Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4516 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מבין מה אתה רוצה מהם, שאוטודיפו ימכרו באיזה מחיר שהם רוצים, הם לא יכולים להכתיב לאוטודיפו באיזה מחיר למכור.

במיוחד שיש חנויות כמו אוטוסטור שמוכרות את כל הסחורה של מגווירס ואתה אפילו לא צריך להקים את התחת מהכיסא בבית.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

  • תגובות 243
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מתי תבינו שיבואן לא יכול להכתיב לחנויות מחירים ושיטות מכירה, כל חנות עצמאית לעשות כרצונה,בתור לקוח כל אחד רשאי לקנות מהחנות הנוחה לו והזולה או היקרה והנגישה,רדו מהיבואן פנו לאוטודיפו.

פורסם

sork זה ממש לא מדוייק, יבואן יכול לנסות לשמור על המותג שלא ולמנוע שחיקה או הפרזה במחיר יש כל מיני כלים לעשות את זה.

נכון שבעל החנות יכול לקבוע מחיר X ולהגיד לא מעניין אותי, היבואן לא חייב לעבוד איתו

מחיר גבוה - המוצר לא ימכר בקצב, מחיר נמוך - עלול ל"להוזיל" את ערך המותג ולשבור שוק.

hu: eclipse cd5030

spk: hertz hi-enrgy hsk165

amp: audison lrx 4.1k

sub: hertz es200

פורסם

וגם - הייתי מצפה מהיבואן להתייחס קצת יותר ברצינות ללקוחות ששילמו במיטב כספם (כמוני) עבור מוצר שהוצג כ'פרימיום' ובפועל מרגישים מאוכזבים שלא לומר מרומים משהו.

 

יש ברשותי אריזות סגורות של מגוויירס שכנראה יגיעו לפח האשפה ללא שימוש (מתכוון בעיקר לוואקסים שלא מצדיקים את הטרחה שבמריחתם אבל גם לקונדישנר לעור).

 

הייתי מצפה מיבואן רציני יותר שיבוא בדברים עם הלקוחות, אפילו שלא יפצה - אלא רק שייקח בחזרה את האריזות הסגורות ויחליף אותן למוצר אחר סביר.

פורסם

על איזה וקסים מדובר?

אני משתמש בווקס סינטטי synthetic sealant 2.0 ובינתיים דיי מרוצה.

מחזיק לי כבר יותר משלושה חודשים על הרכב.

פורסם
sork זה ממש לא מדוייק, יבואן יכול לנסות לשמור על המותג שלא ולמנוע שחיקה או הפרזה במחיר יש כל מיני כלים לעשות את זה.

נכון שבעל החנות יכול לקבוע מחיר X ולהגיד לא מעניין אותי, היבואן לא חייב לעבוד איתו

מחיר גבוה - המוצר לא ימכר בקצב, מחיר נמוך - עלול ל"להוזיל" את ערך המותג ולשבור שוק.

 

חברים, אנחנו עושים כל מאמץ מתחילת דרכנו על מנת לאפשר לכן את הנגישות הטובה ,הנוחה והמגוונת ביותר להשגת מוצרי Meguiar's. קבלת החלטה לגבי רכישת הקנייה נתונה לשיקולכם. לשם כך דאגנו למגוון רחב ביותר של נקודות רכישה הן ברשתות . בחנויות באתרי אינטרנט ובנקודות מכירה מתמחות. כמו כן אנו עומדים לרשותכם בזמינות גבוהה במייל ובטלפון על מנת לתת מענה לכל צורך או בעיה. אנו נמשיך לשפר ולייעל עבורכם את השירות ונגדיל את מגוון המוצרים. משה ורונן.

פורסם
חברים' date=' אנחנו עושים כל מאמץ מתחילת דרכנו על מנת לאפשר לכן את הנגישות הטובה ,הנוחה והמגוונת ביותר להשגת מוצרי Meguiar's. קבלת החלטה לגבי רכישת הקנייה נתונה לשיקולכם. לשם כך דאגנו למגוון רחב ביותר של נקודות רכישה הן ברשתות . בחנויות באתרי אינטרנט ובנקודות מכירה מתמחות. כמו כן אנו עומדים לרשותכם בזמינות גבוהה במייל ובטלפון על מנת לתת מענה לכל צורך או בעיה. אנו נמשיך לשפר ולייעל עבורכם את השירות ונגדיל את מגוון המוצרים. משה ורונן.[/quote']

מישהו יודע איפה מוצאים פה לייק ענק?

טוב, בינתיים אסתפק בזה :mm_yeah:

פורסם

אגב שאלה אחרת...

מה ההפרשים בין מגס בארץ? למחירו בחו"ל.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
אגב שאלה אחרת...

מה ההפרשים בין מגס בארץ? למחירו בחו"ל.

לא משנה הפרש מחירים,הכי חשוב שהכל יש בארץ זמין והדרכה והדגמה ושרות מעולה...

תודה והמשכו כך בשרות שזה שווה פי כמה מהמחיר...

כל הכבוד לכל צוות MEGUIARS

פורסם

באמת תודה ותמשיכו לתת שרות מצויין,צלצלתי לנציג של מגווירס וקיבלתי תגובה מהירה ומקצועית.

פורסם
באמת תודה ותמשיכו לתת שרות מצויין,צלצלתי לנציג של מגווירס וקיבלתי תגובה מהירה ומקצועית.

 

תודה רבה על הפרגון

אנחנו כאן לשירותכם בכל שאלה או נושא

אתם מוזמנים לפנות אלינו גם באופן אישי בהודעה מייל פרטית או טלפונית

תודה משה ורונן

פורסם

רציתי לדעת האם פריסת המוצרים בסניפים של אוטו דיפו ברחבי הארץ פסקה משום מה?

אתם לא מזכירים את הנושא יותר ופעם אחרונה שבדקתי לא היה בסניף שליד הבית שלי (עפולה).

מתי נקבל קצת מוצרים?

-I'd rather loose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car, is your story, so don't let someone else write the book. -Moog 

 


×
×
  • תוכן חדש...