Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן הוט האצ'ים של EVO (קופרה\GTI\R\RS265\VXR)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3937 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני חושש שהמידע הוא לגבי סוף הדגם הקודם, אני יודע שיש הנחות, אבל קשה לי להאמין שעד כדי כך.

לפי מה שאתה אומר, ידנית תמכר סביב 270, שזה כבר מחיר טוב ביחס לתמורה לדעתי, אולי יבוא מישהו שיוכל לאשש את דבריך.

 

אני לא בטוח למה זה צריך היה להשתנות לרעה, במיוחד לאור העובדה שהיורו צלל מאז הדגם הקודם.

אם תבוא עם 280-290 אתה כנראה תקבל את האוטו, על הכביש. אני חושב שזו עסקה טובה מאוד - אם אתה לא רוצה קופרה, ויש לך את היכולת להוסיף את ההפרש הזה, אתה תקבל מכונית מגניבה מאוד.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

  • תגובות 137
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ההבדל בביצועים כבר לא מאוד גדול, אם קיים. מעבר להיבט הפרקטי, יש הבדל בין מכונית משפחתית חדה לבין ספורטיבית אמיתית. אתה צריך לסוע במשהו כמו בוקסטר, ואם לא אז לפחות מיאטה, בשביל להעריך את ההפרש בתחושות. מכונית כמו המגאן RS מצמצמת את ההפרש הזה ולכן היא אהודה במיוחד.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

בהתחלה חשבתי שזה לא באמת פייר להשוות הנעה אחורית לשאר במובן של הנאה מנהיגה, אבל מסתבר שמישהו בב.מ.וו פישל בגדול. בכל מקרה, מסכים עם פלאו, בסופו של יום זה עניין של העדפה אישית. שורה תחתונה, גם הדינמיות וגם העיצוב הסקסי של המגאן מנצחים אצלי.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

פורסם

נהגתי בכל מיני הנעות ואני לא יכול לומר קטיגורית שמכונית תנצח אצלי רק בגלל סוג ההנעה.

יש דברים הרבה יותר חשובים - תקשורת, מנוע, בלמים, גיר - לפני סוג ההנעה. דווקא הנעה קדמית מופרעת יכולה להיות לא מעט כיף.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
בהתחלה חשבתי שזה לא באמת פייר להשוות הנעה אחורית לשאר במובן של הנאה מנהיגה, אבל מסתבר שמישהו בב.מ.וו פישל בגדול. בכל מקרה, מסכים עם פלאו, בסופו של יום זה עניין של העדפה אישית. שורה תחתונה, גם הדינמיות וגם העיצוב הסקסי של המגאן מנצחים אצלי.

מי אמר שמישהו בבמוו פישל? אולי הם עשו את זה בכוונה?

היום מתכננים רכב מסויים להיות בדיוק בטווח מסויים של השוק, אם הוא יהיה טוב יותר הוא עלול לנגוס ב"שוק" של דגם אחר של אותה חברה, בטופ גיר בזמנו שיצאה הקיימן ירדו על זה שהיא בדיוק בין הבוקסטר לקאררה בכל מובן, הם טענו שפורשה היו יכולים לעשות אותה הרבה יותר טובה אבל במתכוון לא עשו זאת כי אז פחות היו קונים את הקאררה.

אני לא אומר שזה המצב פה, אבל יכול להיות שיש בזה משהו.

 

roee אני מסכים איתך שיש הרבה דברים יותר חשובים מסוג ההנעה, הכל שאלה של מה אתה מגדיר לעצמך רכב "מהנה", אני אישית אוהב רכבים פראיים, מענישים, לכן אני פחות מתחבר לכל קונצרן וואג, למרות זאת אני בעלים של סיאט לאון 1.8, שהיא מאוד "פרווה", יש לה יכולות סבירות אבל היא דיי משעממת אותי, כנ"ל לגבי GTI, לא התרגשתי בכלל, זה דיי מהיר ביחס לרכבים מהסגמנט, הנעה אחרוית בשבילי מוסיף הרבה כיף, כבעלים לשעבר של E30, שלא אוחזת כלכך (היה גם קיט בולמים, קפיצים), ההגה לא משהו (בלי הגה כח זה 4.7 מנעילה לנעילה, זה רחוק מלהיות חד), הברקסים דועכים מהר מאוד, למרות כל זה, זה היה אחד הרכבים הכי מהנים שהיו לי.

פורסם
אז נתקלתי בדבר הבא:

 

http://api.app.evo.co.uk/editions/uk.co.dennis.evo.195_8/data/2814_0d129f1c3fcb93b9be399443206496a4/web.html

 

המסקנה הראשונה היא שהR הכי טובה, הקופרה והמגאן אחריה, הGTI אחריהן, הM135i אח"כ ולבסוף הVXR.

 

נראה שהמגאן והR במקום הראשון מעל הקופרה.

מעלה פרינטסקרין של הסיכום. (לא קראתי, אקרא בהמשך)

 

2015-08-31_1607.jpg

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

תקרא את הטקסט, זה לא כמו שזה נראה מהסיכום. ובכל מקרה, להגיד שהמגאן טובה יותר מהקופרה זה כמו להגיד שבוקסטר טובה יותר מפנאמרה - זה יותר תלוי במה אתה מחפש מאשר במה אתה מקבל. הכוכבים מבחינתי הם השוואה של המכונית ליעוד המוצהר שלה, ופחות אל מול המתחרות.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אני דווקא שמעתי שהליאון החדשה דיי מפתיעה בנהיגה והנאה מנהיגה וזה

מפי אחד הנהגים היותר טובים בארץ שאני מכיר. מסכרן מאוד יהיה לנהוג בה.

פורסם

1. אין שום ספק שווליו פור מני, הקופרה החדשה היא מלכת הסגמנט בישראל.

 

2. מה שמעניין אותי תמיד בכתבות האלה הוא האם אלה לדעתם 5-6 ההוט האטץ הטובות ביותר בשוק או לחילופין, "זה מה שהצלחנו לתאם למבחן". האם העדרן של מכוניות מסוימות (סיביק R, ג'ולייטה תלתן, 308 GTI ועוד) הוא אמירה מסוימת עליהן או שפשוט, "לא היה רכב באותו יום".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

באגירה, שאלה מעניינת.

האם התחיל השיווק של 308GTi באירופה?

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם
אפשר ללמוד שיש טעם שונה לחלוטין לעיתונאי רכב מחו"ל לעומת שלנו. לגבי מי יותר מקצועי...זו שאלה לדיון.

 

רק כדי להכריע את הדיון, זה הרקורד של כותב המאמר ברינג:

 

http://www.speedsport-magazine.com/race-driver-database/biography/richard-meaden~4811.html

 

 

זו היסטורית המירוצים שלו:

 

http://blog.toyota.co.uk/team-toyota-gb-driver-profile-richard-meaden

 

זה בלי רשימת המכוניות שהוא בחן... (רשימה חלקית)

 

אתה מכיר מישהו בארץ עם רקורד יותר עשיר?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
1. אין שום ספק שווליו פור מני...

 

אנד יש לך דאוטס לגבי ה-tmora lakesef?:lol:

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

הגולף R בהחלט נחשבת למכונית מעולה עם אינסוף אחיזה. אבל, הלאון קופרה זריזה וקלה ועקפה אותה ואת המגאן בנורבורגרינג, והיא קוצרת הרבה שבחים (דגש על נהיגה). קשה להחליט, אבל אם כבר משווים אני חושב שבארץ יש פרמטר שבחול מתייחסים אליו שונה וזה המחיר. כדי לקנות גולף R אתה צריך בערך 350 אלף (הם לא עושים הנחות. 300 דגם בסיס אבל ריפוד, גג, וגלגל 19 ועוד משהו לא כלולים ). הלאון מתומחרת 220 ואפשר לקבל קצת הנחה. מצד שני אפשר לפזול ליוקרה שמציעה האאודי S3 (ב310-20 - ספורטבק או סדאן), או ההנעה האחורית של הבמו (גם 320 נדמה לי). מהאיזור של הקופרה, אפשר ללכת בכלל על המגאן RS הדינמית , אבל אז אתה נכנס פנימה והאבזור מתבייש ביחד איתך, אז אתה חושב שוב וחוזר חלילה. הדרך היחידה להחליט זה לקחת רשימה, לרשום מה אכפת לך ומה פחות, לסדר ולראות אם זה שווה את הכסף וללכת על זה. (וזה עדיין לא קל)

פורסם
1. אין שום ספק שווליו פור מני, הקופרה החדשה היא מלכת הסגמנט בישראל.

על כך, אין לנו ויכוח. לקופרה יתרונות רבים מבחינת ביצועים ואיבזור, גם אם השלם נופל לעתים מסך חלקיו.

 

2. מה שמעניין אותי תמיד בכתבות האלה הוא האם אלה לדעתם 5-6 ההוט האטץ הטובות ביותר בשוק או לחילופין, "זה מה שהצלחנו לתאם למבחן". האם העדרן של מכוניות מסוימות (סיביק R, ג'ולייטה תלתן, 308 GTI ועוד) הוא אמירה מסוימת עליהן או שפשוט, "לא היה רכב באותו יום".

 

הכתבה הזו של EVO ישנה, טרום מתיחת הפנים של הבימר והשקת הסיוויק טייפ R.

 

על 308GTI, אחת המכוניות היותר מענינות בסגמנט(בפוטנציה) טרם קראנו, מאחר וטרם הושקה לעיתונות (השיווק באירופה אמור להתחיל לקראת סוף השנה, במחיר(לגרסת 270 כ"ס) שקרוב מאוד למחיר הקופרה 290. הנקודה המעניינת ביותר בפיז'ו היא משקלה הקל, 1205 ק"ג, למעלה מ-100 ק"ג פחות מכל מתמודדות המבחן.

 

ג'ולייטה תלתן? הדור הנוכחי בהחלט היה ראוי להשתתף במבחן, גם אם לא היה מנצח אותו.

 

לשמחתי, נזדמן בידי לנהוג על הקופרה החדשה. אני רושם לשמחתי, מאחר והמכונית באמת סיקרנה אותי; האם סוף סוף ניתקל במשהו מרגש מפלטפורמת MQB, האם הלאון תרגיש שונה מהותית מגולף GTI או R או מסקודה אוקטביה VRS?

 

לצערי, גיליתי עוד ואגית טיפוסית, רבה(מאוד) ביכולות, אך נמוכה במדד הריגוש, אלא אם הריגוש מתבטא בתאוצות חזקות או בצליחת כבישים במהירויות גבוהות במיוחד. הקופרה מפספסת ברגש, בחיבור שבין אדם ומכונה, בתקשורת. בנוסף, אינה אוהבת במיוחד להנהג על ידי הדוושה במהלך הפניה, לפחות על אספלט יבש ואוחז. היא דווקא ציווילית יחסית ונוחות הנסיעה, במיוחד ב'קומפורט' אבל גם ב'ספורט' סבירה בהחלט, לפחות כל עוד לא פוגשים במכסי ביוב בולטים או שהגלגל נופל לבור באספלט.

 

אז מי יהנה ממנה? לבוגרי לאון קודמות זו קפיצה אדירה, לבוגרי גולף GTI היא מציעה יותר(אם הם מחפשים יותר יכולת ולא יותר פלסטיקה איכותית) ולדעתי גם בעלי ג'ולייטה ימצאו בה בת לויה ראויה. חובבי הארדקור, שמגיעים ממגאן RS או מפוקוס ST, עשויים למצוא את הסופר-קופרה מעט שטחית וחסרת עומק.

עם רגל בחוץ... :beerchug:


×
×
  • תוכן חדש...