הבוקר בנסיעה במהירות נמוכה מאוד, נסעתי נגד השמש סונוורתי ופגעתי פגיעה קלה מאוד בהולך רגל שחצה את הכביש (אין שום סימן על הרכב, הרכב נעצר כמטר מסוף המעבר)
הולך הרגל התעקש על פגיעה והזמין אמבולנס והתפנה לבית חולים
הגיע בוחן משטרתי שלקח את הרישיון עד לחקירה מחר (ונתן לי רשיון זמני).
יש סיבה להגיע לחקירה מצויד בעורך דין? מה העונש המקובל?