Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4515 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סניפי אוטו דיפו שבהם כבר ניתן לרכוש את מוצרי Meguiar's

 

סניף חוצות המפרץ - חיפה

סניף גן שמואל- קיבוץ גן שמואל

סניף יאיר ירקונים - מחלף ירקון אזור פתח תקווה

סניף בני ברק- דרך בן גוריון 9 בני ברק

סניף בילו- צומת בילו אזור רחובות

סניף אשדוד- סטאר סנטר אשדוד

 

כל סניף חדש שיצוייד במוצרים יתווסף לרשימה

  • תגובות 243
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני מחפש מברשת ג'נאטים לניקוי שבועי, לא פוליש. וגם אין לי מברגה/מקדחה..

יש משהו כזה בליין המוצרים שלכם באוטו דיפו?

למשל, DAYTONA (הלוואי)..

 

יש לנו ערכה מיוחדת לניקוי ג'אנטים שמתחברת למקדחה או מברגה ביתית- Brilliant Solutions Wheel Polishing Kit

 

http://www.meguiars.com/en/automotive/products/g3400-brilliant-solutions-wheel-polishing-kit/

 

מצ"ב סרט הדגמה

 

 

http://www.meguiars.com/en/videos/

פורסם

אתמול קפצתי לאוטו דיפו בגן שמואל, 4 מדפים של מוצרי meg :shock: אלו מוצרים שעד עכשיו הייתי צריך לשבור את הראש בחו"ל.

המחיר לדעתי די סביר בהתחשב בעובדה שהמוצר זמין מיידית ואני לא צריך לעבוד מול מוכרים מחו"ל ולדאוג האם המוצר יגיע שלם או לא (כמו שקרה לי באחת הרכישות דרך איביי).

הבדל של 10% ואפילו 20% בינם לבין אוטוסטור די זניח. רכשתי wash&wax ultimate במחיר של 94 ש"ח. המוצר עולה 18$ באתר של meg. אם תוסיפו עליהם דמי משלוח של עוד 6 דולר (מינימום) לדעתי המחיר משתלם.

 

לדוגמה-יש גם 3 פדים מיקרופייבר ב60 ש"ח למיטב זכרוני.

 

Meguiar's Israel-יפה שהרמתם את הכפפה!

פורסם

היום ביקרתי בסניף בבילו, המלאי נחמד והמחירים כ10 שקל מעל או 20 לדוגמא הבלאק ווקס עולה 89.

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם

כל הכבוד על היוזמה , צעד מבורך ביותר .

 

כמובן שהמחירים לא יהיו הכי זולים באוטודיפו , אבל כמו שחלק כבר אמרו , זה תלוי בנגישות לכל אחד , ויש כאלו שבכל זאת המחיר יהיה סבבה עבורם .

בעבר - Daihatsu Sharade (White) Classic 1997 1.5i MT - עדיין במשפחה

בעבר - Mitsubishi Lancer (White) X 2008 1.8 GTS CVT

בעבר - VW Jetta (White) MK6 2013 1.2TSI DSG7

כרגע (סוף סוף) - Seat Leon FR (not White anymore)) 2016 1.8TSI DSG7

פורסם

התפיסת עולם הזאת שגויה בבסיסה. האינטרס של כל חברה זה שהמוצרים שלה יהיו נגישים.

נגישות, היא לא סיבה מוצדקת להעלאת מחירים. היוזמה אכן מבורכת, המחירים לא.

פורסם

יש גם פדים למכונת פוליש שלהם?

HU: alpine 9855. FRONT: tw:TangBand 25-1719S - woofer:hertz mlk 6.5 . SUB: DC AUDIO .LEVEL 3 "12". FRONT AMPS: celestra fa475.woofer amp: Celestra fa2150 SUB AMP: dc audio 2.0k. dsp: audison bit one

פורסם
התפיסת עולם הזאת שגויה בבסיסה. האינטרס של כל חברה זה שהמוצרים שלה יהיו נגישים.

נגישות, היא לא סיבה מוצדקת להעלאת מחירים. היוזמה אכן מבורכת, המחירים לא.

 

אויש, תפסיק להיות כזה טרחן.

חברה אשר מתפעלת עשרות סניפים במקומות מרכזיים ברחבי הארץ ועל שטח תפעולי עצום, מחזיקה מאות עובדים ומלאי גדול, לעולם לא תהיה זולה כמו אתר אינטרנט שמישהו מפעיל מהכורסא בבית.

ישנם אנשים שמוכנים לשלם תמורת הנוחות והנגישות, זכותם.

ישנם כאלו שלא זקוקים לכך ומעדיפים לרכוש מהרשת ולחסוך כמה גרוש, זכותם גם כן.

יש מקום בעולם גם לזה וגם לזה, תפנים את זה.

פורסם

מישהו ניתקל גם במכונת פוליש שלהם באוטודיפו ויודע כמה היא עולה שמה? (יש לי פשוט תווים מהעבודה)

שיפוצים..

פורסם

אתמול נסעתי לדיפו אשדוד ויצאתי משם אם קניה של 320 שקל ב5 דקות חחח מחיר באמת עלה ב10 -20 שקלים

 

 

מה קרה העלימו את פחיות הריח והביאו דפים במקום של V8 ? עד סוף סוף אמרתיח ניקנה פחית בסוף לא היה

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם
אויש, תפסיק להיות כזה טרחן.

חברה אשר מתפעלת עשרות סניפים במקומות מרכזיים ברחבי הארץ ועל שטח תפעולי עצום, מחזיקה מאות עובדים ומלאי גדול, לעולם לא תהיה זולה כמו אתר אינטרנט שמישהו מפעיל מהכורסא בבית.

ישנם אנשים שמוכנים לשלם תמורת הנוחות והנגישות, זכותם.

ישנם כאלו שלא זקוקים לכך ומעדיפים לרכוש מהרשת ולחסוך כמה גרוש, זכותם גם כן.

יש מקום בעולם גם לזה וגם לזה, תפנים את זה.

 

אלון, ידידי משכבר הימים.

התייחסתי לתפיסה (בלבד!) המוטעית לגבי נגישות= יותר מחיר.

כי הרי זה אינטרס של כל חברה/יבואן/יצרן שמוצריו יעמדו יהיו נגישים ונוחים לרכישה.

זה שכל אחד יעשה מה שנוח לו נו באמת.. ברור. החשבון שלי לא גדל מתמלוגים על כל אחד שמזמין מאתר מסוים או חנות זולה יותר.

כמו שאמרתי, היוזמה מבורכת , המחיר פחות. ולא נראה לי שזה משהו שמגס אחראים לו, עושה רושם שמרגע שהם סיפקו את המוצר לחנות מסויימת בין אם רשת ובין אם לאו , המחירים משתנים בהתאם לחשק של בעל הבית. חבל שאין קו מחירים אחיד ״מומלץ לצרכן״.

אני לא שולל רכישה של מוצרים ב 5-10 ש״ח יותר, אבל הפרשים של 30-40 ש״ח למוצר כפי שמישהו כאן ציין, זה מוגזם.

כך או כך, לבריאות שיהיה, אל תקח קשה, את הקשר שלי לתמלוגים כבר ציינתי.

פורסם

אני הייתי שם אתמול , לא הספקתי להתרשם ממש בגלל איזה מוכר נודניק שלא מבין שאם אומרים לו שלא צריך את העזרה שלו אז אין מה לנדנד אז ברחתי משם אבל ממה שהספקתי לראות המחרים שם גבוהים מאוד, ערכה לחידוש פנסים 289 ש״ח ובחנות ג׳ים שופ 159 ש״ח זה שוד מה שקורה שם.

אם זה המצב אני מעדיף להזמין באינטרנט בלי מוכרים שישבו לי על הראש וגם לחסוך כסף.


×
×
  • תוכן חדש...