Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבוקר בנסיעה במהירות נמוכה מאוד, נסעתי נגד השמש סונוורתי ופגעתי פגיעה קלה מאוד בהולך רגל שחצה את הכביש (אין שום סימן על הרכב, הרכב נעצר כמטר מסוף המעבר)

 

הולך הרגל התעקש על פגיעה והזמין אמבולנס והתפנה לבית חולים

 

הגיע בוחן משטרתי שלקח את הרישיון עד לחקירה מחר (ונתן לי רשיון זמני).

יש סיבה להגיע לחקירה מצויד בעורך דין? מה העונש המקובל?

פורסם

קצת לא נעים להודות כי זה עצוב, אבל פשוט נקרעתי טרונצ'ו. אין כמו ציניות. :roflmao:

פותח/ת השרשור, את יכולה בהחלט להיוועץ בעורך דין. אני לא חושב שהוא יגיע עמך לחקירה, אבל זה כבר תלוי במקרה. עו"ד רק יעזור, אולם זה עולה כמה אלפי שקלים טובים.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

1. התייעצות ראשונית עם עו"ד לא בהכרח תהיה יקרה.

לא מדובר בייצוג (כרגע אין בכלל אישום) אלא רק ייעוץ ראשוני.

 

2. אני הייתי מתייעץ עוד היום לפני השימוע במשטרה.

 

3. קח בחשבון שבשימוע מחר יש אפשרות שתקבל שלילה מנהלתית ל60 יום.

כלומר רצוי להגיע בתח"צ או עם מישהו אחר עם רשיון.

 

4. אם וכאשר יוגש נגדך כתב אישום (יקח חודשים) אז תצטרך ייצוג של עו"ד

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

ולכן כשמסונוורים מהשמש וסכי השמש לא עוזרים, נוסעים במהירות אפסית.

כשאני יוצא בבוקר מהבית, הנסיעה לרחוב הראשי היא על הילוך ראשון בלי גז, משהו כמו 5-10 קמ"ש לפי הספידומטר

 

ואם כבר הייתה פגיעה, טוב שהולך הרגל התעקש על פינוי, אם כי במקרה כזה פינוי ע"י אמבולנס נראה לי Overkill ופינוי עצמאי היה עושה את העבודה.

בכל מקרה זה לא היה משנה ועדיין היה שימוע שבו קצין המשטרה יכול לשלול את הרשיון ל-60 ימים עקב תאונה עם נפגעים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

הולך הרגל התעקש על פגיעה והזמין אמבולנס והתפנה לבית חולים

?

 

זה שלך אין סימנים על הרכב, לא אומר שהולך הרגל לא נפגע.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

לי גם היו מקרים שפשוט בלתי אפשרי היה לראות מבעד לזכוכית הקידמית בגלל השמש, בגלל זה נסעתי לאט יחסית. לחקירה אין מה לבוא עם עורך דין אלה רק להתייעץ איתו לפני החקירה והעונש הוא כמו שאמרו פה 60 יום מנהלתית.

פורסם

הוא לא חייב להשלל מנהלתית ל 60 ימים.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

לטובת מחפשים עתידיים:

* במקרה תאונה ללא נפגעים עומדת לקצין משטרה האפשרות לשלול מנהלתית את הרשיון לנהג מעורב ל-30 יום (אם יש יותר מנהג אחד יכול לשלול לכל אחד מהם בנפרד).

* במקרה תאונה עם פצועים עומדת לקצין משטרה האפשרות לשלול מנהלתית את הרשיון לנהג מעורב ל-60 יום (אם יש יותר מנהג אחד יכול לשלול לכל אחד מהם בנפרד).

* במקרה תאונה עם הרוגים חובה על הקצין לשלול מנהלתית את הרשיון לנהגים המעורבים ל-90 יום ללא שיקול דעת.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

תמיד עדיף להתיעץ עם בעל מקצוע.

השאלה כמה חשוב לך הרישיון וכמה כסף אתה מוכן "להקריב" לטובת המקרה.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
... עכשיו אני רגוע. שיתבייש לו הולך הרגל החמדן.

 

אני בכלל ממליץ לתבוע את השמש, הרי ברור שהיא הגורם לתאונה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
העונש הוא כמו שאמרו פה 60 יום מנהלתית.

 

זה לא מה שאמרו.

שלילה מנהלתית בהגדרתה אינה עונש.

שלילה מנהלתית היא סנקציה מנהלתית להרחקת נהג מסוכן מהכביש, לפי שיקול דעת של קצין משטרה ולפני שהורשע בעבירה.

 

העונש יבוא לאחר הרשעה במשפט, אם יהיה כזה. והוא יכול להיות כל דבר מ1 ש"ח קנס ועד מאסר לכמה שנים. במקרה הספציפי בו מדובר מן הסתם אין סיכוי למאסר אבל יש סיכוי לשלילה.

אבל זה עוד רחוק, עוד לא הוגש בכלל כתב אישום...

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

בהצגה בבית החולים הליצן טען לפגיעה קשה ושהאוטו הוזז לאחר התאונה אך שוחרר מייד לביתו

 

הבוחן טען שהרכב אכן נסע לאט ובלם במקום והרשיון הוחזר.

 

נחכה לכתב האישום

פורסם

קח עו״ד. יש טיפוסים שמחמירים את הפגיעה בהם בכדי להונות את הביטוח. זה עדיין לא בסדר שפגעת בו, אבל תגן על עצמך.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
×
×
  • תוכן חדש...