Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן הוט האצ'ים של EVO (קופרה\GTI\R\RS265\VXR)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3938 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למעשה, זו הפסקה המעניינת לגבי המגאן:

 

The Renault still trumps the Golf R for absolute tactility and unflappable, track-sharp damping, and though its compromises make a commendable statement about your commitment to ultimate driving dynamics, they also ensure the RS sits at the outer limits of what many consider a tolerable everyday car.

 

מכונת נהיגה טובה ככל שתהיה, היא פשוט לא רלוונטית לרוב האנשים. זו מכונית ספורט כלואה בגוף של האצ', בלי באמת לתת את השימושיות של האצ' (שלוש דלתות, סביבה עויינת מאחור, תא נוסעים בסיסי, רק ידנית). גם דוקאטי פניגאלה הוא מכונה מרשימה דינאמית אבל לא רלוונטי למי שהולך לרכוש האצ'. בדיוק כמו הפניגאלה, אני שמח שהיא קיימת, גם אם אין לה מה להציע לשכמותי.

 

אם כבר, הפוקוס ST נשמעת כמו הפשרה הנכונה, אבל לא נהגתי באחת.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

  • תגובות 137
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

EVO זה המגזין היחידי כיום ששם את הנהיגה בראש מעייניו.

במבחן הקודם, זה שאתה העלת, הם הופתעו מאוד מהיכולת של הגולף והבאמת שימושיות משפחתית שלה גם ליום יום, ולכן הם ניצחה.

 

במבחן העדכני יותר, שבו כללו גם את הסיוויק ואת גרסת הטרופי של המגאן 275, כבר לגולף לא היה סיכוי.

 

מי שבאמת צריך את השילוב הזה של ה-5 דלתות אוטומטי שמעניק נוחות ושימושיות גבוה גם למשפחה, אכן טוב יעשה אם יבחר בגולף R.

לכל השאר עם פוקוס בנהיגה - המגאן.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
אם כבר, הפוקוס ST נשמעת כמו הפשרה הנכונה, אבל לא נהגתי באחת.

 

לא בטוח. או לפחות לא לכולם. הייתי מהמר שאפילו לא לרוב.

למרות שמאוד התקדמנו בדרך שאנחנו חווים מידע, סירטונים איכותיים למשל, הרי שקשה מאוד להמחיש תחושות.

לכן מאוד קל לרוב לרכוש מכוניות שעומדות בתחרות עם נתונים בולטים. זה נותן הרגשה מאוד טובה. מאוד קל להתחבר ל"מילה האחרונה".

בקטע הזה ה ST לא תבלוט במיוחד לטובה, יש לה נתונים פחות מרשימים מהשפיצים האחרונים.

 

לטעמי לפחות, הדבר האחרון שאתה מצפה שיקרה לך ברכישת מכונית כזו זה להשתעמם.

כאן הפוקוס בולטת במיוחד. רק שהעניין הזה הוא לטוב ולרע.

אתה יכול להתאהב או לשנוא או אפילו שניהם ביחד.

 

הרבה פעמים אתה מגיע לבחירות האלה עם חסך או מטען מסויים. החיים עם הפוקוס מחדדים מאוד את הבחירות הבאות שלך.

 

אני מעריך שתוך כשבועיים אעשה סיכום קצר של החיים עם ST לאורך 20K ק"מ.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
בלאון אחרי שנה הדשבורד מתפורר, הכפתורים נתקעים בפנים, שום אור פנים לא עובד והפלסטיקים יוצאים מהמקום.

ובגולף לעומת זאת הפלסטיק הרך הופך לעור נאפה, רק משתבחת עם השנים.

 

כמה שירשורים יכולים להתעסק באיכות החומרים בלאון?

כמה פעמים צריך לרשום את אותו הדבר, המצב בלאון וגולף דומה מאוד מאוד מאוד (שתיהן מקרקשות, אבל חכה לבעלי הגולף שיכחישו "זה לא קירקוש, זאת פעימת הלב של האוטו").

MQB הכול אותו הדבר.

 

באתי ואני מכחיש :)

בגולף הקודמת שלי 2011 שנמכרה עם 37K לא היה קירקוש אחד מהפלסטיקה-שקטה מאד.

בגולף הנוכחית - שקט מכל הפלסטיקה גם כן

בדור 5 שהיתה לי גם שקט מופתי (כפתורים התקלפו והוחלפו אבל לא היה רעש)

דור 3 גם לא היה קירקוש

דור 2 - שקטה לחלוטין גם

 

מהיכן אתה מביא את "הרעיון" של קירקושים?

אולי מהתקנות מקומיות של מערכות אזעקה/אומובלייזרים/איכון וכו שהמתקינים ממש לא סוגרים דברים

אני מאד הקפדתי שנגעו לי ברכב שיסגרו הכל בצורה טובה(עמדתי על ידם והצקתי ממש) וזה עבד :)

קובי

:-)

פורסם
אני לא ציני בכלל. לא מוכן לקנות אוטו בלי חיישני רברס

 

שמע, מה אני אגיד לך, הפתעת אותי.

 

המצאות חיישני רברס ברכב מעניינת אותי בערך כמו המצאות תאורה למראה בסך שמש.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
שמע, מה אני אגיד לך, הפתעת אותי.

 

המצאות חיישני רברס ברכב מעניינת אותי בערך כמו המצאות תאורה למראה בסך שמש.

 

דבר ראשון, אתה לא גר בעיר. דבר שני, זה משהו שנשמע מיותר (כי כל החיים אנחנו חונים, והכל בסדר, לא?) עד שאתה מתרגל אליו, ואז קשה לוותר. גם בחניה צפופה בעיר (אתה לא רוצה לחנות את ה200 אלף שקל שלך לפי מתי שהפגוש שלך נגע בזה שמאחורה), גם בכלמיני חניונים שלעיתים יש בהם ברזלים\מעקות\הפתעות שאתה לא רואה (רק שומע, עם או בלי חיישנים), וגם מבחינה בטיחותית. כמאמר נתניהו, זה לא רק עניין של איכות חיים, אלא גם של החיים עצמם.

 

that aside, אני לא רואה שום סיבה טובה שהם לא יהיו חלק מהמפרט במכונית שעולה כלכך הרבה כסף.

גם בתור אביר שוק חופשי עם יד נעלמת, אני חושב שחיישני רברס היו צריכים להיות חובה בכל רכב כאן (הרי המדינה השכילה להתערב ולהכריח שיותקן מזגן, אז זה לא?).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

כמו שרשמו מעלי, המבחן קצת ישן (מעל שנה וחצי) ולא מזמן היה מבחן שהעמיד את הטרופי R שהועדפה בצורה מובהקת.

וכמו שהרבה פה רשמו, העדפה היא פקטור ראשון משמעותי ויחיד בכל הסיפור. אין טובה יותר, יש מתאימה יותר.

הימים הקשים חלפו :-)

פורסם

בגולף הקודמת שלי 2011 שנמכרה עם 37K לא היה קירקוש אחד מהפלסטיקה-שקטה מאד.

בגולף הנוכחית - שקט מכל הפלסטיקה גם כן

בדור 5 שהיתה לי גם שקט מופתי (כפתורים התקלפו והוחלפו אבל לא היה רעש)

דור 3 גם לא היה קירקוש

דור 2 - שקטה לחלוטין גם

 

השיחה פה היא על רכבים חדשים/MQB, בטח שלא על דור 2\3\5\6.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

בנוסף להעדפה אישית בנהיגה עצמה, יש העדפות פריפריאליות שגם משפיעות.

 

עם כל הרצון הטוב, רכב 3 דלתות יורד אצלי מהפרק עוד בשלב הדיונים כך שהמגאן עפה מהמשוואה.

 

בנוסף, אם כבר אעמוד מול רכישה של אחת מהקטגוריה, עבורי אישית, זה יהיה רק ידנית.

 

כך שהמבחר מצומצם יותר (אצל כל אחד מאיתנו עפ"י הצרכים שהרכב אמור לעמוד בהם).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)
דווקא אני מעדיף את המושבים הסקוטים (אני מחבב את הדוגמא הטרחנית ובד עדיף אצלי בכל יום מאלקנטרה) ומעדיף טורבו קטן (יותר רספונסיבי ומספיק חזק - מעל 300 כ״ס עם תוכנה זה מספיק לי בכל יום). גם ג׳נט 17 זה יתרון (צמיגים זולים יותר, יותר נוח וה19 נראה מוגזם). אבל לא לקבל קסנון, לא לקבל חיישני רברס (מה בדיוק אני אמור לעשות בלי חיישני רברס? לחנות כמו פעם?) זה מבאס.

 

בהתחלה חשבת שכן היית ציני, אבל אני מבין שלא.

 

אז על טעם ועל ריח - מכבד לגמרי שיש מי שאוהב את הדוגמה הסקוטית.

 

הטורבו לאג בקופרה לא ממש מורגש. לפחות לא באופן מוחשי.

 

צמיגים זולים יותר... בסדר. נכון. בשביל זה לקנות גולף ולא קופרה? :oops:

 

לגבי החיישנים והקסנון / תאורת לד מלאה - אני דווקא מסכים עם רועי.

 

ב-200+ אין שום סיבה בעולם לא להביא את היחידות לארץ עם חיישנים מקוריים.

 

אגב, החיישנים היחידים שבעייני מיותרים הם חיישני הגשם.

 

חיישני התאורה נהדרים - לא צריך להתעסק עם זה אף פעם.

חיישני חנייה קדמיים + אחוריים זה בעייני חשוב מאד ברכב יקר וחדש.

 

כמו שכבר כתבתי - הקופרה החדשה נוחה מאד (הכל יחסי בחיים, כן?) אבל היא יותר נוחה פי כמה מהיוצאת ונוחה לפחות כמו האחות הגרמנייה. והג'אנטים ממש לא נראים עליה מוגזמים, אפילו לא ממש נראים כמו 19'...

 

אז כרכב קצה - המגאן אולי עדיפה.

כרכב All-rounder ההתלבטות אני משער צריכה להיות בין הגולף לקופרה ולעניות דעתי הקופרה לוקחת בהליכה.

 

ה-ST מעניינת מאד אבל היא ללא ממש מצטיינת באף אחת מהקטגוריית לפי הביקורת (לא נהגתי).

עריכה אחרונה על ידי GuyHar

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

עשיתי היום נסיעת מבחן על הGTI. שלדה כיפית, הגה טוב (קצר! טוב נו, תגבור משתנה. הפתיע אותי), בלמים טובים (מבחינת תחושה, לא יודע לגבי עמידות), מנוע לא מרגש במיוחד. בסך הכל דומה למדי לMK6, על פני השטח. קצת יותר מעניינת. שלדה יותר טובה. לא מרגשת, אבל איכותית וכיפית למדי. המנוע שיעמם אותי (הגולף שלי יותר חזקה מעט והסאונד בMK5 יותר מגניב לדעתי). על ג'נט 18 הנסיעה די קשה אבל אין מכות חדות - פשוט עוקבת בדיוק אחרי תוואי הכביש. בקרת יציבות לא ניתנת לניתוק זה חסרון, אבל אפשר לשנות את התכנות עם VAG COM, אז זה לא ממש נורא.

תנוחת נהיגה מצויינת, מרחב ראש, תא נוסעים וכו' היו מצויינים כצפוי. לא מפתיע.

 

להגיד לכם שנכנסתי לMK5 שלי והתבאסתי? לא. הMK5 מרגישה יותר אנלוגית (הגה הרבה יותר כבד ועם יותר תחושה, סאונד יותר מעניין). הרבה מרגיש דומה מאוד (הביצועים, הגיר, המידות ותנוחת הנהיגה, כשבעיני הTFSI הוא מנוע עדיף מבחינת אופי).

 

הMK7 היא מכונית פנטסטית אבל לא ריגשה אותי, והמחיר שלה לא טוב בעיני בגלל שלאוטו חסר 30K - לפחות - באבזור. היא לא מרגישה מיוחדת מספיק בשביל שזו תהיה קניה של "ססאמק, אני חי פעם אחת" (כלומר, היא כן אם אתה בא מליסינג, אבל לא בשבילי). ה135 היא בדיוק מיוחדת איפה שהגולף לא. אולי הגולף R גם. הבאה בתור הנסיעות מבחן היא הקופרה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

לא נהגתי על ה-135, אבל אם לשפוט לפי ה-235, בה כן נהגתי, לגולף R אין מה לחפש מולה, חוץ מבסעיף הבלמים. בחיי ש-VAG פשוט מעולים בקטע הזה. ברקסים מסריחים מנשר ועד אילת, והן בולמות, כל פעם.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
EVO זה המגזין היחידי כיום ששם את הנהיגה בראש מעייניו.

 

 

 

ככה הם משווקים את עצמם. זה לא אומר שהם היחידים, או שהמסקנות שלהם בהכרח מונחות משיקולי driving purity.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
דבר ראשון, אתה לא גר בעיר.

 

חוצפן! אני 40 שנה גרתי בדיזינגוף פינת ירמיהו בתל אביב (כנראה בגלל זה אני יודע לחנות בלי אביזרים מגוחכים שמצפצפים לי כשאני מתקרב לרכב אחר) בזמן שאתה חיית בחור ההוא על הצוק הזה עם הקפה מעל הכנרת (וכנראה שבגלל זה אתה לא יודע להחנות בלי הצפצופים המעצבנים האלה).:twisted:

 

 

 

that aside, אני לא רואה שום סיבה טובה שהם לא יהיו חלק מהמפרט במכונית שעולה כלכך הרבה כסף.

מסכים לחלוטין (למרות שאצלי, הם כבויים תמידית).

גם בתור אביר שוק חופשי עם יד נעלמת, אני חושב שחיישני רברס היו צריכים להיות חובה בכל רכב כאן (הרי המדינה השכילה להתערב ולהכריח שיותקן מזגן, אז זה לא?).

 

טוב נו, איפה בכלל הדמיון בין מזגן לבין חיישני חניה?

 

חיישני חנייה קדמיים + אחוריים זה בעייני חשוב מאד ברכב יקר וחדש.

 

 

פואמה מתוך סידור פסח:

אילו הכותרת למעלה הייתה "איך לעזאזל מחנים את המוביל טנקים בסימטת בית השואבה" דיינו,

אילו הכותרת הייתה "בפיאט דוקאטו אין חלונות אחוריים ואני לא מסתדר עם הרוורסים והחניות", דיינו,

אילו הכותרת למעלה הייתה "בלמבורגיני קונטאש יש חריץ של 4 מ"מ שנקרא חלון אחורי ואני לא מסתדר עם חניות ברוורס", דיינו,

אילו הכותרת למעלה הייתה "הקדילק קונטיננטל שלי היא 7.75 מטר ואני בכלל לא קולט איפה היא נגמרת", דיינו.

 

אבל לבכות על חיישני רוורס בהוט האטצ? זדיינו! :roflmao:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)

נהגתי על הפוקוס ST המתוחה ישר אחרי ה GTI mk7. אני משמעותית יותר התחברתי לפוקוס. החל מהמושבים המחבקים (רקארו) , הגיר הידני המעולה, הסאונד והתנהגות הכביש החיה. תא נוסעים במתוחה סבבה לגמרי והעיצוב החיצוני והפנימי לדעתי יפה יותר מאשר בגולף.

 

לגבי חיישני החניה, הזכרתם לי שאין לי ברכב הנוכחי. במיני זה מיותר לגמרי, אפילו לא הרגשתי בחסרונם.

עריכה אחרונה על ידי alexk

emotion of motion


×
×
  • תוכן חדש...