Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן הוט האצ'ים של EVO (קופרה\GTI\R\RS265\VXR)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3938 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מכיר את הקופרה הנוכחית, הקודמת באמת לא היתה תחרות למגאן, שאני מסכים עם במבי - לא היתה "ספרטנית" בכלל. מושבים נוחים, שליטה נוחה על הרדיו, רק מה - באמת חסרה מערכת מולטימדיה למי שמחפש. לכשעצמי, כרגע כשאני מחפש לי רכב שני, לו היה לי התקציב - היא בחירה מעולה, אף שאני לא ממש הייתי מנצל אותה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • תגובות 137
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אייל, אני חושב שאתה דווקא דוגמא מצויינת למי שייקנה ספורטיבית עם ערכים מוספים אחרים, אבל מכונית כמו המגאן לא בשבילו, כי הוא לא כזה חובב נהיגה שייצא לקרוע את הכבישים בשבת בבוקר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

פאלו,

המגאן לא ספרטנית בפני עצמה אבל (ראה עניין דיון החיישני חניה) לרכב שעולה מעל 200K ש"ח ואמור להתחרות במפרט של הלאון קופרההחדשה אז כן, המגאן RS היא לא רק ספרטנית אלא גם סגפנית.

 

רועי,

אתה כמובן זכאי לדעתך, וזה סבבה לחלוטין.

אני, אם ארכוש הוט האטצ', זה יהיה אך ורק ידנית.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

נפתח פה דיון על נתוני מכירות וניסיון להסביר את המיקום של המגאן אבל זאת ממש לא הייתה הכוונה שלי.

ברור לי שהרכב לא אמור להיות להיט מכירות (בגלל גיר ידני/3 דלתות/תדמית/יבואן, לא משנה).

אני דיברתי ספציפית על ההתייחסות אליה כאן בפורום.

קצת נמאס לשמוע כל הזמן בפורום חובבי רכב דעה נחרצת כ"כ שהרכב קיצוני מדי ולא מתאים פחות או יותר לאף-אחד.

אני יודע שאני משוחד אבל איך שאני רואה את זה סגידה לדגמים מפנקים והתעלמות מרכבים שיותר מתמקדים בפן הדינמי לא מוסיפים כבוד לפורום רכב. צחוק צחוק אבל בדיחת הפאביה שבאה לצחוק על תופעה דומה לא כזאת תלושה ממציאות הפורום כמו שאנשים חושבים.

יחד עם הדיבורים על ספרטניות אני כבר תוהה אם כל מי שמתייחס לרכב גם התנסה בו.

 

אם לענות ל-oryo או כל מי שתוהה לגבי ה'ספרטניות' של המגאן.

הרכב מגיע עם אבזור מלא, קרסו סימנו וי בערך על כל מה שיש ליצרן להציע אז לא נראה לי שמדובר פה בחוסר באבזור קריטי שמפריע לאנשים.

אבל כן מדובר ברכב שמבוסס על דור ותיק שעומד להיות מוחלף אוטוטו.

הנקודה העיקרית לרעת הרכב זה שפנים הרכב מיושן ולא שונה בהרבה מהגרסאות הרגילות וכשמדובר ברנו, זה אומר שפנים הרכב לא ברמה של הגולף למשל, בטח כשכל המתחרות כבר יצאו עם דור חדש. אני חושב שהמגאן מבוססת על הפלטפורמה הכי ותיקה בקטגוריה.

בעיקר מדובר על חוסר במסך מולטימדיה שמוסיף הרבה רושם אבל אני לא יודע כמה זה קריטי בשימושיות בפועל.

העדכון של מסך כזה הגיע בחו"ל במתיחת הפנים של המגאן לפני שנה אבל לארץ לא מגיע בגלל קשיים (עלות) לעברת את הממשק.

מבחינת איכות חומרים, יש שיפור עצום במגאן הזאת לעומת דורות קודמים ולא מדובר באיכות נמוכה.

מה שכן, במתיחת הפנים האחרונה היצרן כנראה החליט לחסוך והרבה דברים קטנים עפו. רק בבחינה מדוקדקת של מישהו שמכיר את שני הרכבים שמים לב כמה רנו (לא קרסו כי זה כך בכל העולם) התקמצנו.

 

באגירה, אשמח אם תפרט מה חסר במגאן לדעתך שהופך אותה לספרטנית/סגפנית (חוץ מהמולטימדיה שציינתי).

 

ניר

פורסם
פאלו,

המגאן לא ספרטנית בפני עצמה אבל (ראה עניין דיון החיישני חניה) לרכב שעולה מעל 200K ש"ח ואמור להתחרות במפרט של הלאון קופרההחדשה אז כן, המגאן RS היא לא רק ספרטנית אלא גם סגפנית.

 

ספרטני זה לא עניין יחסי. ספרטני אומר שאתה סובל מחוסר, אבל שומדבר לא חסר במגאן. זה לא שאין מזגן, החלונות ידניים ויש רדיו-טייפ. היא מאובזרת למשעי וכל השאר זו לשון ההפרזה הנהוגה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

היא מכונת נהיגה מרשימה. כנראה הכי מרשימה בקבוצת המחיר. היא נופלת בהיבט השימושיות בגלל 3 דלתות ואולי גיר. לא חסר לה באמת שום דבר משמעותי. מי שתדמית חשובה לו ולא בפורום כנראה יוריד משקולת גדולה מצד הזכות. המון "חובבי ספורטיביות" מחפשים תדמית יותר מאשר יכולת אמיתית. זה דבר שקשה להודות בו.

פורסם

קצת נמאס לשמוע כל הזמן בפורום חובבי רכב דעה נחרצת כ"כ שהרכב קיצוני מדי ולא מתאים פחות או יותר לאף-אחד.

לא חושב שהובעה פה כזו דעה, מה שכן, ציינו שהוא לא להיט מכירות בדיוק מהסיבות שציינת (ידני, 3 דלתות).

אני יודע שאני משוחד אבל איך שאני רואה את זה סגידה לדגמים מפנקים והתעלמות מרכבים שיותר מתמקדים בפן הדינמי לא מוסיפים כבוד לפורום רכב.

עזוב סגידה, עזוב כבוד, חרף היותו רכב מצויין וחרף זכייתו כמעט בכל מבחן השוואתי במיטב מגזיני הרכב בחו"ל,עובדה שהרכב לא להיט מכירות לא בארץ ולא באירופה.

 

הנקודה העיקרית לרעת הרכב זה שפנים הרכב מיושן ולא שונה בהרבה מהגרסאות הרגילות וכשמדובר ברנו, זה אומר שפנים הרכב לא ברמה של הגולף למשל, בטח כשכל המתחרות כבר יצאו עם דור חדש....

...מה שכן, במתיחת הפנים האחרונה היצרן כנראה החליט לחסוך והרבה דברים קטנים עפו...

...רק בבחינה מדוקדקת של מישהו שמכיר את שני הרכבים שמים לב כמה רנו (לא קרסו כי זה כך בכל העולם) התקמצנו...

 

הנה, ענית בעצמך. אנשים שלא מחפשים את ההארדקור, לא ישימו 220K ש"ח על משהוא מיושן.

 

 

 

באגירה, אשמח אם תפרט מה חסר במגאן לדעתך שהופך אותה לספרטנית/סגפנית (חוץ מהמולטימדיה שציינתי).

 

ניר

 

צר לי שאין לי כרגע זמן להשוואות מפרט, אני בעבודה, אבל בינתיים אתה מוזמן לעיין במפרט של הקופרה ולסמן V על כל מה שיש שם שלא מופיע אצלך.

 

המון "חובבי ספורטיביות" מחפשים תדמית יותר מאשר יכולת אמיתית. זה דבר שקשה להודות בו.

 

 

1. כן, בהחלט! זה מפריע לך בהוט האטצ? לך תראה מי רוכש את מרבית הפרארי בעולם. על הדרך בדוק גם כמה ידניות נמכרות.

 

2. ולמרות שלעניין התדמית יש משקל גדול, עדייןף יש לרכב מכשלה בדמות 3 דלתות וגיר ידני בלבד. אם היית מראה לי בגולף GTI 3 דלתות ידנית מוכרת עשרות רכבים בשנה, הייתי אומר, ואללה, אתה צודק. אבל עניינית, זו קונפיגורציה שפשוט לא מוכרת, בין אם זה מגאן לא נחשקת או GTI מאוד נחשקת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לך תראה מי רוכש את מרבית הפרארי בעולם. על הדרך בדוק גם כמה ידניות נמכרות.

 

גם אם יהיו כמה שירצו פרארי ידנית, פרארי כבר לא מייצרים.

 

 

פורסם

 

אבל עניינית, זו קונפיגורציה שפשוט לא מוכרת, בין אם זה מגאן לא נחשקת או GTI מאוד נחשקת.

זה בדיוק מה שכתבתי - "היא נופלת בהיבט השימושיות בגלל 3 דלתות...".

פורסם

AVIA,

רציתי שהוא יגלה את זה בעצמו, או כמו שהמחנכת שלי מבית הספר הייתה אומרת "מישהוא שאל אותך???" :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

באגירה, לא ספציפית בשרשור הזה, זה משהו שחוזר על עצמו בהרבה שרשורי הוט-האץ' בפורום.

או שהמגאן לא מוזכרת כלל או שהיא עולה לשניה ומיד עולות 2-3 תגובות על כמה זה רכב לא רלוונטי.

אני עצמי לא הייתי ממליץ עליו אוטומטית לכל אחד וברור לי שהוא יותר נישתי אבל הייתי מצפה פה בפורום לקצת יותר ייצוג של הפלח ההארדקורי, זה הכל.

 

צר לי שאין לי כרגע זמן להשוואות מפרט, אני בעבודה, אבל בינתיים אתה מוזמן לעיין במפרט של הקופרה ולסמן V על כל מה שיש שם שלא מופיע אצלך.

:lol:

על זה בדיוק אני מדבר. היית מאוד נחרץ שהיא לא רק ספרטנית, היא אפילו סגפנית.

עכשיו אתה שולח אותי לבדוק מפרט.

חשבתי שעם דעה נחרצת כזאת תוכל לזרוק כמה דברים בשלף.

אני יודע מה המפרט אבזור שיש אצלי והוא מאוד עשיר ומכובד (מקסנון ולד דרך כניסת/התנעת keyless מלאה ועד כל החיישנים שיש (חניה/שיוט/אורות/גשם/ל.א), בקרת אקלים, גג שמש...). ואני לא מדבר בכלל על הצד הדינמי.

לא יודע מה יכול להיות חסר למישהו.

בלי לעשות השוואה פרטנית מול כל רכב (והאמת שזה גם לא הכי מעניין אותי), אני יודע שהמגאן תהיה בסדר ולא הגיוני שמישהו יפיל את הרכב על זה.

לא שאני מצליח לחשוב על איזה חוסר שאולי יושלם ברכב אחר אבל הלכתי לבדוק את המפרט אבזור של הקופרה ולא ראיתי שום דבר מיוחד (חוץ ממסך מולטימדיה שאין לי מושג עד כמה הוא טוב).

 

ואני לא מנסה לשכנע שהמגאן מנצחת באבזור או שהיא צריכה להיות ההמלצה האוטומטית בפורום, ממש לא, אבל לפחות תהיו הוגנים איתה. מבחינתי להגיד 'אבזור עלוב' או 'ספרטנית' זה תגובת עדר בלי להכיר את הרכב.

אם לא הייתי מכיר את הרכב הייתי חושב שרנו מוכרת לנו את המקבילה ל-106 ראלי ב-2015.

אז במקום 'ספרטנית' מעכשיו אמרו 'הפנים קצת מיושן ולא מרשים במיוחד' :wink:

 

ניר

פורסם

מקבל!

 

אבל שוב, זה לא ה"פנים קצת מיושן ולא מרשים במיוחד" שבעוכריה, זה ה "או שאתה קונה 3 דלתות ידנית או שזדיין לי מהפרצוף" שרנו דוגלים בו.

 

בהתייחס לדור החדש של הקליאו אני מניח שהגישה הזו במגאן תעלם עם הצגת הדור החדש.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)

אני יודע ומבין מה מרחיק אנשים מהרכב.

רק מבקש שתהיו הוגנים ולא תוסיפו לה 'סופרלטיבים' שלא מגיעים לה :wink:

 

ואני דווקא מאוד מקווה שהגישה של הקליאו לא תחלחל למגאן.

כרגע, עם ה-edc בקליאו רק הרסו רכב נהדר.

עריכה אחרונה על ידי NMP
פורסם

הגישה גם במגאן וגם בקליאו היא מעוותת ולא ברורה לחלוטין.

 

לא ברור לי למה מי שרוצה מגאן RS חייב שזו תהיה 3 דלתות ידנית בלבד ומי שרוצה קליאו, זו חייבת להיות רובוטית, 5 דלתות.

 

פשוט מגוחך העניין הזה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לא ברור לי למה מי שרוצה מגאן RS חייב שזו תהיה 3 דלתות ידנית בלבד ומי שרוצה קליאו, זו חייבת להיות רובוטית, 5 דלתות.

 

אותו דבר אפשר להגיד על הפולו GTI והאיביזה קופרה הקודמות, או על הפוקוס ST הנוכחית (נו טוב, אפשר לבחור האצ'בק או סטיישן). כמובן שלנו כצרכנים הכי טוב שיש את כל האפשרויות (תארוז לי מאגן RS סטיישן 5 דלתות ידנית בבקשה), אבל השוק של הוט-האצ' היה ברובו 3 דלתות ידני, כך שקשה להאשים את רנו שבמאגן הוותיקה הלכו על הנוסחה הנ"ל. הקוריוז היחיד עם רנו הוא המעבר החד בקליאו מ-3 דלתות ידני בלבד ל-5 דלתות אוטומט בלבד. היום כנראה יצרניות הרכב הבינו שמי שקונה הוט-האצ' זה בעיקר בעלי משפחות ולא ילדים, אז מתחיל להיות יותר גיוון (שבארץ לפחות מוכיח את עצמו, בשליטה של 5 דלתות אוטומט בסגמנט).


×
×
  • תוכן חדש...