לו לוותר על המזגן בשביל לחסוך 30 קילו)

 

גולף GTI היא יופי של הוט-האץ', אבל רחוקה מאוד מלהיות רכב קצה, או הקצה של הקטגוריה אפילו.

ניתן להשתמש בה ליום יום בסופר נוחות ושימושיות וגם לקחת אותה להנות בכבישי נהיגה, "הדרכות נהיגה מתקדמת" במנחתים וכו'... הרי לשם התמהיל הזה היא נבנתה וזה לא אילוץ שאנחנו צריכים להסתפק בו בארץ, זו הייתה המטרה של האנשים שבנו את האוטו הזה וזה מה שהוא צריך ויודע לעשות.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

האימרה על רכבי קצה הייתה סרקזם.

 

זה לא משנה איפה איבו שמו את ה135, כי הם מאוד התלהבו ממנה כשהיא יצאה, וכי היא משדרת ייחוד שאין להרבה מכוניות שאינן מכוניות ספורט פרופר. יש לה הרגשה של מאסל קאר, עם סאונד מעולה, מנוע אורכי שמטלטל את האוטו במכות גז, ים של מומנט וכוח ותא נוסעים פנטסטי שמכניס אותך לאווירה. משהו בה מאוד נכון, וזו איכות שברובה סובייקטיבית אבל היה לי חיוך מתחילת הנסיעה ועד סופה.

 

מבחינת שלדה, התנהגות ובלמים, אני לא אתפלא אם הגולף עדיפה (הגולף פשוט פנטסטית להוציא בקרת יציבות לא מתנתקת) אבל אין לה כלום מהattitude. בטח לא כשהבימר בשחור. נראב לי שקוראים לזה כריזמה וזה משהו שבדרך כלל אין למכונות.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

כאשר ממשיכים לראות את הגולף כנקודת הייחוס, אז היית מוצא את ה ST מותירה אותך עם חלק גדול מהתיאורים הנ"ל.

כמובן שאם התקציב הוא נון אישו אז היא צריכה ליפול, אלא אם עניין התמורה נותר ואז היא הייתה שווה הצצה.

לבימר יש יתרון עצום על כל אחת אחרת - היא לא מכבידה על ההגה עם העדר.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

שני עדכונים:

באתר של "אוטו" הישראלי מעדכנים שהפיג'ו 308 GTI תוצג בתערוכת פרנקפוט (15.9).

הנתונים מרשימים: 6 שניות ל 100 , מהירות מירבית 255 קמש מוגבלת מחשב, משקל נמוך רק 1205 ק"ג, 270 כ"ס, דיפרנציאל מוגבל החלקה מסוג טורסן ועוד וכן איבזור עשיר (תאורת לד מלאה , מולטימדיה , חיישנים מכל הסוגים ועוד. כמו כן אתר אוטוספורט מעדכן שרנו חושפת 2 גרסאות למגאן RS CUP שתיהן עם 275 כ"ס. האחת יותר מכוונת מסלול (S) מחיר: 23935 לישט והשנייה (NAV) מכוונת איבזור. סוף סוף. בין היתר: חיישני תאורה וגשם, בקרת אקלים מפוצלת, הנעה ללא מפתח, כניסה לרכב ללא מפתח, חיישני חניה אחורית עם מצלמה, מערכת סאונד משודרגת , מולטימדיה ועוד. מחיר:25935 לישט . ככל שזכור לי רנו מתכוונת להוציא דור חדש למגאן בשנת 2016 . בכל אופן המחירים בארץ לא יהיו לי נגישים ואני ימשיך להיות עם הפרטנרית הנוכחית 208 GTI שעושה את עבודתה נאמנה

פורסם

אני קורא כאן בפורום שוב ושוב בשרשורים שונים את הטענה שהמגאן זה רכב הארדקור לא פרקטי בעליל שלא מתאים פחות או יותר לאף-אחד וכולם ממהרים להוריד אותה מהפרק בכל דיון והשוואה.

הטיעון הפרקטי היחיד שאני מבין ומקבל זה בהשוואה לרכב 5 דלתות אבל זה סעיף שמשותף ללא מעט רכבי ספורט, לא משהו ייחודי למגאן.

זה שהרכב ידני ? :roll:

האבזור עשיר מספיק לדעתי אז אולי איכות ומראה תא הנוסעים זאת בעיית הפרקטיות המדוברת ? (מה קשור פרקטיות לאיכות ומראה ? לא יודע אבל אני זורם עם הטיעונים שנשמעים פה)

נוחות נסיעה ? רעש ?

שום דבר פה לא ברמה יוצאת דופן / בעייתית.

כן, מן הסתם יש רכבים מפנקים יותר, שקטים יותר, נוחים יותר, גם בתוך הקטגוריה הספורטיבית אבל זה מכלול של פשרות ואף רכב לא מתאים לכולם.

אולי היום המגאן נמצאת בקצה הסקלה של התמקדות בנהיגה עם פשרות במסביב אבל בשום אופן לא ברמה יוצאת דופן שאמורה להוציא אותה מהדיון.

אנשים מדברים עליה כאילו זה במינימום רכב מסלול עם כלוב, בלי מושב אחורי, בלי בידוד, בלי מזגן, בלי שום אבזור.

 

ולגבי זה שאת האקסטרה שהיא נותנת רק יחידי סגולה יוכלו לחוש וגם זה רק במסלולים אירופיים שאין בנמצא בארץ, קשקוש מוחלט.

ברור לי שחלק נכבד, כנראה רוב רוכשי הרכב בקטגוריה הזאת, לא הולך לנצל 60% מהיכולות של הרכב שיבחר ועבורו ההבדל לא יהיה משמעותי אבל אל תרגישו מחוייבים לכפות את דעתכם על השאר.

יש עדיין הרבה חובבי רכב שמחפשים את ה-edge הזה, שמטפסים קצת יותר גבוה באחוזי הניצול של הרכב, שמחפשים כבישי נהיגה מוקדם בבוקר או מנחתים וכו'. אני מכיר כמה כאלה ועבורם המגאן עושה את זה ומהנה יותר מהמתחרות (כן, גם הם פוזלים ומתעניינים במתחרות החדשות ועושים נסיעות מבחן וחוזרים למגאן מרוצים מהבחירה שעשו).

 

לא אומר שהיא מתאימה לכל אחד אבל צריך קצת איזון פה בפורום.

 

ולגבי מבחנים, אני קורא בעקביות כל מבחן מעניין בקטגוריה במגזינים בחו"ל והמגאן, למרות גילה המתקדם, עדיין יוצאת כשידה על העליונה ברוב המבחנים (וגם באלה שבשקלול הסופי בוחרים ברכב אחר, בסעיף הדינמי המגאן לוקחת תמיד).

EVO April - 2015 the year of the hot hatch

מול הקופרה 280, גולף GTI, קופר S, פוקוס ST, אסטרה VXR.

המגאן ראשונה.

Autocar June

מול גולף R וסיוויק Type-R.

המגאן ראשונה.

EVO September - new world order

מול גולף R, סיוויק Type-R, קופרה 280, M135i

4 בוחנים דירגו את הרכבים, אצל כולם, פה אחד, המגאן ראשונה.

 

אני אגב עושה פה משהו שאני לא אוהב.

אני לא חושב שזה נכון להתייחס לשורה תחתונה של מבחנים כי הם אף-פעם לא מספרים את כל הסיפור, לפעמים הבחירה הסופית יכולה להיות קצת שרירותית או סובייקטיבית כשהתחרות קשה.

הכי חשוב זה לקרוא את כל הכתבה ולשקלל לעצמכם את מה שמעניין אתכם ברכב ואולי להגיע לתוצאה שונה.

כל השיקולים נפרסים בכתבות המקיפות ולפעמים אחרי שבחים רבים לרכב אחד, הבחירה הסופית נעשית ברכב אחר על פי פרמטר שאולי לא מעניין אתכם בכלל.

 

 

ניר


×
×
  • תוכן חדש...