Jump to content

Chemi Shumacher

  • פרסום הודעות

    7
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

2 נייטרלי

אודות Chemi Shumacher

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אנחנו זוג + ילד, מחפשים רכב אוטומטי יד שנייה. אני קצת מתפזר באפשרויות, אשמח לעזרה בהכוונה + פסילת רכבים. שנתון בערך 2015 ומעלה. ראיתי פוסט קודם מאוד דומה אבל אני מתלבט על הרבה יותר דגמים. שנינו ננהג ברכב, בעיקר בעיר (מרכז), בסופשים נסיעות בינעירוניות של 120 ק"מ בערך. ממוצע 17K ק"מ לשנה. משדרגים מסיריון 2008 1300, מחפשים רכב בטיחותי יותר, אמין, תחזוקה זולה, עם יותר מקום בתא מטען וקצת יותר נוח לנסיעה. אבזור מולטימדיה פחות קריטי. הנוכחי אצלנו 6 שנים, מקווים שהבא יהיה עוד חמש שש. מבחינת קטגוריה, מתלבט בין קטן יותר עם יתרון בתמרון עירוני + חנייה, לבין משפחתית עם יתרון בתא
  2. מעדכן עבור בעלי סיריון עתידיים - אתמול בבוקר האוטו כבר לא הצליח להניע בכלל, כלומר הניעה ופשוט ירד בטורים עד שנכבה. הצלחתי אחרי כמה נסיונות להניע ולנסוע למוסך בקושי. במוסך עשו בדיקה - השפריץ ספריי כלשהו על המנוע ונשמע שהמנוע נחנק לכמה שניות אחרי כל השפרצה, משמע יש שאיבה של חמצן מהמנוע, כלומר הגומיות לא אוטמות בצורה מספיק טובה. בוצע פירוק של המצערת וחלק מהמנוע והוחלפו גומיות (אני לא מספיק מבין כדי לומר בדיוק מה פורק ומה הוחלף). כמו"כ נאמר שיש זיוף במד דלק בסיריונים ועדיף להיות עם מינימום 3 פסים. לאחר ההחלפה נראה שהרכב מניע ומתפקד כראוי, אעדכן אם משהו ישתנה. שאלת
  3. היי, לפני מספר חודשים הייתה בעייה חוזרת ברכב - לאחר נסיעה וכיבוי, אם מניעים תוך חצי שעה - אוטו היה מניע וישר נכבה. לאחר כרבע שעה המתנה עם רכב כבוי היה מסתדר. אחרי כמה שבועות האוטו הפסיק לחלוטין להניע חזרה, גם אחרי המתנה של מספר שעות. הגיע מוסך נייד של שגריר והצליח להניע נקודתית ע"י משחקים בדוושת הגז והתזת ספריי על המצערת, אמר שחשד לבעייה בהזרקת דלק. בבדיקה במוסך הבעייה לא השתחזרה אך בוצע ניקוי מצערת וניקוי פלאגים + תוסף ניקוי לדלק כצעדים מונעים. בבדיקה של הקודן נמצא תקין. לאחר כחודש מהתיקון אותה בעייה בתצורה קצת שונה - בהנעה תוך כחצי שעה\שנה מנסיעה וכיבוי הא
  4. היי, כרגע אין לי איך לבדוק לחץ גבוה\נמוך.. בדקתי טמפ' מזגן לפי מה שאמרת: אחרי שהמנוע התחמם עמדתי חמש דק עם ונטות מרכזיות בלבד פתוחות בכוח וקור המירביים והטמפ' הייתה 6.5-7 מעלות. הטמפ' באוטו היה 20.5 מעלות ובחוץ היה 31. אבל, אחרי שקפצתי לסופר, כל הדרך הביתה המזגן היה על מקסימום והאוויר שיצא היה פושר מינוס. שמתי לב שלפעמים לחיצה על דוושת הגז מגבירה קצת את הזרימת אוויר, לא יודע אם זה משנה. רק אחרי משהו כמו עשר דק' המזגן התחיל טיפה להתקרר, ועדיין היה הרבה פחות קר מלפני כמה ימים. לפני הטיפול האוויר היה יוצא קפוא במיידי. כמו-כן נגעתי כשהמזגן היה דלוק בצינור לחץ נמוך שנכנס למדחס, ה
  5. היי, תודה לכולם על התגובות. חשוב לי לציין שהשאלה שלי היא לא רק "למה המזגן לא מקרר מספיק", אלא "מה יכל לקרות בטיפול ברכב (והוספת גז) שיכל לגרום לתפוקת המזגן לרדת?", מכיוון שלפני כן, חוץ מימים חמים מאוד, המזגן עבד מעולה. זה הדבר היחיד שרציתי לשפר. לתגובות הראשונות - נעשתה בדיקה לפני הוספת הגז (ע"י המכשיר שעושה ואקום וממלא גז) וכמות הגז הייתה 150ג. כרגע יש 300ג. (את ה300 ראיתי בעיניים בצג של המכונה אחרי שחזרתי למוסך - 0.3KG, את ה150ג לא ראיתי בעיניים.) גם ראיתי בשעון הכחול של הלחץ הנמוך שהלחץ עולה ל40PSI וישר יורד לסביבות 25 וחוזר על עצמו, ככה שמבחינת לחצים וכמויות גז נראה שהכל ת
  6. היי, יש לי בעיה ברכב שאני לא מצליח להסביר אותה. אקדים ואומר שחיפשתי שרשורים דומים ולא מצאתי. יש לי דייהטסו סיריון 2008, מנוע 1.3 (מסוג M3 אני חושב) כבר שנתיים, וחוץ מטיפולים שנתיים מעולם לא היה איתו שום בעיה. לפני שבוע בעליות של ירושלים, ביום חם מאוד, המזגן הפסיק לעבוד, ווכמה שניות אחרי זה שמעתי קול של פיצוץ מהמנוע ומסתבר שכל הנוזל במיכל של הנוזל קירור התחממו ממש, הפקק של המיכל של הנוזל קירור עף למעלה וכל הנוזל התאדה. יצאו מלא אדים מהאוטו, אבל הנורת אזהרה של המנוע לא נדלקה עדיין. עצרתי ישר בצד ולקחתי את האוטו למוסך כדי לבדוק את העניין. מסתבר שהקפיץ שסתם של הקירור (המכסה שמבריג
  7. היי, אין לי כ"כ ניסיון ברכבים עדיין (קניתי אתמול רכב ראשון), אשמח לעזרה: קניתי אתמול סיריון 2008 יד שנייה. בבדיקה בקומפיוטסט מצב השילדה הראה תקין, אבל בנסיעה בינעירונית שמתי לב שההגה נמצא תמיד בסטייה שמאלה בנסיעה ישרה (כשההגה ישר, הרכב פונה ימינה) מעבר לזווית שאפשר להתרגל אליו. הלכתי הבוקר לכיוון פרונט כדי שיסדרו את זה ואמרו לי אחרי בדיקה שיש חופש בבולג'וינטים ולכן יש צורך להחליף משולשים קומפלט לפני הכיוון (אי אפשר להחליף רק אותם כי הם מחוברים). חלקי חילוף עולים 250 למשולש+עבודה+מע"מ. (טורקי, לא סיני). הבעלים הקודמים החליפו משולשים (לא יודע איזה סוג) לפני שנה וחצי (ינואר 14).
×
×
  • תוכן חדש...