Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2225 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לאחר הרבה חיפושים והתלבטויות בחיפוש אחר רכב פנאי, החלטתי ללכת על קיה ספורטאז' 1.6 ל' טורבו, GT Premium.

שנת 2017/8. תקציב של 120K. 

הרכב הולך לשמש משפחה צעירה. להיות בשימוש יומיומי לנסיעות קצרות בעיר. סופי שבוע - טיולים. פחות מ - 10K ק"מ שנתי. 

עתיד להחזיק ברכב כ- 5+ שנים.

חשוב לי ברכב: (מערכות) בטיחות, אמינות, תחזוקה, סחירות, מרווח, נוחות, זיהום ופינוקים.
(שפע של מערכות בטיחות אקטיביות קונות את ליבי)
 

לפני רכישה (של כל מוצר) אני מעדיף שיהיו לי כמה אפשרויות שקולות לפני החלטה סופית.

לצערי, לא מצאתי אף רכב אחר, דומה, שעונה על הדרישות ונותן תמורה דומה באותו תקציב.

 

מה חסר לי בכל מתחרה שבדקתי:

  1. טוסון  - בטיחות (אם זה "אותו רכב" שנותן תמורה נמוכה יותר, בכלל לא מצליח להבין את השיקולים לבחור ברכב זה. עיצוב?)
  2. נירו - פינוקים (ואמינות סוללה לאחר 3 שנים)
  3. ראב4 -  בטיחות ופינוקים
  4. CX5 - בטיחות. ויקר מידי לטעמי.
  5. 3008 - מצטער. לא מצליח להפסיק לפחד מצרפתיות.
  6. קארוק - DSG
  7. XV/ASX - 🥱 שעמום וכל השאר.

 

אני לא מצליח למצוא רכב נוסף שיגיע עם הספורטז' לפוטו פיניש (גרסת ה- EX היא הדבר הקרוב ביותר מן הסתם).

אז, או שאין כזה (לא סביר).

או, ששפטתי את הדגמים לא נכון ואז תוכלו לעזור לי לצנן את "ההתלהבות" מהקיה ולפרגן יותר למתחרים.

עריכה אחרונה על ידי luigiconteabateg
פורסם

אני יכול לפרגן למועמדת מס׳ 4- רכב מצוין שאם היה עם סמל של מוצג פרימיום לא היו שמים לב.
לפי חוו״ד של אנשים גם נושא האמינות והסחירות השתפר משמעותית.
לדעתי, ה-3008 רכב הרבה הרבה הרבה יותר טוב מהספורטאז׳.

פורסם (נערך)
לפני 7 דקות, asafasraf כתב:

אני יכול לפרגן למועמדת מס׳ 4- רכב מצוין שאם היה עם סמל של מוצג פרימיום לא היו שמים לב.
לפי חוו״ד של אנשים גם נושא האמינות והסחירות השתפר משמעותית.
לדעתי, ה-3008 רכב הרבה הרבה הרבה יותר טוב מהספורטאז׳.

ערכתי את ההודעה. אני מניח שאתה מדבר על ה- 3008.
אם ההשוואה הזו נכונה, החוסר במערכות בטיחות (בלימה וכו') ב- 3008, הוא דיל ברייקר.

עריכה אחרונה על ידי luigiconteabateg
פורסם

לפי דעתי יש 2 מתחרות עיקריות שגם יותר טובות וגם יקרות מהקיה: מאזדה cx-5 וה 3008.

המאזדה עד סוף 2018 מגיע עם אבזור בטיחותי חסר שדיי פוסל אותה וה 3008 שלמרות שהיא צרפתיה דיי אמינה ועם שוק דיי חזק (שעובד לרעתך).

 

בנוסף לקיה המדוברת יש בעיות החממות עם הגיר הרובוטי (חפש הפורום ולמייטב זיכרוני זה קרה אפילו במבחן דרך שקראתי על הרכב) כך שמבחנתי גם היא נפסלת.

 

מסקנה: תגדיל תקציב ותחפש cx5 מ 2019, תבלע את הצפרדעה (וכמו שאמרתי אין בעיות אמינות ידועות) ותחפש 3008 או שתיסתפק בקיה דגם 2.0 אטמוספרי.

 

  • רעיון טוב! 2

טסלה 3 2022

פורסם

  

לפני 43 דקות, motizkn כתב:

לקיה המדוברת יש בעיות החממות עם הגיר הרובוטי

האם ההסתברות לתקלה כל כך מהותית בשביל לפסול את הרכב?

ואם כן, אפשר ללכת על ה- EX כדי "להתגבר על הבעיה".
 

ציטוט

תגדיל תקציב ותחפש cx5 מ 2019

לא שוקל לקנות רכב בן שנה. לא כלכלי ולא בתקציב.

 

ציטוט

תחפש 3008

מבין שיש קונצנסוס שה- 3008 הרכב הטוב בקטגוריה.
לצערי, התדמית של הצרפתיות בעיני עדיין בעייתית.

הפחד הוא לא רציונלי או מגובה בעובדות אבל הוא קיים.

אני לא חושב שה-3008 מספקת חבילה משמעותית יותר טובה כדי שאשקול להתגבר על הפחדים שלי. שאחרים יהנו.
(לא ממש חשוב אבל בנוסף העיצוב העתידני בפנים הרכב רחוק מהעדפה שלי לעיצוב נקי, פשוט וקלאסי.)

פורסם

אז תקנה קיה מנוע 2.0 הכי חדשה והכי שמורה שתמצא בתקציב.
חבילה מאוזנת מכל הבחינות ( בטיחות, אמינות, אחזקה, שמירת ערך).

  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני מבין אותך לחלוטין. לפני פחות מחודש חיפשתי רכב בתקציב קצת יותר גבוה משלך (140) וגם אני ממש סולד מהצרפתיות. אחרי שחפרתי כל אופציה גם אני לא רציתי לקנות את ה cx5 כי אני לא מעוניין ברכב חדש מידי רק שלי העיצוב הפנימי של ה 3008 מאד קרץ.

חפרתי פורמים בארץ ובחול ולא מצאתי בעיות אמינות ב 3008 (פרט למיכל אוראה בעייתי בכל רכבי psa שעד עכשיו אני לא סגור אם זה כיים ב 3008). בסוף רכשתי 3008 gt 2018 וכרגע מאד מאושר.

אז כמו שהצעתי לך כנראה שכדי לך לכוון לאחד מדגמי ה 2.0 של קיה, רכב לא רע בכלל ויש אותו בכמויות כיד 2.

  • רעיון טוב! 1

טסלה 3 2022

פורסם

אני מת עלה אלה שסולדים מרכב צרפתי שחסכוני בהרבה מהרכב הלא צרפתי שהוא מעדיף, אך בפועל הרכב הצרפתי החסכוני יכול לחסוך לו אלפי אם לא עשרות אלפי שקלים על דלק, ויש מצב שלא יתקלקל בכלל, ואם כן כמה עוד זה יכול לעלות, בקיצור, תקנה קיה אחלה אוטו באמת, אך תהיה גם מטחנת דלק ואם אתה פוזל לכיוון הדגם הרובוטי כפול מצמד, אז אני פשוט speach less, בהצלחה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 5 דקות, wildlands2019 כתב:

אני מת עלה אלה שסולדים מרכב צרפתי שחסכוני בהרבה מהרכב הלא צרפתי שהוא מעדיף, אך בפועל הרכב הצרפתי החסכוני יכול לחסוך לו אלפי אם לא עשרות אלפי שקלים על דלק, ויש מצב שלא יתקלקל בכלל, ואם כן כמה עוד זה יכול לעלות, בקיצור, תקנה קיה אחלה אוטו באמת, אך תהיה גם מטחנת דלק ואם אתה פוזל לכיוון הדגם הרובוטי כפול מצמד, אז אני פשוט speach less, בהצלחה.

מבטיח לך שגם אתה חוטא באותן החלטות רגשיות לא הגיוניות.

אתה רוכש ביטוחים? החלטה לא כלכלית. אבל אתה עושה אותה בשביל שקט נפשי, לא?

 

נניח ש"אכריח" את עצמי לקנות רכב צרפתי ותהיה בו תקלה? ישר אכנס לייסורים שנהגתי בטיפשות שהלכתי נגד האינסטינקט שלי.
על אותה תקלה בקיה לא אתרגש במיוחד.

מסכים - לא רציונלי. אבל בוא נהיה הוגנים; רכישת קיה אינה החלטה מטופשת בעוד רכישת פיג'ו היא ההחלטה הכי נכונה.

 

אז איך יוצאים מהמחשבה המרושעת הזאת "ואוזרים אומץ" לקנות פיג'ו? עבורי, כשפיג'ו תציע 7 שנות אחריות ומחיר שובר שוק (קיה בשנות האלפיים בתקופה שאף אחד לא רכש קיה?)
הם לא מציעים את זה כי למזלם מעט מידי אנשים פוחדים מצרפתיות ואין צורך בזה.

פורסם

לא צריך 7, מספיק 5 שנות אחריות כמו לחלק מדגמי סיטרואן ( אני כבר לא מדבר על סובארו ). אבל 3008 נמכרת גם ככה מצויין, ולכן ליבואן אין צורך לא בהנחות ולא באחריות ארוכה.

קיה בזמנו, בנוסף להרחבת אחריות, התחילו לייצר ולייבא רכבים ברמה תחרותית ( מה שלא היה קודם אלא התבסס על מנועים ישנים של מאזדה וכו..).

 

 

 

  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 16 דקות, luigiconteabateg כתב:

מבטיח לך שגם אתה חוטא באותן החלטות רגשיות לא הגיוניות.

אתה רוכש ביטוחים? החלטה לא כלכלית. אבל אתה עושה אותה בשביל שקט נפשי, לא?

 

נניח ש"אכריח" את עצמי לקנות רכב צרפתי ותהיה בו תקלה? ישר אכנס לייסורים שנהגתי בטיפשות שהלכתי נגד האינסטינקט שלי.
על אותה תקלה בקיה לא אתרגש במיוחד.

מסכים - לא רציונלי. אבל בוא נהיה הוגנים; רכישת קיה אינה החלטה מטופשת בעוד רכישת פיג'ו היא ההחלטה הכי נכונה.

 

אז איך יוצאים מהמחשבה המרושעת הזאת "ואוזרים אומץ" לקנות פיג'ו? עבורי, כשפיג'ו תציע 7 שנות אחריות ומחיר שובר שוק (קיה בשנות האלפיים בתקופה שאף אחד לא רכש קיה?)
הם לא מציעים את זה כי למזלם מעט מידי אנשים פוחדים מצרפתיות ואין צורך בזה.

 כמי שסבור, ולא מהיום, שמכונית שמגיעה מצרפת  לא מגיעה עם אמינות נחותה יחסית לאחרות, אני בכל זאת מצדיק לחלוטין את הרתיעה שלך. אחרי הכל אם חלילה האוטו יתקלקל וזה קורה, אין מה לעשות ואף אחד לא יכול להבטיח אחרת, תתקשה לסלוח לעצמך על ההחלטה ה"אוילית" שעשית ונאה אתה צופה את פני הסיטואציה. בקיאה יהיה לך קל בהרבה להתמודד עם תקלה דומה. ושלא תהיה טעות הספורטאז' אוטו מצוין ואפילו הסיפורים על גיר כפול מצמדים שמתחמם, לא צריכים להרתיע, כולו מחכים כמה דקות בצד וזהו.

  • אהבתי 2
פורסם

ברור לך שהספורטאז עם 3 שנות אחריות. לא יותר.

קנה אותה , גם עם הגיר הרובוטי : אתה מקבל התרעת התחממות. עוצר בצד וממשיך אחרי כמה דקות התרעננות. ניתן לחיות עם זה. כי ביננו אתה קונה פה סטיגמה באחלה מחיר. אז העיצוב אפרורי. פשרה נסבלת.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...