Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4059 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

את הרכב הקודם בחרתי עפ"י עצתכם וזו הייתה הצלחה!

זקוק לעצתכם בנוגע לרכב ליסינג חדש.

להלן הדרישות (לפי סדר חשיבותן):

1. ג'יפ עירוני או קרוסאובר - חובה

2. שקט - נסיעה נעימה

3. נוחות ישיבה

4. 4X4

5. אבזור: שליטה מההגה, חלון גג (נחמד שיהיה), בקרת שיוט (נחמד שיהיה)

 

תודה,

יניב.

פורסם

כיוון שאתה מחפש הנעה כפולה, האופציות היחידות שיש לך זה יונדאי ix35 בגרסת הנעה כפולה בסיסית או סובארו xv.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

גם גירסת ה-4x4 של הסוזוקי קרוסאובר תענה לדרישות - ותהיה זולה מכל יתר האופציות (חוץ מהדאצ'יה)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

חבר שלי היה בהתלבטות דומה לבסוף ויתר על ה4X4 וקנה את הטראקס טורבו החדשה.

שמע בנסיעת מבחן ל XV ואחריה לטראקס שנינו התחברנו לטראקס יותר.

הרכב מרגיש פשוט מצוין, מאוד נוח לנסיעה, גם אם יהא ארוכה, אני פחדתי מלקנות שברולט רק בגלל השמירת ערך הגרועה שלה, אבל אם זה ליסינג לדעתי היא אופציה מצוינת

צריכת דלק נמוכה (במידה ואתה מוגבל) וביצועים לא רעים בשביל מיני גיפון בכביש, בשטח אני לא יודע אצלו הרכב פרטי ואין שום כוונה להכניסה אותה לשטחים קשים, בשבילים היא בסדר

פורסם

אם כבר טראקס אז המוקה עדיף בהרבה מבחינת איכות גימור ואבזור.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תודה לכולם על העצות.

אחרי נסיעת מבחן על השברולט טראקס, מצאתי שהיא קצת צפופה/קטנה ונמוכה יחסית לאפשרויות אחרות.

ההתלבטות עכשיו היא בין (כולן בגרסת גיר אוטומטי)

קיה ספורטאז' 2.0 אורבן

יונדאי ix35 2.0 Prime

סובארו XV 2.0i

ניסאן קשקאי Acenta 1.2 Turbo

מה דעתכם?

פורסם

בדקת את הגירסה הבכירה של היטי?

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

זה ליסינג, וסביר להניח שהתקרה מוכתבת מלמעלה, זאת מעבר לעובדה ששווי השימוש נגזר מהמחיר המלא, ולא מושפע ממבצעים כאלה ואחרים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לצערי zvit צודק... הטיגואן וה- CX5 מחוץ למשחק.

האם למישהו יש תובנות לגבי האפשרויות שציינתי:

קיה ספורטאז' 2.0 אורבן

יונדאי ix35 2.0 Prime

סובארו XV 2.0i

ניסאן קשקאי Acenta 1.2 Turbo

?

פורסם

האמת שאני חושב שהייתי לוקח ספורטאז' 1.6 - ההבדל בינו לבין ה-2.0 מבחינת התמורה מיזערי. המחיר לעומת זה - זול משמעותית.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הניסאן - לא בליגה http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4650697,00.html

הסובארו לטעמי יותר צפופה מהאחרות. הייתי מוסיף את הפורסטר דרך מוטורי http://www.motori.co.il/%D7%A8%D7%9B%D7%91%D7%99%D7%9D_%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%99%D7%9D/%D7%A1%D7%95%D7%91%D7%90%D7%A8%D7%95_%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%A1%D7%98%D7%A8/118

או לוקח אחת מצמד הקוריאניות בהתאם למה שאתה מתחבר אליו יותר.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
זה ליסינג, וסביר להניח שהתקרה מוכתבת מלמעלה, זאת מעבר לעובדה ששווי השימוש נגזר מהמחיר המלא, ולא מושפע ממבצעים כאלה ואחרים.

 

צודק, לא שמתי לב שמדובר ברכב ליסינג. אם ככה ובייחוד שדלק הוא לא שיקול - שתי הקוריאניות יתנו תמורה טובה.

×
×
  • תוכן חדש...