Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4446 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תוכל לפרט מדוע ?

מאותה סיבה שלא משמנים רפידות ברקס, זה חלק שלא אמור להחליק, הוא צריך לעצור אותך.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם משמנים שם בפנים, השמן עולה על החגורה? או רק בתוך המנגנון?

אני אברר את הכל במוסך לאחר החג.. אני מקווה שלא ינסו לדחוף לי מנגנון חדש כי בכל זאת היא חוזרת אך לא מהר כמו שצריכה להיות..

אחלה לילה

פורסם

אולי יש תרסיס שמן מיוחד שניתן לרסס בפנים? (הכוונה למשוך את החגורה עד הסוף ואז לרסס בפנים קצת)

או שצריך להגיע למוסך שיפתח הכל ואז שהוא ינקה/ירסס ?

תודה!

פורסם

גבר, אני אחזור על המשפט שאמרו קודם, אתה חופר..

אם לא קיבלת תשובות עד עכשיו אז גם לא תקבל.

 

אם אתה מחפש שיפור, אני ואחרים נתנו לך המלצות, בשבילי זה מספיק טוב.

אם אתה מחפש פרפקציוניזם לך למוסך והחלף את כל המנגנון, אין קיצורי דרך.

 

חגורת בטיחות זה אביזר בטיחותי, לא משחקים איתו, לא מפרקים אותו ולא מרססים עליו.

המקסימום שאתה יכול לעשות בעצמך זה לנקות יסודי.

 

בהצלחה.

פורסם

חופר? תרגיע נשמה! אולי יש אנשים שלא כל היום על הפורום ותיהיה חוות דעת רביעית אם צריך..

אני לא מחפש לעשות צחוק מהחגורות בטיחות לכן אני שואל, אחד אומר אפשר אחד אומר אסור! אז עדיף עוד תשובה מאשר לעשות משהו לא טוב. גם אם השאלה חופרת בשבילך!

ואם בשבילך זה מספיק טוב בשבילי עדיף עוד יותר טוב בהכי ראסמי שאפשר! אני לא בא ךשחק משחקים אני מחפש שהכל יהיה פרפקט ולא ״מספיק טוב״ ....

בכל מקרה תודה למי שרשם מלמעלה.. אני יגיע למוסך שיפתח הכל וינקה תלולאה , כי החגורה נקייה.

אחלה ערב אנשים 

פורסם

עם כל הכבוד, נשמה תקרא לחברים שלך, אתה לא בשוק.

למעלה Dan-idin (בעל מקצוע מומחה) רשם לך שאסור, איזה עצה יותר מזה אתה מחפש?!

 

אגב, תסתכל על מספר ההודעות של הכותבים כאן, אלו עם מאות ואלפי הודעות הם אלו שאתה צריך להתייחס אליהם ברצינות.

פורסם

אסור לשמן את המנגנון.

ספריי סיליקון מתחת לחגורה בחלק שהיא עוברת בו על הקורה פותר את הבעיה אבל בדרך כלל צריך לחדש אחת לשבועיים.

אם תחליף פעם את החגורה, היא מגיעה קומפלט עם הקפיץ כי אי אפשר להפריד ביניהם. אם תפתח את הקפיץ המכה שלו עלולה להרוג אותך ובכל מקרה לא תצליח אף פעם להרכיב את זה חזרה.

ההחלפה של חגורה עם המנגנון היא די פשוטה.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

תודה אחי אני כבר אראה במוסך מה נעשה..

ולבחור מלמעלה אין לי מושג מי בעל מקצוע ומי לא, אני שואל וקורא תשובות..

ואם אתה חושב שאני חופר פשוט תתעלם. יש אנשים שלא יודעים ולא מבינים. אני למשל רוב חיי הייתי בספורט של האופנועים הכבדים ורק עכשיו החלטתי לשנות קצת..

תודה לכולם!


×
×
  • תוכן חדש...