Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4116 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגיע הזמן שאנשים יבינו שמכונית היא בסך הכל מכונה. ברגע שהרכב נסע הרבה, יש בלאי. נסעתי פעם עם נהג מונית שהחזיק מרצדס משומשת עם 600 אלף ק"מ. שאלתי אותו על האמינות של הרכב, והוא הסביר לי שהוא החליף מכלולים רבים על מנת שהרכב יסע כמו מרצדס ולא כמו טראנטע.

 

מי שהוא פדנט ורוצה שהרכב יסע כמו שצריך, הרי שמעל קילומטראז' מסוים, ההוצאות יכולות להיות גבוהות מאוד.

 

לכן, לעתים כדאי כפי שהמליצו אלו שמעלי, לקנות רכב בנזין שנסע פחות, מאשר רכב דיזל שחוט ולא מטופל.

 

 

בהצלחה

פורסם

לדעתי זאת טעות להגיד שדיזל עם 200K ק"מ מתקלקל יותר מיפנית עם 100K ק"מ.

הכל תלוי באופי האחזקה של הרכב. אם הרכב טופל באהבה ונשמר היטב, אז לא אמורה להיות סיבה להכללה שכזאת, אפילו לבולמים(אם הרכב נשמר וננהג רגוע, ולא עף על באמפרים ב80 קמ"ש).

לראיה ברשותי צרפתיה דיזל עם 305K ק"מ שחיה ובועטת, לפניה הייתה לי צרפתיה בנזין עם 234K ק"מ ולפניה צרפתיה בנזין עם 248K ק"מ וכן הלאה.

כולן נסעו היטב ולא היו ליקויים משמעותיים, והיו ברשותי למשך שנה לפחות.

 

לענין הרומסטר, בדוק אותה היטב במוסך מומלץ או במוסך שאתה מכיר, דרוש היסטוריית טיפולים.

אם מערכות הדיזל היקרות במצב טוב וטופלו היטב, לך על זה.

פורסם

אין לי מושג לגבי הדיזל.

אני כן יכול להמליץ על הרומסטר כרכב משפחתי (שני אצלנו).

מאוד נח להעמסת ציוד, ילדים וכלבים.

מאוד נח לניקוי תקופתי (המושבים נשלפים ונשטפים עם גרניק פעם בשנה).

מאוד נח מבחינת סידור פנימי וגישה לצאצאים המצווחים מאחור.

אמינות סבירה. אחרי כ110000 ק"מ מאז 2008, מעבר לטיפולים שוטפים החלפתי ארבע בולמים אחרי כ70000 ק"מ. מדחס מזגן ואלטרנטור. צריכת צמיגים יחסית גבוהה למה שציפיתי, הצמיגים הקדמיים מתבלים אחרי כ30-35 אלף והאחוריים כ50 אלף.

×
×
  • תוכן חדש...