Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן הוט האצ'ים של EVO (קופרה\GTI\R\RS265\VXR)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3938 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

NMP הבעיה של הרנו ,היא הסמל מקדימה,נראה לי.

אין משהו אחר לדעתי,הרי באמינות היא בסדר גמור,אולי סחירות בעיתית.

לא יודע להגדיר למה רובנו מעדיף גולף GTI לדוגמה.

ולמה הפורד פוקוס לא מקבלת מקום טוב והקהל יעד של ההוט האצים

לא מעדיף אותה על הגולף,היא עושה דברים דינאמית יותר מהנה מהגולף.

 

אולי זה המחיר בארץ.

  • תגובות 137
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

במקרה של הפוקוס האשם הוא ביבואן שהקטגוריה היא נטל עבורו. הוא לא ניסה ברצינות לשווק אותה ובתאכלס לא היה יבוא סדיר שלה.

 

מניסיוני האישי הוא טעה בגדול, מכונית פראקטית ומהנה במיוחד.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

המגאן לא יותר ספארטנית מבחינת אבזור/עיצוב/איכות פנים? כי זה מה שאני הבנתי מרוב הכתבות שקראתי (לא ראיתי אחת במציאות).

נכון שזה לא קשור לניהוג, אבל יש הרבה אנשים שכשהם משאירים 200K+ אצל היבואן, הם רוצים לחזור הביתה עם משהו לא רק מהיר אלא גם מפנק. נראה שיחסית לחברותיה, המגאן פחות חזקה בתחום הזה.

תקן אותי אם אני טועה NMP.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם (נערך)

עריכה - הלאון נשמטה (והוספה), וגם הוספו S3 וה-A45 והו-CLA45.

 

סתם בשביל העניין, בדקתי את מספרי המכירות של קטגוריית ההאט האצ' (קטנות ומשפחתיות קומפקטיות) מ-2014 ועד סוף אוגוסט. התייחסתי רק לגרסאות הקצה של כל דגם:

 

[TABLE=class: grid, width: 600]

[TR]

[TD]דגם[/TD]

[TD]מכירות (2014 עד אוגוסט 2015)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]גולף GTI[/TD]

[TD]251 (31 ידני)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]S3[/TD]

[TD]127 (69 5 דלתות, 28 3 דלתות, 30 סדאן)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ג'ולייטה תלתן ירוק[/TD]

[TD]112 (1 ידנית, דגם קודם)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]אוקטביה vRS[/TD]

[TD]109 (1 סטיישן אוטומט ורק 2 סדאן ידניות)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]500 אבארט[/TD]

[TD]84 (39 ידני)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]פולו GTI[/TD]

[TD]79 (57 עם מנוע 1.4, הישן, 22 עם ה-1.8 החדש)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]סדרה 2[/TD]

[TD]78 (2 ידני)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]208 GTI[/TD]

[TD]53[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]איביזה קופרה (1.4 כפול מגדשים)[/TD]

[TD]47[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ג'וק ניסמו[/TD]

[TD]40 (11 ידני)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]סדרה 1[/TD]

[TD]39 (8 ידני)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]A45[/TD]

[TD]23[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]CLA45[/TD]

[TD]20[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]מאגן RS[/TD]

[TD]16[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]קליאו RS[/TD]

[TD]16[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]שירוקו 2 ליטר[/TD]

[TD]11[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]לאון קופרה (280 כ"ס)[/TD]

[TD]11[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]קורסה OPC[/TD]

[TD]8[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]פוקוס ST[/TD]

[TD]6[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]פונטו אבארט[/TD]

[TD]5[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]פיאסטה ST[/TD]

[TD]4[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]גולף R[/TD]

[TD]3[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

מסקנה - העם רוצה אוטומט. רק ה-208 GTI מצליחה להתרומם כידנית בלבד.

 

אם משווים רק ידני, מצבה של המאגן לא כזה עגום. מצבה של הפוקוס (כבחירה פרקטית) דווקא כן עגום, כנראה בגלל היבוא:

[TABLE=class: grid, width: 600]

[TR]

[TD]דגם[/TD]

[TD]מכירות לדגם ידני (2014 עד אוגוסט 2015)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]208 GTI[/TD]

[TD]53[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]500 אבראט[/TD]

[TD]39 (135 כ"ס: 19 האצ'בק, 6 קבריולה; 160 כ"ס: 11 האצ'בק, 3 קבריולה)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]גולף GTI[/TD]

[TD]31 (25 5 דלתות, 6 3 דלתות)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]מאגן RS[/TD]

[TD]16[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ג'וק ניסמו[/TD]

[TD]11[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]סדרה 1[/TD]

[TD]8 (5 5 דלתות, 3 3 דלתות)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]קורסה OPC[/TD]

[TD]8[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]פוקוס ST[/TD]

[TD]6 (3 האצ'בק, 3 סטיישן)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]פונטו אבארט[/TD]

[TD]5[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]פיאסטה ST[/TD]

[TD]4[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]אוקטביה vRS[/TD]

[TD]2[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]סדרה 2[/TD]

[TD]2[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]ג'ולייטה תלתן ירוק[/TD]

[TD]1 (דגם קודם, החדש רק אוטומט)[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

 

ועוד קצת מספרים: סה"כ ידני - 185, סה"כ אוטומט - 946. ירדו מהכביש בתקופה הזאת - 9 כלי רכב (208 GTI, סדרה 2, גולף GTI, קליאו RS, פולו GTI, אחת מכל דגם, ו-2 יחידות של איביזה קופרה ושל שירוקו).

 

אכן משעשע לראות שהקליאו, המאגן והפוקוס (החדות שבחבורה) יחדיו מכרו פחות מסדרה 1 (שעולה כפול מהקליאו וכמעט 50% יותר מהמאגן והפוקוס), וסדרה 2 מכרה כפול מסדרה 1. ושמישהו בכלל קונה ג'וק ניסמו, ועוד בכמויות מכובדות.

עריכה אחרונה על ידי foo_bar
הוספת לאון, אאודי ומצרדס
פורסם

תודה על הנתונים!

הופתעתי (שלא נאמר נחרדתי) לראות את הנתון על הג'ולייטה תלתן.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

בינואר 2014 נמכרו 3 פוקוס על ידי דלק רכב ומאז לא הוצעה יותר.

3 סטיישן נמכרו על ידי איילון.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

ORYO,

 

מקום שני בטבלא עם 112 מסירות זה יפה מאוד, ממה נחרדת?

 

או שאתה מתכוון לבודדת הידנית?

 

עניינית, המצב הכלכלי בארץ והעדרו של מסלול מירוצים יוצרים את המצב שהוט האטצ הוא רכב נסיעה יום יומי לכל דבר ועניין, בגלל זה נמכרות 5 דלתות ולא 3. בגלל זה גם נמכרות אוטומטיות ולא ידניות (למרות שהן כולן רובוטיות כפולות מצמדים ולא ממש "אוטומטיות").

 

בלי שום קשר לפרקטיות, רנו ופורד סובלים מיבואן שכלל לא מעוניין למכור פה רכבים ספורטיביים.

 

אגב, בטבלא חסרים רכבי אוודי ולאון קופרה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אם משווים רק ידני, מצבה של המאגן לא כזה עגום.

 

לא כזה עגום? מכונית שעל פי כל ביקורת אפשרית וקיימת היא הכי ספורטיבית בחבורתה מוכרת חצי מגולף GTI ידנית, כלומר כזו הנרכשת על ידי חובבי נהיגה. אם זו לא ההגדרה לעגום, מה כן? אם קרסו באמת היו רוצים למכור אותה, היא הייתה צריכה לעוף כמו לחמניות.

 

הופתעתי (שלא נאמר נחרדתי) לראות את הנתון על הג'ולייטה תלתן.

 

למה?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

מדבר על הידנית הבודדת, כמובן.

מבאס לראות מיעוט של הגיר הידני, ברכב שנועד לחובב רכב. במיוחד שעד לפני כמה שנים התלתן היו מגיעות בגרסא ידנית בלבד..

היעדר הידניות בשוק מצמצם לחובבי היד2 את האפשרויות במידה ניכרת :{

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

הידנית הבודדת היא כי אין יותר ידנית. הדגם שלפני המתיחה הוצע עם גיר ידני בלבד, הדגם החדש TCT בלבד.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם (נערך)
אגב, בטבלא חסרים רכבי אוודי ולאון קופרה.

 

צודק, תודה רבה. הוספתי (והופתעתי מכמות ה-S3 העצומה (מקום 2)).

 

לא כזה עגום? מכונית שעל פי כל ביקורת אפשרית וקיימת היא הכי ספורטיבית בחבורתה מוכרת חצי מגולף GTI ידנית, כלומר כזו הנרכשת על ידי חובבי נהיגה. אם זו לא ההגדרה לעגום, מה כן? אם קרסו באמת היו רוצים למכור אותה, היא הייתה צריכה לעוף כמו לחמניות.

 

כי קונים בעיקר אוטומט 5 דלתות, או ידני 5 דלתות. ביחס לידני 3 דלתות היא מובילה (חוץ מה-208 GTI וה-500 אבארט הזולות משמעותית ומקטגוריה מתחת).

עריכה אחרונה על ידי foo_bar
פורסם

כמו שדאמרתי, כאשר החלופה היא רובוטי דו מצמדי, אוטומטי זה לא כזה נורא.

 

שים לב שבכל זאת יש הוט האטצים ידניות למכירה, רק שהן לא נמכרות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
המגאן לא יותר ספארטנית מבחינת אבזור/עיצוב/איכות פנים? P.

 

היא לא יכולה להיות "יותר ספרטנית", כי זה אומר שכל המתחרות גם ספרטניות, והיא יותר.

היא יכולה להיות פחות מאובזרת. ספרטנית זה כבר כינוי.

 

השימוש בכינוי הזה ממחיש את ההגזמה שבתיאור הפערים.

לפני לא מעט שנים בכלל נסענו במכוניות ה-רבה פחות מאובזרות מהמגאן (וגם פחות מרווחות) ולא הרגשנו מסכנים.

הפערים, גם אם קיימים, לא כאלו שהופכים את המגאן "לספרטנית".

אבל מבחינת נהיגה... אם להשוות אותה לקופרה הקודמת (לדוגמא)- הפערים ע נ ק י י ם.

המגאן היא מכונית נהיגה מעולה, אולי מכונית ההנעה הקדמית הטובה שנהגתי עליה.

זה לא ייאמן איזו מכונת נהיגה אפשר לקנות בקצת יותר מ-200 אלף ש"ח.

 

הקופרה היא מכונית לא טובה. לנהיגה היא בינונית, במקרה הטוב.

 

------

 

והוא שאני אומר גם לגבי המיאטה, אין שוק למכוניות נהיגה בארץ, אלא אם מסתפחים למודל גם קהלים אחרים (ערס שופוני ל-WRX, צפונבוניות לאלפא ואבארט, היי טקיסטים שצריכים גולף מאובזרת עם ג'אנטים יפים ל-GTI וכו').

 

כלומר, אתה תמכור S3 גם לכאלו שלא מכירים את נס הרים וסתם רוצים את ה-Audi "הכי מהירה". אתה לא תמכור להם מגאן, כי אין לה סמל שנותן סטטוס. אין לה שום יתרון, מלבד זה שהיא מכונת נהיגה משובחת.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
כי קונים בעיקר אוטומט 5 דלתות, או ידני 5 דלתות. ביחס לידני 3 דלתות היא מובילה (חוץ מה-208 GTI וה-500 אבארט הזולות משמעותית ומקטגוריה מתחת).

 

ה-208 וה-500 באמת לא מתחרות במגאן, לא ביכולת ולא במחיר. גם הקליאו האמת תקועה איפשהו בין לבין ויחד עם המאמצים הכבירים (NOT) למכור אותה, אין פלא שהיא מכרה מעט.

 

כמו שדאמרתי, כאשר החלופה היא רובוטי דו מצמדי, אוטומטי זה לא כזה נורא.

 

שים לב שבכל זאת יש הוט האטצים ידניות למכירה, רק שהן לא נמכרות.

 

דו-מצמדי זו באמת אלטרנטיבה מצויינת. כאן, אגב, אנחנו שוב חוזרים לקליאו - היא 5 דלתות, על פי המבחנים מבצעת יופי, דו-מצמדית - לכאורה השילוב המושלם. רק חוסר רצון למכור יכול להסביר 16 יחידות.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
כמו שדאמרתי, כאשר החלופה היא רובוטי דו מצמדי, אוטומטי זה לא כזה נורא.

 

אמרתי כבר בעבר שמבחינתי DSG (כשהוא במצב MANUAL) זה מכשיר לנהיגה חזקה. מי שסתם נהנה מהתפעול של האוטו יעדיף אולי ידני, אבל בשביל לנהוג על המגבלות הגירים הרובוטיים המהירים עם שליטה מההגה זה godsend. תנסה לבלום על המגבלות של הABS לתוך סיבוב עם גיר ידני בזמן שאתה מוריד הילוכים עם גז ביניים ותומך בעצמך עם רגל שמאל... זה קל אם אתה נדל. כיום ידני מרגיש לי מסורבל. זה מהנה בעיקר במכוניות השכרה בחו"ל שאין להן המון מה להציע מבחינת התנהגות\מנוע ואז הגיר הידני מוסיף איזה מימד (בתנאי שאני עושה קולות של מנוע V10 תוך כדי נהיגה). אבל במשהו מהיר? hell no.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum


×
×
  • תוכן חדש...