Jump to content

luigiconteabateg

  • פרסום הודעות

    68
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

13 נייטרלי

אודות luigiconteabateg

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

506 צפו בפרופיל
  1. לא. אם תשווה, בממוצע, רכבים שעמדו בחוץ לרכבים שעמדו בחנייה תת קרקעית, הבלאי הכללי של הרכב שעמד בחוץ גדול יותר, באופן לא זניח! יש. אני גם יכול להניח שאם מתאמצים ממש, אפשר לכמת מדעית את העלות בשקלול הזמן שהרכב עמד ובאיזה תנאי מזג אוויר. העובדה שמאשרים עד שנה בשגרה אינה אומרת שעד שנה אין בלאי. זו החלטה שתומכת בעסקים והיא נגד הצרכן. החלטה הגיונית או לא, היא בטוח לא "מאשרת" את עמידתו של הרכב בשמש. וזה נכון. כמובן שתלוי בכמה הרכב הנוסע נוסע ואיך. אבל זה נכון להרבה מאוד מוצרים. לא רק לרכב. Jerry Seinfeld : George, listen to me. I have a very im
  2. לא נעלם. ציר Y היה מצומצם. מצרף את המלא. טויוטה למעלה ברשימה. אל תדאג
  3. 19,041 - מסירות רכבים מרשימות (ומפתיעות) מאוד בחודש ספטמבר בהתחשב בזה שבחודש זה היו רק 16 ימי עבודה רגילים (והשאר סגר). אם יצליחו למכור 15K רכבים בחודש אוקטובר, זה יעמיד את המכירות השנה על אותה מגמת מכירות בחודשי ספטמבר/אוקטובר (כי תלוי מתי החגים יוצאים) של השנתיים האחרונות. אם בשנה כזאת משוגעת היבואנים סופגים ירידה של 20% (בלבד), אולי לעולם חוסן (האם יש בארץ שוק/אוכלוסיה מספיק גדולה שקונה רכבים בלי מיסים מה שהופך את קניית הרכב לעניין של מה בכך)
  4. בתקציב של עד 100K אתה יכול לרכוש נירו שנת 18-19 וראב4 שנת 16-17. הנירו רכב מצויין ונותן תמורה מעולה לכסף (למרות שאני אישית לא התרשמתי ממנו בנסיעת מבחן אבל יש אלפים אחרים שכן) הראב4 מהצורה החדשה (2019) הוא רכב מוצלח מאוד (אבל יקר בטירוף) בניגוד לדגם הקודם (עד 2018). אם תתרשם מנסיעת מבחן על הנירו, לך עליו.
  5. אין שום סיכוי ליבואנים להדביק את הפער שנוצר במסירות הרכבים החדשים. (נוצר מהמידע הקיים במאגר הממשלתי) האם זה גורר ירידת מחירים? "הביקוש" ירד. וההיצע?
  6. ודווקא אולי זו אסטרטגיה לחיות עם רכיבים לא מושלמים. מזכיר מעט את המוטיבציה שעומדת מאחורי התיישנות מתוכננת. יצרן צריך לשקלל: הסתברות לכשל של הרכיב רווח מהכשל (חלפים שהיצרן מספק) הפסד מהכשל. כולל: תביעות, ריקול ופגיעה במוניטין עלות תכנון והפצה של רכיב חדש (עלות עצומה) תוצאת השקלול תענה: למה יצרן ממשיך למכור את הרכבים מהיצור שלו כשידוע שהמוצר אינו אמין? כי משתלם לו.
  7. היית יכול לטעון את אותו טיעון על מחירי משרדים בשנות ה- 90 רק כדי לגלות שבתחילת שנות האלפיים, כאשר מדינת ישראל התמודדה עם משבר כלכלי עולמי ועם אינתיפאדה ברחובות, היו לא מעט בעלי משרדים שהשכירו את המשרד שבבעלותם לכל דורש, רק שייקח מהם את דמי הארנונה והתחזוקה. מי חלם להשכיר את המשרד שלו בחינם? אין סקטור שתמיד עולה (מזכיר שגם הנפט הגיע למחיר שלילי). אין בעיה לטעון שהמחירים לא יירדו אבל הנימוק ש"לא ירד עד עכשיו לכן לא יירד בעתיד" הוא לא תקף.
  8. מעמד הביניים זה מנעד רחב של אנשים. המקצועות שציינתי הם רק דוגמא. נכון ששחקן (זוטר) לא מרוויח כמו בעל אולם או צלם אירועים מבוקש. האחרונים שציינתי מרוויחים יפה מאוד כדי להיחשב עשיריון עליון. לא חושב שזה קריטי להיכנס לרזולוציות האלה. ואולי גם אוסיף שפרנסתם של אנשי תעשיית הפנאי אינה מתפלגת אחיד לאורך חודשי השנה. סגר בפסח וחגי תשרי שקול לאיבוד החלק הארי של ההכנסה השנתית.
  9. האם הגיוני שמדובר רק על חברות שניזוקו מהמשבר ולכן החזירו את רכבי הליסינג? אם כן, אז עובד בחברה כזו עוד יותר מרגיש חוסר וודאות לגבי פרנסתו ואני לא הייתי מצפה שישקול קניית רכב חדש. (במיוחד אם יוכל לקנות את הרכב שלו שחזר לליסינג במחיר אטרקטיבי) אבל, נניח שיש אוכלוסיה כזאת, של אנשים: שעובדים בעבודה שממשיכה לעבוד חזק ולקחו להם את הרכב ויקנו רכב חדש מה המשקל של האוכלוסיה הזו וכמה היא יכולה להטות את הכף לטובת יבואני הרכב?
  10. עשירים קונים רכבים לא משנה מה. עניים לא קונים לא משנה מה. אפשר לרדד את הדיון ולהסתכל על שוק הביניים שמעמד הביניים קונה (שכנראה זה החלק הארי של השוק הפרטי). מעמד הביניים הם אלה שעבורם רכישת רכב חדש זו הוצאה לא מבוטלת שצריך לשקול ברצינות. מעמד הביניים אינו נהיה עשיר יותר מהמשבר. אולי מתי מעט. חלק לא מבוטל ממעמד הביניים נפגע קשות. לדוגמא, כל תעשיית הפנאי: שחקנים, הפקה, אולמות, צלמים ועוד ועוד. האנשים האלה היו חלק ניכר בקניית רכבים ורכישת רכב חדש אינו באה בחשבון עבורם. עכשיו, אפשר להסתכל על מעמד הביניים שלא נפגע וממשיך לעבוד חזק. חלקם, למרות שלא נפגעו, חוששים מלב
  11. אני מסכים ובעד. מוכן לשלם עוד כמה אלפי שקלים (או כמה אחוזים) בשביל שירות כזה. במקרה הספציפי הזה, הלסת שלי פשוט נפלה מהתעוזה בלפרסם את המחיר "המומלץ" לרכב המשומש הזה. יש מחירון בישראל?
  12. זה נכון. אבל העובדה שהדגם החדש שונה משמעותית (לא קוסמטית) הופכת את "נחיצות" ההשוואה לאותה רמת אבזור פחות קריטית. נניח שהוא יימכר ב- 165K. אני עדיין רואה באופן ברור הצדקה להשקיע עוד 15-20K בקניית ראב 4 חדש. גם ברמת גימור נמוכה יותר. לא רואה איך פערי הרמות גימור יכולים להצדיק רכישת רכב בן כמעט 3 שנים לעומת האלטרנטיבה (במיוחד אם תחזיק ברכב לתקופה ארוכה) תהייתי עדיין הייתה נשארת בתוקף גם הרכב נסע 0 קילומטר או אפילו אם הרכב, דגם 2018, היה נרכש היום מהיבואן.
  13. טויוטה ראב 4 היברידית, LIMITED, שעלתה לכביש בפברואר 2018, ק"מ נמוך, מוצעת למכירה ב- 175K. הרכב ברמת הגימור הנ"ל עלה חדש בזמנו, 205K וזה משקף ירידת ערך של 14% בתקופה של שנתיים וחצי 🤯 ראב 4 חדשה (מהצורה החדשה) נמכר החל ממחיר של 180K, אמנם לרמת הגימור הנמוכה, אבל עדיין. לא רק שירידת הערך הזו הזויה, היא עוד יותר מתעצמת עצם העבודה שהדגם הוחלף בשנת 2019 לדגם מוצלח הרבה יותר. גם אם המחיר הזה אינו סופי ונתון למיקוח, אני עדיין מתקשה להבין את המחיר הזה. תהייתי: האם המחיר הוא באמת מחיר שוק? אם לא, אני לא רואה איך רכב כזה "אמור" להימכר ראלית מעבר ל- 160K. אם כן, מה
  14. ראב 4 E-MOTION. (רק אזכיר לפשוטי העם מבינינו שילכו וינצלו את ה-2M כולם לרכישת רכב, שביטוח ואחזקה של רכב כזה עולים יותר מ- 100K בשנה שכנראה אין להם)
×
×
  • Create New...