Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4446 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נתתי לזה אקסטרה יום להתייבש ליתר ביטחון.. ומחר אבדוק מה המצב..

פשוט רציתי לדעת כמה יעלו רק להחליף זוג רצועות? או לנקות את המנגנון?(כי המנגנון עובד טוב לפי מה שראיתי)

אני מקווה שהבעיה תיפתר מחר בע״ה!

תודה! וחג שמח!

פורסם

היום שחררתי את החגורות שייכנסו פנימה, הם נכנסות קצת יותר טוב אבל עדיין לקראת הסוף הם עוצרות ולא נכנסות חלק וצריך לעזור להם להכנס..

מה זה יכול להיות? אולי זה הקפיץ?

אפשר לתקן את זה? או חייב להחליף את המנגנון כולו?

תוגה מראש!

פורסם
מישהו...?

חג שמחחחח

 

הייתה לי אותה בעיה..

אני פירקתי את הפלסטיקה ברכב והגעתי למנגנון החגורה..

למנגנון השפרצתי שמן והרבה..

רק הבעיה שזה יעשה לך קצת ריח באוטו של שמן,לא הכי נעים..

לי לפחות זה פתר את הבעיה,תנסה אין לך מה להפסיד..

חג שמח!

peugeot 307 2002-> hyundai veloster 2012

פורסם

אין לי מןשג איך לפרק שם את הכל.. זה אאודי קבריולט..

איכן מישהו יוכל לסדר לי את זה? ומה העלות בערך?

שמעתי מוסך שם טוב, האם הם מתקנים?

תודה שוב!

פורסם

חבר אתה חופר. אם לא עונים לך יש סיבה, לא לכול הפורום יש TT ולא כולם החליפו חגורות שהם יודעים מחירים.

במקום כול ההודעות האלה, אם אין לך יידע לתקן ולנסות להשמן את המנגנון. לך למוסך ובא שלום על ישראל, כל מוסך שמבין משהו בגרמניות או משהו בעצמו בכללי יידע לסדר דבר כזה.

אישית הייתי הולך למוסך רון.

 

קח בחשבון דבר אחד עם הרכב הזה, יש לחבר מאוד טוב שלי כזאת, זה רכב יקר מאוד לתחזוקה, אם אתה נבהל מעלות החלפה של 2 מנגנונים של חגורות הרכב הזה לא בשבילך. חבר שלי בחצי שנה הוציא מעל 20 אלף שקל תחזוקה ויישר קו. עכשיו יש לו שקט יחסי. אבל שוב - התיקונים לא זולים.

 

חג שמח.

פורסם

חחח תודה לך,

ולא נבהל, פשוט נשמע דפוק על זה לשלם מעל 3 אלף לצד. ובמקרה הכי גרועה אני אשלם..

פשוט יש דרכים לסדר את זה.. אני אברר עוד..

תודה חג שמחחח

פורסם

תודה אחי!! אני אבקש את זה במוסך רון או במוסך שם טוב..

מה שכן, ניקוי החגורה עזר כי עכשיו יותר טוב זה בטוח! אבל אני מחפש שלמות לכן אטפל בזה..

תודה אחשלי!

פורסם
בשום פנים לא לשמן את המנגנון

לפרק ולנקות את הלולאה ואם לא עוזר אז להחליף חגורה

תוכל לפרט מדוע ?

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם
בשום פנים לא לשמן את המנגנון

לפרק ולנקות את הלולאה ואם לא עוזר אז להחליף חגורה

 

אני יכול לתעד שאצלי זה עבד מצויין,אני לא סתם ימליץ לאנשים.

אתה יכול לפרט למה?

חג שמח!

peugeot 307 2002-> hyundai veloster 2012


×
×
  • תוכן חדש...