Jump to content

סובארית2

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי סובארית2

  1. בהצגה בבית החולים הליצן טען לפגיעה קשה ושהאוטו הוזז לאחר התאונה אך שוחרר מייד לביתו הבוחן טען שהרכב אכן נסע לאט ובלם במקום והרשיון הוחזר. נחכה לכתב האישום
  2. הבוקר בנסיעה במהירות נמוכה מאוד, נסעתי נגד השמש סונוורתי ופגעתי פגיעה קלה מאוד בהולך רגל שחצה את הכביש (אין שום סימן על הרכב, הרכב נעצר כמטר מסוף המעבר) הולך הרגל התעקש על פגיעה והזמין אמבולנס והתפנה לבית חולים הגיע בוחן משטרתי שלקח את הרישיון עד לחקירה מחר (ונתן לי רשיון זמני). יש סיבה להגיע לחקירה מצויד בעורך דין? מה העונש המקובל?
×
×
  • תוכן חדש...