Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4179 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי פיג'ו 206 אוט', 2005. אצלי מהקיץ.

לאחרונה המים במיכל הרדיאטור החלו להעלם בקצב מהיר - לאחר 6-7 שעות נסיעה.

בבדיקה מהירה במוסך לא מצאו נזילות, אבל לפעמים לאחר נסיעה אני רואה מים מתחת לאוטו (אולי מהתעבות של מים רותחים).

בנוסף - בתחילת נסיעה אפשר לשמוע רעש של זרימה של מים. הבנתי מהפורום כאן שייתכן שזה נובע מאוויר שנכנס לצינורות הרדיאטור.

 

האם ייתכן שאוויר בצינורות הוא הגורם להתאדות המהירה של המים?

 

אם כן - אשמח להדרכה איפה הברזים שצריך לפתוח כדי לנקז אוויר מהצינורות, ואיך לבצע את התהליך.

פורסם

אוויר במערכת גורם לחיישנים לזייף ולשסתומים לא להיפתח (תרמוסטט שסתום,חיישן טמפ') הוא לא גורם להתאדות של שום דבר.

אם אתה רואה מים על הרצפה יש לך נזילה.

הברזים הם ברגי או בורג ניקוז ואין טעם לנקז אוויר אם המערכת שלך פרוצה זו מערכת סגורה.

פורסם
אוויר במערכת גורם לחיישנים לזייף ולשסתומים לא להיפתח (תרמוסטט שסתום,חיישן טמפ') הוא לא גורם להתאדות של שום דבר.

אם אתה רואה מים על הרצפה יש לך נזילה.

הברזים הם ברגי או בורג ניקוז ואין טעם לנקז אוויר אם המערכת שלך פרוצה זו מערכת סגורה.

 

אם כך - מדוע לא רואים מים לאחר נסיעה קצרה?

הייתי חושב שאולי נזילת המים היא מנקודה גבוהה במערכת, ולכן צריך זרימה של מים כדי שתהיה נזילה, אבל אם כך - המכל לא היה מתרוקן לגמרי.

איפה אני טועה?

 

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...