Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

MG3- מי ראה? מי נסע?


lesles
שימו לב! השרשור הזה בן 3359 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה לא בדיוק נכון, הקוריאניות עשו קפיצת מדרגה ענקית ב12 שנה האחרונות.

אפשר ממש לראות את ההבדל באיכות ורמה בין הדורות.

 

היונדאי ובעיקר הקיה בדור הראשון וחלק מהשני היו באמת נחותות משמעותית והתבססו על מחיר זול לעומת המתחרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אתם משווים את מוסר העבודה של הקוראנים לסינים? מהסינים אני לא קונה כבל טעינה לטלפון... נכון שיש מוצרים שמיוצרים בסין באיכות טובה אבל הם נשלטים ע"י חברות בינלאומיות. על הסינים אני לא סומך בגרוש.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא מצליח להבין את ההיגיון.

תסתכל 10, אולי 15 שנה אחורה, אז אמרו בדיוק אותו הדבר על מי שהביא ארצה מכוניות קוריאניות שהיו הפח של הפח. קיה פרייד שהייתה מאזדה משנות ה-80, יונדאי גאלופר שהיה מיצובישי פג'ארו דור אחד אחורה. אבל מי שהביא את אותם המותגים אז, השקיע בשיווק, בחינוך של השוק וזרע - קוצר היום.

 

יש סיכוי יותר מסביר שהמכוניות הסיניות של היום הם הקוריאניות של לפני 15 שנה.

וזה בדיוק הסיפור, שהרי בלי קשר לשאלה אילו מכוניות סיניות נראה בעוד 15 שנה ( סביר שמצוינות וגם סביר שמוקדם יותר ) אין הרבה טעם בגילוח למשעי על הזקן שלך כשמישהו אחר בסוף יקטוף את הפירות. בדיוק כפי שקאיה ניסתה למכור כאן מכוניות מחורבנות דרך סמל"ת שהשקיעה בפירסום ובשיווק לא מעט ממון, עד שהרימו שם ידיים והניחו למותג הזה לעבור ליבואן אחר בצרוף אנחת רווחה וזה האחרון מדלג עד עצם היום הזה בשימחה וריקודים לבנק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

המחיר של ה-60000 שקל נשמר אבל אין רכבים כרגע. יש רכב לנסיעת מבחן. הצפי הוא בעוד חודשיים כנראה.

בדרך כלל רכבים שמגיעים ארצה מהמזרח, כולל סין, לא ידועים אצלנו כבעיתיים. גם לא ידוע על בעיות גורפות או חוסר אמינות לגבי רכבי MG בפרט. אז להשמיץ סתם רכב בגלל ארץ הייצור, זה לא לעניין כרגע.

אני גם לא חושב שרכבים שמיובאים מהודו ומתאילנד ועוד מדינות "כאלה", ברמת המחירים הנוכחית הרבה יותר טובים, או אמינים יותר. לפי מבחני דרכים שנערכו באנגליה, הMG מתגלה כרכב עם שלדה לא רעה בכלל, וגם היגוי טוב. מנוע 4 ציל" עם 105 כ"ס, אבזור שאינו בקמצנות, עיצוב ושילוב צבעים מעניין ועוד... אבל ללא פרסום מתאים, וללא השקעה מינימלית בנסיון להחדיר את הרכב בשוק המקומי, הוא לא יצליח להתרומם אצלנו.

60000 שקל זה מחיר של רכב מיני עם 3 ציל" מאובזר בשיא הקמצנות, מיובא מהודו, או מצרפת.

בזמן האחרון יש לנו הרבה SANDERO STEPWAY בכל מדיה אפשרית, טלוויזיה, אינטרנט, שלטי חוצות ועוד...

עוד פעם, זו התלבטות בין לקנות רכב שמיוצר במזרח {סין}, מול רכב שמיוצר באירופה {רומניה}, טכנולוגיית רנו, אצלנו לטוב או לרע.{שוק, אמינות}.

השאלה שנשאלת היא: מה הייתם בוחרים? רכב דאציה עם מנוע 0.9 90 כ"ס"חסכוני"{עם לא לוחצים על הגז}, 3 ציל"{רועד} מייצור רנו- דאצייה ומורכב ברומניה ב-70000 שקל, או רכב סופר מיני MG{סיני} עם 105 כ"ס, 4 ציל,{לא רועד!} טכנולוגייה בריטית, 4 ח"ח במיקום נורמלי{בדלת!}, תאורת DRL LED, ועוד, בכ-60000 שקל. 10000 שקל זה לא מעט כסף רבותיי. וב 70000 שקל יש כבר פיאסטה, איביזה...

אילו לי היו כרגע 2 האופציות הללו, הייתי בוחר MG ללא היסוס בכלל.

גם עם הסנדרו הייתה עולה 60000 שקל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טכנולוגייה בריטית

כמה שאני יודע זה כבר מזמן לא טכנולוגיה בריטית. אבל מנוע, תיבת הילוכים ושאר מכלולים, זה מפיתוח של חברות מערביות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם משווים את מוסר העבודה של הקוראנים לסינים? מהסינים אני לא קונה כבל טעינה לטלפון... נכון שיש מוצרים שמיוצרים בסין באיכות טובה אבל הם נשלטים ע"י חברות בינלאומיות. על הסינים אני לא סומך בגרוש.

 

+מלאן ת'לאפים!:mm_yeah:

 

עד שהרימו שם ידיים והניחו למותג הזה לעבור ליבואן אחר בצרוף אנחת רווחה וזה האחרון מדלג עד עצם היום הזה בשימחה וריקודים לבנק.

 

בצרוף אנחחת רווחה???

 

עד עכשיו מתנהלים הליכים משפטיים ואישומים פליליים על ה"גנבה" (לכאורה) של הזכיון, תוך שימוש בריגול עיסקי.

 

http://www.themarker.com/misc/smartphonexmlfeed/dynamo/1.2063318

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל עוד לא הוכח שהרכב "הח*א", הסיני,{להגדרתכם} MG, אינו אמין ומלא תקלות, לא הייתי ממהר לקטול אותו.

כשיתברר חוסר אמינותו, אצטרף בעצמי לחגיגה. אד אז...

 

רק בעזרת רכבים כאלה, עם תג מחיר נמוך מאוד, יחסית לנתונים שלהם, אולי עוד יבואנים ישכילו להוריד את מחירי הרכבים שלהם גם כן. כפי שקרה עם האלטו בזמנו, שהצליח "לכופף" במעט את ה-I10, ועוד הרבה רכבי מיני הלכו בעיקבותיו לאחר מכן.

אך ללא החדרת המודעות מצד היבואן, כלפי הציבור הרחב, כפי שעושים כרגע בקרסו, זה לא ממש יעזור, והוא ימשיך להימכר בטפטוף.

להזכירכם הסינים מחזיקים כרגע ברוב מוצרי אלקטרוניקה בעולם, {פלאפונים, טלוויזיות, מוצרי הגברה ותאורה, והרשימה היא אינסופית}, של החברות המובילות דווקא, הכוונה היא למותגים שנמכרים כמעט בכל מקום בעולם, כולל ארה"ב ולא רק אצלנו. מתי ראיתם פעם אחרונה מוצר חשמלי ממותג או לא, שרשום עליו "MADE IN GERMANY"?

אפילו על נעלי "TIMBERLAND" שלי רשום :MADE IN CHINA. מעל 3 שנים והם נראים מצויין! ומה רשום על מכשיר ה-IPHONE שלכם? MADE UN USA ?

אני אומר שצריך להיות עם ראש פתוח ולא להטיל ווטו על מוצר בגלל ארץ ייצורו. מה גם שעוד מספר שנים כולנו נצטרך להשלים עם זה בכל מקרה.

יוסי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה של רובכם היא ככל הנראה חוסר הכרות עם מה שנקרא "מסחר סיני".

 

לאיש העסקים הסיני הממוצע אין שום בעיה לשווק את הרכב מבלי שהותקנו בו כריות האויר כלל וכלל ועם בורג פלסטיק שמחזק את חגורת הבטיחות לרצפת הרכב והוא אפילו לא יניד עפעף או יאבד שניית שינה בלילה בנוגע להרוגים הפוטנציאלים.

 

 

אתם מדברים על אנשים שמכניסים מלמין (נגזרת של טרפנטין) למזון תינוקות בכדי להאריך את תוקף המוצר וקוטלים על הדרך מאות תינוקות.

 

 

דרך אגב ורק בשביל שאתם לא תישנו טוב בליילה, אותה חברה שרצחה תינוקות בכוונת תחילה, אותה חברה שראשיה נשפטו בבתי דין סינים והוצאו להורג (:shock:) זאת בדיוק אותה חברה שרכשה את תנובה!

 

איזה כיף לנו!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתי ראיתם פעם אחרונה מוצר חשמלי ממותג או לא, שרשום עליו "MADE IN GERMANY"?

זה לא קשור לעינין, אבל יש לא מעט מוצרים שהם MADE IN USA, MADE IN JAPAN, MADE IN GERMANY וכד'. רחוק ולא הכל מיוצר בסין. הדגמים הטובים של מוצרי חשמל רבים לרוב מיוצרים בארץ המוצא המקורית, למשל תבדוק מכונות כביסה של בוש (לא הדגמים הזולים).

 

ולעינינינו:

כל עוד לא הוכח שהרכב "הח*א", הסיני,{להגדרתכם} MG, אינו אמין ומלא תקלות, לא הייתי ממהר לקטול אותו.

כשיתברר חוסר אמינותו, אצטרף בעצמי לחגיגה. אד אז...

אני לא מתכוון להשמיץ אף יצרן, אבל גם לא מוכן להיות שפן ניסיונות. לכן הגישה שלי הפוכה, מסתכל וממתין לראות איך המוצר משתלב בשוק.

גם אם הרכב אמין מאוד ומוצלח, אין עדיין מספיק סטטיסטיקה כדי לקבוע זאת. ברגע שיהיה מספיק סטטיסטיקה וניראה שהרכב שווה ערך למתחרים, אז נדבר. עד אז אנחנו רואים שבשוק אין לו הצלחה. רוצה רכב זול וייחודי? זה יכול להיות מענין. אבל כיצד תמכור אותו?

 

אם להסתכל על יונדאי וקיה, אפשר לראות איך במהלך עשר שנים האחרונות הם הגיעו לרמה שווה למתחרות. אבל לא כך היו הרכבים הראשונים שנמכרו לפני 20 שנה, המחיר זה מה שהיה אטרקטיבי במיוחד. אז מי שרוצה רכב מודרני ומשוכלל כניראה צריך להמתין את הזמן הזה עד שהמותג הופך להיות שווה בין שווים ולא רק אטרקטיבי בזכות מחירו.

אני מאמין שעם הזמן גם דצ'יה תעלה במחיר, זה בינתיים הם מצעים מוצרים LOW COST.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה לגבי סחירות עתידית של הדגם, האם הנפילה המחירון של דגמי MG היא חריגה יחסית לדגמי סגמנט מקבילים? הכוונה ל350 ול550

והאם הסחירות כמשומשות דומה לסחירות של רכבים לא יפניים מקבילים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה כבר נמכרו (כחדשות וכמשומשות) שאפשר להסיק?

 

בכל מקרה, המכירות כחדשות היו כ"כ דלילות, שהתרסקות מוניומנטלית בערך הרכב היא די ודאית.

 

עיון זריז ביד 2 מראה שהרוב המוחלט של 64 הרכבים שמפורסמים שם הם רכבי 2013 שעומדים במגרשים ומחכים לפראייר התורן.

 

לפי זה שכולם שם ללא ציון נסועה, אני מהמר שאפילו מדובר על רכבים חדשים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא קשור לעינין, אבל יש לא מעט מוצרים שהם MADE IN USA, MADE IN JAPAN, MADE IN GERMANY וכד'. רחוק ולא הכל מיוצר בסין. הדגמים הטובים של מוצרי חשמל רבים לרוב מיוצרים בארץ המוצא המקורית, למשל תבדוק מכונות כביסה של בוש (לא הדגמים הזולים).

 

ולעינינינו:

 

אני לא מתכוון להשמיץ אף יצרן, אבל גם לא מוכן להיות שפן ניסיונות. לכן הגישה שלי הפוכה, מסתכל וממתין לראות איך המוצר משתלב בשוק.

גם אם הרכב אמין מאוד ומוצלח, אין עדיין מספיק סטטיסטיקה כדי לקבוע זאת. ברגע שיהיה מספיק סטטיסטיקה וניראה שהרכב שווה ערך למתחרים, אז נדבר. עד אז אנחנו רואים שבשוק אין לו הצלחה. רוצה רכב זול וייחודי? זה יכול להיות מענין. אבל כיצד תמכור אותו?

 

אם להסתכל על יונדאי וקיה, אפשר לראות איך במהלך עשר שנים האחרונות הם הגיעו לרמה שווה למתחרות. אבל לא כך היו הרכבים הראשונים שנמכרו לפני 20 שנה, המחיר זה מה שהיה אטרקטיבי במיוחד. אז מי שרוצה רכב מודרני ומשוכלל כניראה צריך להמתין את הזמן הזה עד שהמותג הופך להיות שווה בין שווים ולא רק אטרקטיבי בזכות מחירו.

אני מאמין שעם הזמן גם דצ'יה תעלה במחיר, זה בינתיים הם מצעים מוצרים LOW COST.

אתה עדיין מאמין שהמחיר של הדאציה נמוך מדי? והוא יעלה? 70000 שקל לסנדרו זה לא יותר מדי גם ככה?

המחירים אמורים לרדת ולא לעלות. היום פיאסטה ואיביזה נמכרות ב70000 שקל. בכמה היית מתמחר את הסנדרו? 80000?

שמישהו כבר ירים את הכפפה, לאחר שייכנס לפורום ויבצע מבחן השוואתי בין הסנדרו ל-MG.

אחד הדברים הכי חשובים, כפי שרשמתי למעלה, זה פרסום ומודעות. לגבי ה-MG אין לא את זה ולא את זה. לגבי הסנדרו בדיוק ההיפך.

אולי לא נקנה לעולם רכבים חדשים כי אנחנו לא נדע לעולם אם יש להם שוק או לא?

הרבה דיברו על זה שהסינים לא טובים ברכבים בטיחוטיים. לאחרונה נרכשו בארץ אוטובוסים רבים של חברת YUTONG.

כי אצלנו המחיר קובע ולא הבטיחות. נכון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד פעם השוואות חסרות קשר?

המתחרות הזולות ביותר של הסנדרו סטפאוויי הן סוזוקי קרוס-אובר ופיג'ו 2008, שתיהן מתחילות ממינימום של 99,900K ש"ח.

 

סה"כ 30K ש"ח יותר.

כסף קטן! :wink:

 

עניינית בנוגע לאוטובוסים, אני לא יודע מה אתה כ"כ מבסוט מאוטובוסים סינים על כבישי ישראל אבל קח בחשבון שגם האיחוד האירופי וגם משרד התחבורה הפדרלי אוסר על שיווק שלהם באירופה וארה"ב.

 

רק בישראל פתאום רואים את הזבל האורגני הזה וכשישראל כץ פתאום צץ בטקס ההשקה של האוטובוס הזה (בחיים הוא לא היה בשום השקה של שום רכב אחר) אז מהר מאוד אני מבין את הצירקס שנעשה סביב אישור האוטובוס הזה בישראל.

סיבה לחגיגה זה בטח לא.

 

ובשביל שתהיה מבסוט עד הסוף, הנה רשימת המדינות הנוספת שחולקת את הכבוד של אוטובוסים סיניים על כבישיה, המשותף לכל המדינות הוא שתמורת המעטפה הנכונה, לאף פוליטיקאי לא אכפת מרמת הבטיחות.

 

 

  • Aruba
  • Chile.
  • Colombia .
  • Cuba
  • Czech Republic
  • Ecuador
  • Egypt
  • Ghana
  • Hong Kong SAR
  • Iran
  • Israel
  • Jamaica
  • Kazakhstan
  • Kuwait
  • Mauritius
  • Myanmar
  • Macedonia
  • People's Republic of China
  • Philippines
  • Russia
  • Rwanda
  • Singapore
  • Sudan
  • Sri Lanka
  • Trinidad and Tobago
  • Uganda
  • Uruguay
  • Tanzania
  • Venezuela
  • Paraguay

אפילו לא מדינה אחת "נורמלית", הכל רפובליקות בננות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת?

לא ידעתי שמשווים רכב הרבה יותר גדול ומאובזר בנדיבות, בעל מנוע 1600 סמ"ק,{סוזוקי} לרכב עם מנוע 899 סמ"ק הרבה יותר קטן, רועד, וכמעט "ערום".

בכל העולם ההשוואה הישירה של ה-MG היא הסנדרו. טוב זה בכל העולם. זה לא כולל אותנו. אנחנו שונים.

אני מקווה שהתכוונת לגובה של הרכבים הללו. כי אולי זה המחנה המשותף היחידי ביניהם. אההה, שכחתי, הגגון!

שיהיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3359 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...