Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בהצגה בבית החולים הליצן טען לפגיעה קשה ושהאוטו הוזז לאחר התאונה אך שוחרר מייד לביתו

 

אם ככה טעיתי:

 

אם כי במקרה כזה פינוי ע"י אמבולנס נראה לי Overkill ופינוי עצמאי היה עושה את העבודה.

 

כשהמטרה היא לנסות ולצייר פגיעה חמורה מאשר המציאות, פינוי באמבולנס הוא למעשה הכרח כדי לשמור על ההצגה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

יכול להיות שנפלת על אחד שמנסה לנצל את המצב, ממליץ לך להיוועץ עם עו"ד.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

לדעתי דווקא אין צורך בעו"ד כרגע.

 

הדבר היחיד שצריך לעשות כרגע זה לוודא שהכתובת בת"Z מעודכנת ושאוספים דואר רשום שמגיע. זה הכל.

 

כשיגיע כתב אישום (אם בכלל) - אז עו"ד.

 

 

לגבי ההתחזויות של הנפגע - לא אמור לעניין אותך יותר מדי.

תביעה לביטוח החובה תהיה לך בכל מקרה, זה לא משנה אם רק על האמבולנס והשעה וחצי במיון או על יותר.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

לא טוען,חלילה, שזה המצב במקרה של פות"ש, או שהוא צדיק.

אבל מצ"ב פוסט מהפרצוףספר שקיבלתי לאחרונה ונראה לי קשור לנושא השרשור.

 

אגב (מבלי להסיט את נושא השרשור)- שימו לב בבקשה גם למסקנה אחת חשובה הנחבאת בין השורות:

אם מישהו טוען שפגעתם בו, גם אם לא היו דברים מעולם, חובה להחליף איתו פרטים.

אלולא הטיפול המסור של עו"ד אסף שמיר (שהוא במקרה גם היועץ המשפטי של הפורום הזה), אשתי היתה משלמת ביוקר על מקרה זהה למקרה השני שמתואר בפוסט הנ"ל.

לא כולם יודעים זאת, אבל זה נחשב ל"אי מסירת פרטים לנפגע בתאונה" גם אם לא היתה תאונה.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

אבא שלי היה הולך רגל כשמונית "ליטפה" אותו בעת שהוא חצה כביש.

אבי לא ייחס חשיבות ליטוף והמשיך ללכת ללא לקיחת פרטים.

כעבור זמן מה חש כאבים ברגל, הלך לרופא ומה מסתבר? שנשברה לו אצבע ברגל כתוצאה מהליטוף(הבוהן).

 

בגלל שהוא לא לקח פרטים ולא ייחס לזה חשיבות, הוא אכל אותה.

אני מבין טוב מאוד את הולך הרגל. ותומך בהחלטתו.

פורסם

נראה לי שכל הסיפור של השלילה המנהלתית הוא כדי לסגור עסקות טיעון בקלות:

אם פות"ש היה מקבל את השלילה ל60 יום ואז היו מציעים לו עסקת טיעון של 60 יום שלילה (שכבר מוצו) הוא לא היה חושב פעמיים, כי העו"ד היה עולה הרבה יותר מהקנס שנשאר לו לשלם.

 

לעומת מצבו כרגע, שיש לו סיבה להילחם על ימי השלילה שיוטלו עליו, אם בכלל.

×
×
  • תוכן חדש...