Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולו GTI


Nimrod Roimy
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4478 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
רוצה לקנות פולו GTI חדשה אבל רוצה ידנית. יש אופציות איפה להשיג? בקשה מיוחדת מהיבואן? יבוא מקביל ? משהו?

 

היי,

את זה תצטרך לברר אצל צ'מפיון (היבואן).

 

רק קח בחשבון שאמורה להגיע פולו חדשה עם גרסת GTI יותר חזקה מהנוכחית. מתי?שאלה טובה.

עריכה אחרונה על ידי splesh
טעות כתיב
פורסם

אין אופציה כזאת, גם לא בחול.

האבולוציה שלי:

Polo GTI 2013 -> Peugeot 208 GTi 2016 Manual

Mazda 3 2012 -> Seat Leon FR DSG 2010 -> Chevrolet Spark 2013

Peugeot 309 Manual 1991 -> Toyota Corolla (1992) automatic -> Mazda 3 2009

פורסם

פג'ו GTI, קורסה או פי סי, פורד פיאסטה st ידניות, כל מה שאתה ציינת רק אוטומט.

האבולוציה שלי:

Polo GTI 2013 -> Peugeot 208 GTi 2016 Manual

Mazda 3 2012 -> Seat Leon FR DSG 2010 -> Chevrolet Spark 2013

Peugeot 309 Manual 1991 -> Toyota Corolla (1992) automatic -> Mazda 3 2009

×
×
  • תוכן חדש...