Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4516 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
היה לי את הווקס המהיר בבקבוק הקטן (שפשוט לא נגמר)

מדובר על חומר שנועד לחזק את שכבת הווקס הקיימת ותו לא, על רכב ללא ווקס תהיה קצת תחושה נעימה למגע וטיפה יותר ברק וזהו, לאחר יום יומיים החומר ירד, לכן אני ממליץ על משהו יותר שימושי

 

יש לי כבר ווקס על האוטו

של BLACK 53' אחד הווקסים הטובים !

  • תגובות 243
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ה105,205 קיימים באוטו דיפו באריזות קטנות,כל שאר המוצרים המקצועים והגלונים ימכרו רק בחנויות הרגילות כמו טופקולור ואוטו סטור.

פורסם

ערכות לגימור מושלם ברכב חדש או משומש.

הערכות כוללות בתוכם את כל המוצרים הנחוצים להשגת תוצאות מושלמות.

 

מראה חדש לאורך זמן רב- ערכה מומלצת לטיפוח ולשמירה על רכב חדש

Meguiar's New Car Kit -

 

מראה חדש לרכב - ערכה מומלצת לחידוש ושיחזור צבע רכב

Meguiar's Paint Restoration Kit Contents -

פורסם

למה אין בערכה לחידוש צבע הרכב את האולטימייט פוליש?

רבים אומרים שמומלץ לעבור אחרי האולטימייט קומפאונד עם אולטימייט פוליש לפיניש.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

מתי יגיע לשאר סניפי אוטו דיפו?

עפולה מתחם ביג למשל? :-D

-I'd rather loose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car, is your story, so don't let someone else write the book. -Moog 

 

פורסם
למה אין בערכה לחידוש צבע הרכב את האולטימייט פוליש?

רבים אומרים שמומלץ לעבור אחרי האולטימייט קומפאונד עם אולטימייט פוליש לפיניש.

ישנם שתי ערכות לרכב חדש אחת ולרכב משומש אחת בערכה לרכב חדש יש את הפוליש ובערכה לרכב משומש יש קומפאונד.

ערכת שטיפה ושימור.jpg

p135895b.jpg

פורסם

בוקר טוב, קודם כל ההתרחבות של הנגישות למוצרים שלכם מבורכת ונוחה, אבל למה המחירים באוטו דיפו יקרים משמעותית

מחנויות פרטיות שמוכרות את המוצרים שלכם ?

לדוגמא אתמול רכשתי את

Meguiar's Supreme Shine Protectant ה מחיר ששילמתי 54.9 ₪ , לעומת 45 בחנויות פרטיות

ד"א אני לא בטוח שרכשתי את המוצר המתאים לי, אני רציתי תרסיס מנקה/מגן לדשבורד שישמור על המראה המקורי של הדש , מראה מט. ועל החומר הזה כתוב שהוא נותן מראה מבריק, לא ראיתי שאוטודיפו מחזיקים את natural shine שנראה לי יותר יתאים. לא ?

 

בכל אופן שיהיה בהצלחה

hu: eclipse cd5030

spk: hertz hi-enrgy hsk165

amp: audison lrx 4.1k

sub: hertz es200

פורסם

לנקות הוא לא ינקה.

לשמור הוא דווקא כן.

בשביל מראה מט, תעבור כדקה אחרי היישום עם מיקרופייבר על החלקים שציפית.

"יאללה בירי".

פורסם

באוטו דיפו זה יקר כי זה יותר נגיש, ועל נגישות משלמים.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

אבל ב 20% יותר יקר זה מוגזם. בדקתי את המחיר של מספר מוצרים

hu: eclipse cd5030

spk: hertz hi-enrgy hsk165

amp: audison lrx 4.1k

sub: hertz es200

פורסם

כל המוצרים יותר יקרים.

למשל מגבת water magnet שעולה באוטוסטור 70 ש"ח באוטודיפו 90 ש"ח. 30% יותר.

חבילה של זוג ספוגים צהובים שעולה באוטוסטור 20 ש"ח באוטודיפו 25 ש"ח

 

אם קונים שני מוצרים כבר יוצא יותר משתלם להזמין משלוח שעולה 30 ש"ח עד הבית.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

אני באמת לא מבין את אוטודיפו, ככה מחדירים מוצרים חדשים ללקוחות ? מחירים גבוהים יותר מהמחירים הממוצעים בשוק? מישהו נרדם שם נראה לי.

 

עריכה: יותר נגיש עולה יותר כסף?? אוטוסטור שולחים כבר ביום שלמחרת וזה מגיע ממש עד הבית שלך, זה יותר נגיש מאוטודיפו.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side


×
×
  • תוכן חדש...