Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן הוט האצ'ים של EVO (קופרה\GTI\R\RS265\VXR)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3937 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ככה הם משווקים את עצמם. זה לא אומר שהם היחידים, או שהמסקנות שלהם בהכרח מונחות משיקולי driving purity.

 

ככה הם משווקים את עצמם, ומקריאה של מבחנים שלהם ושל מגזינים אחרים בשנים האחרונות, אתה מבין בקלות שזה הרבה מעבר לשיווק ושהם היחידים שעדיין לא איבדו את השיניים, והמסקנות שלהם כן מונחות משיקולי נהיגה.

מי שמחפש מגזין מלטפי דשבורדים, זה בקומה למטה:roll:

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

  • תגובות 137
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
נהגתי על הפוקוס ST המתוחה ישר אחרי ה GTI mk7. אני משמעותית יותר התחברתי לפוקוס. החל מהמושבים המחבקים (רקארו) , הגיר הידני המעולה, הסאונד והתנהגות הכביש החיה. תא נוסעים במתוחה סבבה לגמרי והעיצוב החיצוני והפנימי לדעתי יפה יותר מאשר בגולף.

 

לגבי חיישני החניה, הזכרתם לי שאין לי ברכב הנוכחי. במיני זה מיותר לגמרי, אפילו לא הרגשתי בחסרונם.

 

יצא לך לנהוג בפוקוס ST טרום מתיחת הפנים לשם השוואה?

 

איך התרשמת מהחדשה מבחינת משיכה וטורק סטיר?

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
טוב נו, איפה בכלל הדמיון בין מזגן לבין חיישני חניה?

 

 

 

 

פואמה מתוך סידור פסח:

אילו הכותרת למעלה הייתה "איך לעזאזל מחנים את המוביל טנקים בסימטת בית השואבה" דיינו,

אילו הכותרת הייתה "בפיאט דוקאטו אין חלונות אחוריים ואני לא מסתדר עם הרוורסים והחניות", דיינו,

אילו הכותרת למעלה הייתה "בלמבורגיני קונטאש יש חריץ של 4 מ"מ שנקרא חלון אחורי ואני לא מסתדר עם חניות ברוורס", דיינו,

אילו הכותרת למעלה הייתה "הקדילק קונטיננטל שלי היא 7.75 מטר ואני בכלל לא קולט איפה היא נגמרת", דיינו.

 

אבל לבכות על חיישני רוורס בהוט האטצ? זדיינו! :roflmao:

 

מעבר לבדיחה הנחמדה (צחקתי, אגב :) ) הרי ברור לך שאין לך קייס כאן, נכון?

 

ה״הוט האץ׳ ״ הזאת היא לא באמת ממש קצרה...

האם יכולתי להחנות בלי חיישנים? ברור. האם הייתי דופק את הרכב ככה? כנראה שלא.

 

אבל זה לא אומר שזה לא עוזר, מקל וגם מאפשר באמת להתקרב לקיר/רכב שמאחורי כמה שניתן בלי לצאת מהאוטו ולבדוק אם יש עוד כמה סנטים או לא.

 

הוט האץ׳, רכב מנהלים או רכב יוקרה אחר, זה לא משנה.

בעלות של 200+ אלף אני חושב שזה סטדנרט בסיסי בשנת 2015.

 

אגב ההבדל בין הרכבים לא נגמר שם. רחוק מאד משם, האמת.

שלא נדבר בכלל על תא הנוסעים של המגאן.

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם
ככה הם משווקים את עצמם, ומקריאה של מבחנים שלהם ושל מגזינים אחרים בשנים האחרונות, אתה מבין בקלות שזה הרבה מעבר לשיווק ושהם היחידים שעדיין לא איבדו את השיניים, והמסקנות שלהם כן מונחות משיקולי נהיגה.

מי שמחפש מגזין מלטפי דשבורדים, זה בקומה למטה:roll:

 

ב'אוטוקאר' ו'קאר' יש עדיין גרעין קשה של חובבי נהיגה שנותנים לך את כל התמונה. המבחנים של 'אוטוקאר' עדיין כוללים מדידות ביצועים, צריכת דלק, משקל אמת וכו'. להבדיל, במבחנים קבוצתיים של EVO החבר'ה מצ'פחים אחד את השני...

 

ממליץ לך לקרוא גם את האמריקאים. ממש לא מה שחשבת.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם (נערך)

לדעתי הם פרטי חובה,גם חיישנים וגם מצלמה.

רק מפני ילדים בסביבת חנייה או גרוע מכך,שלא נדע!

בשבילי הם אביזר בטיחות לא פחות דברים אחרים!

עריכה אחרונה על ידי bigmik
הוספת שורה שנשכחה
פורסם

"פריט חובה" זה אומר שאם אין, זה דיל ברייקר בישבילך?

 

אשכרה לא תקנה את האוטו המתאים לך ביותר בגלל עניין כ"כ שולי ופעוט?

 

אני אגיד שוב, נושא השרשור הוא רכבים קטנים עם ראות מעולה לאחור, לא איווקו דיילי ולא למבורגיני קונטאש שהיית עובר אצל הדילר הדרכה קצרה כיצד להחנות ברוורס (מה שבוידאו זה לא נהג מפגר, זה הנוהל הרשמי של למבורגיני ל"איך מחנים ברוורס את הקונטאש")

 

[video=youtube;67UoxKb_-bI]

 

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

נכון, קל לחנות האצ'ים. אבל לפעמים יש כלמיני דברים שאתה לא רואה - עמודים וכלמיני קונסטרוקציות בחניונים, ווי גרירה של מכוניות, עמודי תמרור, קטנועים, ילדים וכן הלאה - וחיישנים עוזרים מאוד. מעבר לזה, בדיוק כמו חלונות חשמל - כן, אפשר גם בלי, אנחנו ב2015 ולא במאה ה19 וזה צריך להיות על האוטו, נקודה. אפשר להתפשר ולהתקין מקומי אבל זה לא לעניין.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
נכון, קל לחנות האצ'ים. אבל לפעמים יש כלמיני דברים שאתה לא רואה - עמודים וכלמיני קונסטרוקציות בחניונים, ווי גרירה של מכוניות, עמודי תמרור, קטנועים, ילדים וכן הלאה - וחיישנים עוזרים מאוד. מעבר לזה, בדיוק כמו חלונות חשמל - כן, אפשר גם בלי, אנחנו ב2015 ולא במאה ה19 וזה צריך להיות על האוטו, נקודה. אפשר להתפשר ולהתקין מקומי אבל זה לא לעניין.

 

מסכים, אומנם אין לי רכב בסכומים שמדובר פה אבל גם ברכב של 100+ צריך להיות חיישנים וחלונות חשמל

מה שלצערי לא מגיע עם הרכב והוספתי חיישנים עצמאית.

למה שלא נקבל את הרכב כמו שבאירופה עם הכל האיבזור המקורי כמובן בתוספת תשלום (בלי תואם, שעולה כמו מקורי או יותר)

וגם בגירסאות הידני שיהיה אפשרות לאבזור מכובד ולא מאכזב.

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

פורסם
בקיצור, 135M מחומשת דלתות לאחר הפייס ליפט. ובצבע נכון.

 

אני מסכים, היא מרגישה כלכך יותר מיוחדת מהאחרות. אולי כי אני שמונה שנים נוסע בגולף...

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

ומה מחירה בישראל?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

סביב 300, אולי 280 אם אתה ממש טוב בלעשות שוק

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum


×
×
  • תוכן חדש...