Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן הוט האצ'ים של EVO (קופרה\GTI\R\RS265\VXR)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3938 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 137
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הגישה גם במגאן וגם בקליאו היא מעוותת ולא ברורה לחלוטין.

 

לא ברור לי למה מי שרוצה מגאן RS חייב שזו תהיה 3 דלתות ידנית בלבד ומי שרוצה קליאו, זו חייבת להיות רובוטית, 5 דלתות.

 

פשוט מגוחך העניין הזה.

 

פשוט דורות שונים. סביר להניח שהמגאן הבאה תהיה גם רק 5 דלתות אוטומטית.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אפשר לחשוב שהגיר במגאן הוא שער לחושניות צרופה כמו זה של הS2000. לא, אני חושב שהמגאן תהיה אוטו יותר טוב עם DCT מוצלח (זה במידה ועוד יצרן מלבד VAG יצליח לייצר כאלו).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

מצטרף לדעתו של ידינו-NMP.

 

המגאן החל מדגמי ה-265 ב-2012 איכותית מספיק בתא-הנוסעים שלה, וכן זה אפילו מתבטא ב"איכויות" וואגיות כפי שהרבה אוהבים כאן של לדוגמא צליל וטון מאסיבי של טריקת הדלת...

איכות החומרים בתא הנוסעים טובה בהחלט ורשימת האבזור ענקית, ניר הזכיר את חלקה, ויש לה גם חיישני חניה קדמיים (בנוסף כמובן לאחוריים), תאורת קסנון עם פנסים עוקבי פניה, ועוד הרבה דברים שבהחלט כן תואמים את רמת המחירים שלה.

והדבר החשוב מכל לדעתי, מפרט הנהיגה שלה משובח ביותר, עם בלמי ברמבו מחורצים ועם מחשב ביצועים שמודד G', תאוצות, זמני הקפה, שינוי חדות מצערת ומאפייני מנוע וגרפים של גדישה בלימה טמפ' וכו...

הדבר היחידי שבאמת לוקה קצת בחסר הוא הנדסת האנוש, בדגש על מיקום ותפעול המערכת וכפתור בקרת השיוט או כפתור ה-R.S.

 

(במתיחת הפנים האחרונה חלק מפרטי האבזור נשמטו בטרייד-אוף למושבי ריקליינר.)

 

 

roee, תפעול הגיר של המגאן אמנם לא קליקי בנהיגה מנהלתית כמו ב-S2000', טייפ-R או מיאטה. אך מנגד, יחסי העברה שלו מעולים, קרובים וללא בורות, וחשוב מכך, בנהיגה חזקה על המגבלות אתה תגלה שהגיר לא מפריע ולא מעכב אותך.

 

 

וכמובן איך אפשר לשכוח, תוסיפו לכך שהיא מהקטגוריה שלה, מסוגלת לבלום הכי מאוחר לתוך האייפקס, ולצאת ממנו הכי מוקדם וחזק flat out וזה הדבר הכי ממכר ששווה את הכל, חוויה מסלולית ברכב הנעה קדמית ציבורי לכביש.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

איכות החומרים בתא הנוסעים טובה בהחלט ורשימת האבזור ענקית, ניר הזכיר את חלקה, ויש לה גם חיישני חניה קדמיים (בנוסף כמובן לאחוריים), תאורת קסנון עם פנסים עוקבי פניה, ועוד הרבה דברים שבהחלט כן תואמים את רמת המחירים שלה.

והדבר החשוב מכל לדעתי, מפרט הנהיגה שלה משובח ביותר, עם בלמי ברמבו מחורצים ועם מחשב ביצועים שמודד G', תאוצות, זמני הקפה, שינוי חדות מצערת ומאפייני מנוע וגרפים של גדישה בלימה טמפ' וכו...

 

שכחת דיפרנציאל מכאני...

 

אכן ספרטני למהדרין.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

וכמובן איך אפשר לשכוח, תוסיפו לכך שהיא מהקטגוריה שלה, מסוגלת לבלום הכי מאוחר לתוך האייפקס, ולצאת ממנו הכי מוקדם וחזק flat out וזה הדבר הכי ממכר ששווה את הכל, חוויה מסלולית ברכב הנעה קדמית ציבורי לכביש.

 

מה הקטיגוריה של המגאן בעצם? הוט האצ'? אבל אין לה שום דבר במשותף עם הגולף. היא ידנית בלבד ולא מתאימה בשביל להסיע משפחה (שלוש דלתות וחלק אחורי קלסטרופובי משהו). מבחינתי היא מכונית ספורט פרופר, מעין BRZ יותר מוצלחת ופרקטית ולא מתחרה לוואגיות.

מישהו מאבירי הRS כאן משתמש בה בשביל לסוע כל יום שעה למשרד, בפקק, ובשביל להסיע את המשפחה בסופ"ש? כנראה שלא. אז מה בינה ובין האחרות?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אני מכיר מישהו שהשתמש ב-rs שלו כמשפחתית.

בלי קשר, roee, העולם לא מתחלק לואג והיתר. גם גיר דו-מצמדי טוב כבר כולם, או הרוב, יודעים לעשות, הוא אפילו מחזיק יותר מואגיות. נהגתי על שניים כאלה רק היום.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם (נערך)
מה הקטיגוריה של המגאן בעצם? הוט האצ'? אבל אין לה שום דבר במשותף עם הגולף. היא ידנית בלבד ולא מתאימה בשביל להסיע משפחה (שלוש דלתות וחלק אחורי קלסטרופובי משהו). מבחינתי היא מכונית ספורט פרופר, מעין BRZ יותר מוצלחת ופרקטית ולא מתחרה לוואגיות.

מישהו מאבירי הRS כאן משתמש בה בשביל לסוע כל יום שעה למשרד, בפקק, ובשביל להסיע את המשפחה בסופ"ש? כנראה שלא. אז מה בינה ובין האחרות?

 

הוט האצ' משודרגת כלפי מעלה...

את ה-RS משווים בכל מיני מקומות בעולם לרכבי ההוט-האצ' וגם לרכבים יקרים וחזקים יותר, בגלל היכולת שלה.

 

וכן, תשאל את-NMP... ה-RS שלו היא דו שימושית אמיתית ובפעם אחרונה שראיתי אותו איתה ביום מסלול, היו לו בה יותר מכסא ילדים אחד בפנים (בוסטר? סלקל ? אנעארף :lol:).

 

אה, ועוד משהו, באותו "יום מסלול" חם בדרום, כל המזגנים של המיאטות ורוב שאר הרכבים קרסו בעומס וזה של המגאן המשיך לקרר כפי שהתחיל את היום...

עריכה אחרונה על ידי Liran xsi

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם (נערך)
מה הקטיגוריה של המגאן בעצם? הוט האצ'? אבל אין לה שום דבר במשותף עם הגולף. היא ידנית בלבד ולא מתאימה בשביל להסיע משפחה (שלוש דלתות וחלק אחורי קלסטרופובי משהו). מבחינתי היא מכונית ספורט פרופר, מעין BRZ יותר מוצלחת ופרקטית ולא מתחרה לוואגיות.

מישהו מאבירי הRS כאן משתמש בה בשביל לסוע כל יום שעה למשרד, בפקק, ובשביל להסיע את המשפחה בסופ"ש? כנראה שלא. אז מה בינה ובין האחרות?

 

הרגת אותי :lol:

 

אני מבלה כל יום בפקקים מעל שעה והכסא מאחורה נראה אצלי כך:

IMAG0108_blur.jpg

 

 

וזה ממש לא רק אני.

יש עוד הרבה בעלי משפחות בין בעלי ה-RS. אצל חלקם זה הרכב העיקרי/ראשי ואצל אחרים הרכב השני בבית אבל אני פשוט לא מצליח להבין את הקשקוש הזה.

אז יש רק 3 דלתות, ביג פאקינג דיל.

נכון, לא תמיד זה הכי נוח, סוג של פשרה, אבל מכאן ועד לא יכול לשמש כרכב משפחתי ?

אני זוכר שנים שכל הרכבים הספורטיביים היו חייבים להיות 3 דלתות בשביל שהשוק יתייחס אליהם כספורטיביים.

פתאום 3 דלתות זה רכב הארדקור לרווקים :roll:

עריכה אחרונה על ידי NMP
פורסם

אני כבר שמונה שנים עם שלוש דלתות. כל עוד אין מושבי ילדים בעניין, אני מעדיף שלוש.

 

בכל מקרה, החסרונות של המגאן כרב יום יומי ברורים לכולנו. כנראה שזו אחת האפשרויות הפחות רציונליות להוציא 200+ אלף שקל בשביל להגיע לעבודה מלבד לקנות פאניגאלה S. הבעיה היא שהיתרונות לא כלכך ברורים לי, אלא אם אתה הולך לטיולי נהיגה. מה עושה מי שאוהב לנהוג כמוני, אבל הנהיגה שלו מוגבלת לפתחים בתנועה ומחלפים ריקים? האם זה שווה את הפשרה ביתר הזמן? התשובה האישית שלי היא שלא. יש מכוניות עם סקס אפיל שאתה תצא לחניה ללטף ועצם הבעלות תסב לך אושר, ואז אני יכול להבין הכל. אם המגאן עושה לך את זה ככה, אז אשריך.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

בסוף, הכל אישי.

ל CUP יש אחושילינג סקס אפיל. (מותנה בצביעה נכונה)

תנהג בה פעם אחת במקום הנכון ותתחיל להסתכל עליה אחרת.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
בכל מקרה, החסרונות של המגאן כרב יום יומי ברורים לכולנו.

:?

דווקא חשבתי שסיכמנו שהיא לא יוצאת דופן.

על איזה חסרונות גדולים אתה מדבר ?

מה הופך אותה ללא פרקטית ?

בסדר, 3 דלתות וידנית. מה מעבר לזה ?

 

 

וכן, יש רכב הדגמה.


×
×
  • תוכן חדש...