Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4516 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 243
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הייתי באוטוטיפו באשדוד היום ,

 

האמת לא היה כזה מבחר ענק ..

 

קניתי Meguiar's Ultimate Quik Detailer בטעות :( חשבתי זה הווקס המהיר .. כי זה עמד ליד הווקס והיה שם בלבול

ושהגעתי הביתה שמתי לב לזה ..

דרך אגב איך משתמשים בדבר הזה ולמה הוא משתמש ???

 

וקניתי ניקוי צמיגים ספריי עכשיו יש לי שאלה , אני נותן שפריץ על הספוג שאני מנקה איתו את הגלגל ואז עובר עליו ??

או משפריץ על הגלגל ואז מנגב ?

 

תודה

משפריץ על הגלגל והצמיג נותן לחומר לעבוד קצת ושוטף את הכל עם מים,מנקה גם את הצמיג ונותן לו מראה של חדש (לא מבריק).
פורסם
שלום , רציתי לדעת אם יש מכונת פוליש בסניפי אוטודיפו ?
מכונת DA מקצועית לא נמכרת באוטו דיפו רק בחנויות המובחרות שברשימה,אבל באוטו דיפו מוכרים את מכשיר הDA הקטן שמולבש למקדחה ביתית.

575458_714433351914548_1205484111_n.jpg

פורסם
לכמה זמן הוא נותן את הברק ? ואיך אני משתמש בו ?

 

משפריץ על הרכב ומנגב לא משנה עם איזה מגבת ?

מכיוון שזה לא ווקס החומר ינקה ויבריק לזמן קצר.
פורסם
לכמה זמן הוא נותן את הברק ? ואיך אני משתמש בו ?

 

משפריץ על הרכב ומנגב לא משנה עם איזה מגבת ?

 

זה ניקוי ללא מים.....משפריץ מעט ומנגב, עדיף עם מגבת מיקרופייבר טובה ונקיה אחרת אתה עושה שריטות.

זה בין שטיפות כשהרכב די נקי, אם יש לך אבק על הרכב אז חבל לך על הזמן, אתה חייב לשטוף.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

לא חסרים שימושים למוצר הזה....אתה יכול להשתמש בזה בתור חומר סיכוך לפלסוטלינה כשתעשה או כשאני מנקה את פנים הרכב אני משתמש בחומר דומה לנקות את האיזורים הצבועים שצינור מים לא מנקה בשטיפה החיצונית, כשאתה פותח דלת אז הקנטים מסביב לא מתנקים, שפריץ טוב על האיזור ומעבר עם מיקרופייבר טובה.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

Meguiar's, יש לכם גם מוצרים לניקוי ריפודים?

יש לכם מוצר שעוזר לנקות שאריות של מסטיק שנדבק לתפרים של הריפוד? אני צריך חומר שלא ישאיר כתמים כי מדובר בריפוד בהיר לחלוטין ושכל כתם רואים עליו.

פורסם
לא חסרים שימושים למוצר הזה....אתה יכול להשתמש בזה בתור חומר סיכוך לפלסוטלינה כשתעשה או כשאני מנקה את פנים הרכב אני משתמש בחומר דומה לנקות את האיזורים הצבועים שצינור מים לא מנקה בשטיפה החיצונית, כשאתה פותח דלת אז הקנטים מסביב לא מתנקים, שפריץ טוב על האיזור ומעבר עם מיקרופייבר טובה.

 

אם אני יצליח להחזיר את המוצר , אני יקח את הווקס המהיר .. לא ?:roll:

פורסם
אם אני יצליח להחזיר את המוצר , אני יקח את הווקס המהיר .. לא ?:roll:

היה לי את הווקס המהיר בבקבוק הקטן (שפשוט לא נגמר)

מדובר על חומר שנועד לחזק את שכבת הווקס הקיימת ותו לא, על רכב ללא ווקס תהיה קצת תחושה נעימה למגע וטיפה יותר ברק וזהו, לאחר יום יומיים החומר ירד, לכן אני ממליץ על משהו יותר שימושי

Miata ND2

 


×
×
  • תוכן חדש...