Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4518 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני באמת לא מבין את אוטודיפו, ככה מחדירים מוצרים חדשים ללקוחות ? מחירים גבוהים יותר מהמחירים הממוצעים בשוק? מישהו נרדם שם נראה לי.

 

עריכה: יותר נגיש עולה יותר כסף?? אוטוסטור שולחים כבר ביום שלמחרת וזה מגיע ממש עד הבית שלך, זה יותר נגיש מאוטודיפו.

 

אני ואתה מכירים את המוצרים ויודעים לעשות סקר שוק.

רוב עם ישראל שנכנס לשם ורואה את הסטנד המרשים בכניסה לא באמת יודע איפה לחפש את המוצרים להשוואה ולא באמת יעשה את זה. לכן אוטודיפו מרשים לעצמם.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

  • תגובות 243
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני ואתה מכירים את המוצרים ויודעים לעשות סקר שוק.

רוב עם ישראל שנכנס לשם ורואה את הסטנד המרשים בכניסה לא באמת יודע איפה לחפש את המוצרים להשוואה ולא באמת יעשה את זה. לכן אוטודיפו מרשים לעצמם.

 

המחירים באוטודיפו אכן יקרים בצורה מוגזמת.

אבל אל תחשוב שהצרכנים טיפשים, לי באופן אישי יצא להיות בחוצות המפרץ (רק) פעמיים לצורכי סידורים שעל הדרך נגמרו עם כמה מוצרים שלהם (בערך 250-300 לכל קנייה). בשני הפעמים עמדו אנשים נוספים שהתעניינו לרכוש מוצר , ראו מחיר, מלמלו משהו לעצמם על המחיר או לא והחזירו למדף.

אני באופן אישי מתחייב לעצמי לא לרכוש שם שוב בעתיד כל עוד המחיר נשאר זהה.

וכמו שכתבת בתגובתך הקודמת, גם כשאני עשיתי חישוב על עלות המוצרים והחסכון , באמת היה לי משתלם לרכוש דרך אתר ישראלי מוכר, המציע 10-20 ש״ח פחות לכל מוצר ולשלם משלוח 30 ש״ח (שבקלות מתקזזים) ושיגיע עד פתח הדלת.

עם כל הכבוד לנגישות. ויש כבוד.

בפעם הבאה, לא תהיה פעם הבאה.

פורסם
אני ואתה מכירים את המוצרים ויודעים לעשות סקר שוק.

רוב עם ישראל שנכנס לשם ורואה את הסטנד המרשים בכניסה לא באמת יודע איפה לחפש את המוצרים להשוואה ולא באמת יעשה את זה. לכן אוטודיפו מרשים לעצמם.

קשה לי להאמין כמה הקהל הישראלי שלא מבין בצורה מספקת בדיטיילינג יקנה מוצרים עם מחיר גבוה,בלי שום זלזול למגווירס,לעומת חומרים נחותים אחרים שנמכרים באוטודיפו המחירים של מגווירס גבוהים והקהל הישראלי לא יבין את ההבדלים ויתעדף שמפו של AMERICAN EAGLE מאשר אחד של מגווירס,כי ה AE עולה חצי מהמחיר.

בכל מקרה אנחנו נראה בעוד כמה חודשים איך המוצרים יתפזרו באוטודיפו או לא התפזרו,אני מאחל לאוטדיפו שיבינו שאי אפשר לקחת מחירים מופרכים על המוצרים האלה ויישרו קו עם החנויות שמוכרות את מגווירס במחירים יותר זולים.

Miata ND2

 

פורסם
בלי שום זלזול למגווירס,לעומת חומרים נחותים אחרים שנמכרים באוטודיפו המחירים של מגווירס גבוהים והקהל הישראלי לא יבין את ההבדלים ויתעדף שמפו של AMERICAN EAGLE מאשר אחד של מגווירס,כי ה AE עולה חצי מהמחיר.

 

מה בדיוק נחות בדו-פונט שנמכר כרגע ב- 40 ₪ לליטר וחצי אל מול האחרים?

 

 

 

ביום ה' האחרון ליוויתי חבר שהיה צריך לקנות כמה קשקושים לבית, נכנסנו לאייס במתחם G בראשון, הוא הלך לענייניו ואני הלכתי למקום החביב עלי - מוצרים לטיפוח רכב.

ראשית התרשמתי מהמגוון ומסידור המוצרים בחנות, באמת יפה מאוד.

 

העניין הוא שתגי המחיר המוצמדים למוצרים לדעתי רחוקים מלהיות ריאליים, כי מצד אחד המחירים של מגוויירס גבוהים מידי בהשוואה לשאר מוצרי הטיפוח שבחנות - וכדי להימכר הם צריכים להיתפס בעיני הקונה הטיפוסי שמגיע למקום כמוצרי פרימיום ששווים את תוספת המחיר הלא מבוטלת - וזו בעיה לחנך מחדש את מי שרגיל לקנות את מוצרי העל של טרטל-וואקס.

מצד שני אלה שכן מבינים במוצרי טיפוח - ומוכנים לשלם - יודעים שאת אותם המוצרים ניתן להשיג בזול יותר בחנויות ייעודיות ושדי בשני מוצרים כדי לכסות את עלות המשלוח עד הבית.

מצד שלישי, אלה שכן התנסו במספר מוצרים יקרים יודעים שבהפרש קטן עד זניח כבר ניתן להשיג מוצרים ברמה גבוהה בהרבה.

 

בקיצור - לדעתי אם לא יתמחרו את המוצרים שם מחדש - קשה לי להאמין שצפויה הצלחה מסחררת למותג.

 

אגב - מיותר לציין שלא רכשתי דבר - כן?

פורסם
קשה לי להאמין כמה הקהל הישראלי שלא מבין בצורה מספקת בדיטיילינג יקנה מוצרים עם מחיר גבוה,בלי שום זלזול למגווירס,לעומת חומרים נחותים אחרים שנמכרים באוטודיפו המחירים של מגווירס גבוהים והקהל הישראלי לא יבין את ההבדלים ויתעדף שמפו של AMERICAN EAGLE מאשר אחד של מגווירס,כי ה AE עולה חצי מהמחיר.

בכל מקרה אנחנו נראה בעוד כמה חודשים איך המוצרים יתפזרו באוטודיפו או לא התפזרו,אני מאחל לאוטדיפו שיבינו שאי אפשר לקחת מחירים מופרכים על המוצרים האלה ויישרו קו עם החנויות שמוכרות את מגווירס במחירים יותר זולים.

 

אני דווקא חושבת שאפשר "לדחוף" את המוצרים למי שלא מבין בדיטיילינג. תוך המלצה להתנסות במוצר "פרימיום" חדש. צריך רק איש מכירות טוב ולא יותר מזה.

 

בקשר למחירים, עובדה שכבר כמה חברי פורום רכשו את המוצרים כאשר היו מודעים להפרש המחירים.

אני אישית הגעתי לאוטודיפו, ראיתי את המחירים, אמרתי תודה רבה והמשכתי הלאה, כי אין שום סיבה לעודד את התמחור הזה.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

חבל שבמקום שמגווירס ישראל ידחפו את אוטודיפו להוזיל מחירים (שהם מופרכים בעליל) או בכלל להגיב למה שנאמר פה, כי נאמרות פה טענות לא פשוטות נגד אוטודיפו.

הדבר שהכי חשוב להם כרגע לעשות הוא לפרסם איזה לינק לאיזה אתר אמריקאי לבחירת מוצרי טיפוח שרובם לא נמכרים כלל באוטודיפו....וכל זה בשרשור על אוטודיפו-הזוי קצת.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

+1 sharki

בדיוק מה שרשמת, הזוי שהיבואן מעדיף להתעלם ממה שהועלה, אבל להגיב עם קישור לאתר היצרן זה כן .

וכפי שרשמת זה חלק גדול מהמוצרים אינם במגוון של הרשת, כלומר המטרה כביכול היא לקדם את עצמו ואת מוצריו ולא את הלקוח שלו (אוטודיפו) שלשם זה נפתח השרשור

hu: eclipse cd5030

spk: hertz hi-enrgy hsk165

amp: audison lrx 4.1k

sub: hertz es200

פורסם

לעניין כזה ישנן שתי גישות:

 

1. לטפל ולנסות לרצות לקוחות לא מרוצים כדי שבכל זאת יעשו קניה חוזרת, או לכל הפחות ימנעו מהמלצה שלילית על המוצרים.

 

2. להתעלם ולקוות שהבעיה תעלם מעצמה.

 

זיהיתי בפורום יבואן אחר שבחר שלא התעלם מטענות שצצו נגדו, נכנס לדיון סוער עם החברים, לעיתים אפילו הכעיס - ובכל זאת, עשה לדעתי את המוטל עליו.

 

במקרה הזה ישנה ציפיה שהלא מרוצים יתרצו או יתאדו - וזה לא יקרה, חוסר ההתייחסות להבנתי מכעיס בהרבה ובעיות שמטאטאים אל מתחת לשטיח לא נעלמות כך סתם.

פורסם

חברה יש חנויות זולות הרבה יותר, כמו אלכסנדר שאני קונה אצלו מחיר טוב ושרות מצויין לא חייבים אוטודיפו.

פורסם
חבל שבמקום שמגווירס ישראל ידחפו את אוטודיפו להוזיל מחירים (שהם מופרכים בעליל) או בכלל להגיב למה שנאמר פה, כי נאמרות פה טענות לא פשוטות נגד אוטודיפו.

הדבר שהכי חשוב להם כרגע לעשות הוא לפרסם איזה לינק לאיזה אתר אמריקאי לבחירת מוצרי טיפוח שרובם לא נמכרים כלל באוטודיפו....וכל זה בשרשור על אוטודיפו-הזוי קצת.

 

בכלל לא הזוי.

במקרה זה הלקוח שלהם זה אוטודיפו ולא אתה (או כל חבר פורום אחר).

הוטודיפו הוא לא סוכן אלא מפיץ ועל כן הם לקוחות שלו ואין שום הגיון להיכנס לו לעסק.

הוא יכול להעביר את המסר ולהציע להם להוריד קצת במחיר.

הם יכולים מצידם למסור לו שיחפש ושיעזוב אותם בשקט.

ואתה מצידך יכול לא לרכוש שם ולהמשיך לרכוש בחנויות מתמחות, לרכוש מוצרים מתחרים או לא לרכוש כלל.

נטו בחירה שלך.

 

ונקודה קטנה לסיום,

אין שום סיכוי שרשת גדולה ומסועפת כמו אוטודיפו יוכלו להתחרות בעלויות התפעול של חנות אינטרנטית ווירטואלית.

לכן הם גם לא יכולים להתחרות במחירים, אלא אם כן הם מקבלים הנחות משמעותיות (בד"כ הנחת כמות, הנחת חוזה ועוד).

אז יכול להיות שהבעיה היא בכלל ביבואן שלא נותן להם הנחות כמות מספקות בכדי שיוכלו להוריד מחירים? אולי, ואולי ואולי הם סתם חזירים...

פורסם

היי מגווירס ישראל, אני רואה שהתשובות שלכם מנותקות מהתגובות הקודמות ואולי בצדק מבחינתכם, אתם רוצים להשאיר את הפוסט הזה מקצועי לחלוטין וזה מובן לי.

רק תגידו לי, מה לקוחות שלכם צריכים לעשות על מנת לקבל תגובה הולמת לטענות שמועלות פה? לפתוח אשכול חדש ויעודי לנושא?

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side


×
×
  • תוכן חדש...