Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3143 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתי הוא מגיע לארץ?

Hu: pioneer prs80 Comp: Hertz Hsk165XL Amp:phoenix gold xsenon200X2

amp:massive audio bx4 Mono:DC audio 3.5: Sub: DC audio 15xl

CAR: mazda 2 demio pure black

 

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

השיווק מתחיל ב-1 בספטמבר משמע ממש עכשיו.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

חפרתי מעט לעומק לגבי הרכב כיוון שאנחנו עלסף החלפה של הרכב של הטריוס אשר משרת אותנו במהלך ארבע השנים האחרונות בצורהמעולה.

הביקורות על הרכב בעיקר באנגליה פושרותומציינים שם שהוא בנחיתות מול הגוק \ קפצור , הבעיה העיקרית היא עיצוב הפנים הדימשמים ואיכות החומרים אשר נוטים להישרט בקלות.

מבדיקת מימדים נראה כאילו מדובר על התבססותעל ה SX4 מעט מקוצרת.

אורך כללי 4.175 מטר מול 4.3 מטר של ה SX4

רוחב 1.775 מטר מול 1.765 מטר של ה SX4

גובה 1.61 מטר מול 1.575 מטר של ה SX4

מרחק סרנים 2.5 מטר מול 2.6 מטר של ה SX4

יצרתי קשר עם סוזוקי והרכב אכן יגיעלסוכנות ב 1.9 , מקווה לתאם נסיעת מבחן על מנת לבדוק האם הרכב נותן תשובה לצרכיםשל החצי השני שלי...

אעדכן לאחר נסיעת המבחן .

 

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

לפי מה שידוע לי יש מבצע חבר בחודש ספטמבר ,יש למשהו קצת פרטים על חבר?

Hu: pioneer prs80 Comp: Hertz Hsk165XL Amp:phoenix gold xsenon200X2

amp:massive audio bx4 Mono:DC audio 3.5: Sub: DC audio 15xl

CAR: mazda 2 demio pure black

 

פורסם

האמת ממש התבאסתי עליו. חשבתי לקבל שוב רכב שטח מסוקס. במקום זה קיבלנו מתחרה לסוזוקי קרוסאובר (מהלך מאוד תמוה בעיני, הויטארה נראה לי סתם קרוסאובר עם חיצוניות יפה יותר).

פורסם

לא הצלחתי להבין. הוא קטן יותר מקרוסאובר, מכוער כמעט באותה מידה ועולה יותר? איפה הקאצ'?

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

מישהו יכול להסביר לי מה ההבדל בין הויטארה לגראנד ויטרה ולמה סוזוקי עשו מהלך שהחליפו את הגראנד ויטרה לויטארה חסר יכולת שטח איזה מין מהלך אסטרטגי זה?

ולמה לעזאזל הם לא מוציאים לשוק רכב מנהלים

פורסם

קהל היעד שיפול : "אנשים שחושבים שזהו גי'פ".

 

לטעמי, לא הכי יפה שיש, אם הייתי רוצה "יופי" וחבילה חמודה מאוד, הייתי לוקח קיה ספורטז' 1.6, שלטעמי נראה הרבה יותר "מרשים" ואלגנטי, אגב, אני אישית מעדיף את גרסת ה-1.6 בעלת הגנטי'ם ה-"פשוטים" יחסית, לעומת הדגם הבכיר, בזמן האחרון הבחנתי שהרבה "חובשיי כובעי נייק שחורים" ו-"בני דודים" שמו ידיהם על ספורטגים' בצבע שחור או כסוף, שלטעמי ולטעם כמה חברים, הפכו להיות ה-X5 ו-X6 של פשוטי "הכבדים" למיניהם.

פורסם
קהל היעד שיפול : "אנשים שחושבים שזהו גי'פ".

 

לטעמי, לא הכי יפה שיש, אם הייתי רוצה "יופי" וחבילה חמודה מאוד, הייתי לוקח קיה ספורטז' 1.6, שלטעמי נראה הרבה יותר "מרשים" ואלגנטי, אגב, אני אישית מעדיף את גרסת ה-1.6 בעלת הגנטי'ם ה-"פשוטים" יחסית, לעומת הדגם הבכיר, בזמן האחרון הבחנתי שהרבה "חובשיי כובעי נייק שחורים" ו-"בני דודים" שמו ידיהם על ספורטגים' בצבע שחור או כסוף, שלטעמי ולטעם כמה חברים, הפכו להיות ה-X5 ו-X6 של פשוטי "הכבדים" למיניהם.

דווקא לפי דעתי הויטארה החדשה נראית מעולה והיא הרבה יותר יפה מהספורטאג' בצבע תכלת וכתום !

פורסם
הוציאו רכב מנהלים , סוזוקי קיזאשי- לא תפס. יוצר בין 2009 ל2014.

זוכר, קדימה זוועה, אחורה מאוד יפה, אפילו "יוקרתי" לטעמי, תמיד דבר אחד הפריע לי בסוזוקי, האבזור, "פנים הרכב" היה פשוט מדיי ולא היה נותן תחושה של "שפע" לעומת זאת הדגמים החדשים מפתיעים לטובה, אולי מישהו שם התעורר והבין שלתת קצת יותר זה דווקא תופס.


×
×
  • תוכן חדש...