Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3142 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סוזוקי ויטרה החדש מגיע לישראל.



הג'יפון החדש של סוזוקי יעלה 125,000 שקל לגרסת 1,600 סמ"ק אוטומטית עם הנעה קדמית,

או 132,000 שקל לגרסת 4X4.

 

במחיר של 125,000 שקל, סוזוקי ויטרה יהיה אחד מהג'יפונים הזולים בקבוצתו –

הוא יהיה יקר במעט רק מהקרוסאובר.

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

TT אתה זוכר שהוא בגודל של ניסאן ג'וק ודומיו, רק טיפל'ה יותר יקר?

מכיוון שגם היום אפשר לקנות ג'יפונים קטנים במחיר של 110-120 אלף שקלים, ואף אחד מהם לא ענה על הצרכים של משפחה עם 3 ילדים, כנראה שגם הויטארה החדשה, שהיא רכב מגניב משל עצמו, לא תעשה את המהפכה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

לדעתי העיצוב שלו די שבלוני, והדבר שהוא יעשה הכי טוב זה לגנוב מכירות לקרוסאובר של...סוזוקי.

 

הספורטאז' הרבה יותר גדול, ולא נראה לי שהם מתחרים על אותו קהל.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

המתחרה העיקרי פה הוא הגוק שנמכר במבצעים ב 124.

אין לסוזוקי יתרון על הגוק למעט מערכת 4 על 4 אבל המרווח גחון מבטל את היתרון הזה.

במחיר המוצע הגוק יצליח יותר כי הוא נראה טוב יותר, יש מצב שהעמך ילך על בסוזוקי בשל 2 סיבות:

הגוק בדגם הקודם סבל מתא מטען לא שימושי וצבר מוניטין שלילי בהבט הזה.

ההיסטוריה הרחוקה של הויטרה כאליל שטח.

Kia Niro 2017

פורסם

ראיתי מבחן לרכב בערוץ בריטי, הרכב נראה מרווח הרבה יותר מהגוק למשל עם תא מטען טוב.

פנימית מדובר על הקרוסאובר לטוב ובעיקר לרע..

במחיר שבו הוא מוצע נראה כדיל לא רע בכלל , רק נסיעת מבחן תכריע.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם (נערך)

מענין מה עלה בגורלה של הגרנד ויטרה, האם היא גם בדרך להפוך למשפחתית מוגבהית.

פעם ויטרה היה רכב שטח נחמד מאוד עם הילוך כוח אמיתי ויכולות שטח אמיתיות.

אז נשארנו כרגע רק עם ג'ימני אחרון המוהיקנים - רכב שטח קטן וזול האחרון?

 

אגב, אפילו במוו X1 עבר לפלטפורמה הנעה קדמית.

 

מה יהיה השלב הבא? דיפנדר על בסיס פיאט 500?

 

ולגבי הויטרה הנוכחית, קצת מוזר שהרכב משווק לצד הקרוסובר. שני רכבים לאותו פלח שוק?

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

הגרנד ויטרה לצערי הרב יצאה מהשוק. נשארו איזה 3-4 חתיכות אחרונות במלאי וזהו, לא יהיה יותר.

סוזוקי, שהייתה יצרנית רכב של רכבי שטח אגדתיים, הולכת עם העדר ועוברת לייצר רכבי פוזה נטולי יכולת.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

סוזוקי בזמנו גם הפכו את ה-xl7 לקרוסאובר ובסוף הפסיקו את הייצור בגלל היציאה מהשוק האמריקאי.

 

נקווה שהג'ימני לא יהפוך גם לג'יפון מדרכות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

לא מבין אותם. מהלך הזוי שכל מה שהוא יעשה זה קניבליזציה בתוך הבית. אני מאמין שהוא יגדיל מעט את המכירות של סוזוקי, אבל אני בספק שבהרבה.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

דווקא עם הצורה החדשה והלא מפתה של הספורטאז', לצד תמחור חדש וגבוה יותר, יש אפשרות שהויטארה תהיה יורשת העצר הבאה.

הקרוסאובר ישנוני מדי ולויטארה יש את כל הכפתורים הנכונים - פוזה, שם מותג וצריכת דלק נורמלית.

עם תמחור נכון לאבזור יהיה פה להיט של ממש.

פורסם (נערך)

יצא לי להיתקל בו ממש מקרוב בשישי האחרון (לא בארץ) והוא נראה חביב אבל לא מעוצב כמו אופל מוקה ופיאט 500x (הכי נאים בסגמנט לדעתי), גם אני מניח שרוב הלקוחות יבואו מאולמות התצוגה של קיה וגם משל סוזוקי בעצמם עם הקרוסאובר, הוא יתאים לאנשים שרוצים ללכת על בטוח ולא ירכשו לעולם אירופאית.

אני חייב לציין שהתמחור דווקא מעניין ונמוך בכמה אלפי שקלים מהניחוש הראשון שלי, אצלי בבית חושבים המון זמן על ג'יפון ואני דיי בטוח שאגש לבדוק אותו אבל סביר שבנות הבית יפילו אותו בסעיף הרושם הראשוני והחינניות שקצת חסרים לו גם בעיני.

20150821_141554.jpg

עריכה אחרונה על ידי Mike808

×
×
  • תוכן חדש...