Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4515 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זכרתי שאתה מחיפה, טעות שלי.

אבל אני מתעקש על עניין הפוליש כדוגמא, אתה עומד לפני פורייקט דיטיילינג גדול (או גדול יחסית) וקונה פולישים בכמות קטנה (עד לפה מדוייק ?)

אתה לא דיטיילר (תקן אותי אם אני טועה) ולא יודע כמה פוליש צריך בשביל הרכב שלך, אני לא יודע כמה יש לך אבל אני לא הייתי רוצה להגיע למצב שאני באמצע המכסה מנוע ונגמר לי הפוליש פתאום בגלל הערכה לא נכונה של כמות החומר.

במקרה כזה אוטודיפו נראה כמו פתרון הגיוני.

(לא משהו אישי נגדך וגם לא בעד מגס, רק הבהרה נוספת לדברים).

 

דבר נוסף, בארה"ב, מגס לא ממותגת כמותג פרימיום והשוק שאליו היא פונה הוא (בין השאר, יש להם גם קו מוצרים לשוק המבינים יותר והשוק המקצועי) אותם לקוחות שקונים טרטל ווקס.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

  • תגובות 243
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא דיטיילר אלא חובבן מושבע של הרכב שלו. הפרנסה שלי מגיעה מתחום אחר.

תתפלא, גם כחובבן אני יכול ומעריך את הכמות הנדרשת לעבודה. כל עבודה.

לא אתחיל אפילו למרוח את העור של המושבים בחומר מתוך ידיעה שזה לא יספיק לי לכל המושבים ולעבודה מוקפדת. אלא ידחה את העבודה למועד אחר כשאני מלא בצורה מספקת בחומר הנדרש. בנוסחה הזאת אני משתמש החל מחומר לדש וכלה בחומרי פוליש.

באותה נשימה אתה גם יכול להתחיל את העבודה וכפי שאתה אומר להשען על אוטודיפו (לצורך העניין) ולהגיע ולגלות שאין. אזל או לא היה מעולם. כפי שקרה לי.

אז... לא ממש משהו שכדאי להשען עליו. אני הסתמכתי על הפרסום שלהם (של מגס) על מפיץ מנהריה, עשיתי מאמצים כדי להגיע (לא נפרט אותם כדי לא לאכול לכם את הראש) והתאכזבתי מאוד! 3 מוצרים בלבד

1 ערכה לא מעניינת

1 חומר לעור

1 פוליש ולא מהגלייז מירור (הסדרה המקצועית)

פרססתי וכעסתי על עצמי שבזבזתי זמן חשוב. כן הזמן שלי חשוב.

לכן, תמיד עדיף להיות מוכנים מראש ולא לגרד את הטיפה האחרונה.

 

דבר שני,

נכון מגס הם לא מוצר פרימיום בחו״ל, אבל אנחנו לא בחו״ל אנחנו כאן. וכאן המוצרים עולים יותר משם ובהפרשים משמעותיים שלא מזכירים לנו בכלל את הטרטל ושות׳, ולכן מבחינת הוצאה הם עומדים בקטגוריית היוקרה. פשוט כי הם יקרים. לא כי הם ממותגים כך בעולם.

זו הסיבה שאמרתי שאין הרבה משוגעים כמונו שמוכנים להוציא סכומים כאלו עלמוצרי טיפוח לרכב ורוב האחרים מסתפקים בסקיי פשוט STP ואחרים בעלות נמוכה יותר ונגישה יותר. זה למה כדאי רצוי ומומלץ שידאגו לחובבי הטיפוח בנושא ולא ירחו אותנו ברורים מאליו. כי זו הנוסחה לבועה שתתפוצץ.

 

העדיפות שלי כרגע היא לאותו אתר ישראלי המציע מחירים לא פחות ממצויינים. והמשלוח של 30 ש״ח מתגמד לעומת המחיר המצוין של המוצרים. אחרי שקלול יוצא שאני קונה את כל המוצרים, ומצליח בעזרת המחירים הטובים להחזיר את ההשקעה על המשלוח ועוד נשאר עם נתח קטן שהצלחתי לחסוך בעקבות המחיר הטוב. כל זאת ואפילו לא אצטרך לשרוף דלק, זמן ועצבים בכביש.

מגיע עד הדלת.

פורסם

שמח לקרוא שמוצרי החברה הגיעו לאוטו דיפו

אני מתכנן לתת לשם קפיצה השבוע , סניף ברק, ולפני זה מס' שאלות:

1. יש המלצה לגבי חומר לפלסטיקים בפני הרכב ולחומר לג'נטים?

2. האם בחומר לג'נטים אפשר להשתמש גם להברקת הניקלים סביב החלונות ומכסה המנוע?

 

תודתי מראש.

HU:OEM+Genesis series 3 high level adapor AMP:Phoenix Gold RX 400.4 COMP:Morel Virtus 602 SUB: Sundown Audio E8

https://www.youtube.com/watch?v=jtQs-1_TH-Q

פורסם

היום הייתי בסניף אייס בירקונים אז על הדרך נתתי הצצה לאוטודיפו .

אכן שלושה דוכנים של ארבע מדפים למוצרי מגווירס .

במבט חטוף יש את כל הליין הבסיסי לטיפול ברכב , מחירים כ10 עד 15% יותר יקרים מאוטוסטור .

C4 PICASSO 1.6THP

PEUGEOT 206 XS

פורסם
שמח לקרוא שמוצרי החברה הגיעו לאוטו דיפו

אני מתכנן לתת לשם קפיצה השבוע , סניף ברק, ולפני זה מס' שאלות:

1. יש המלצה לגבי חומר לפלסטיקים בפני הרכב ולחומר לג'נטים?

2. האם בחומר לג'נטים אפשר להשתמש גם להברקת הניקלים סביב החלונות ומכסה המנוע?

 

תודתי מראש.

 

ההמלצה לגבי חומר ניקוי פלסטיקים בתוך הרכב היא על Quik Interior Detailer

http://www.meguiars.com/en/automotive/products/g13616-quik-interior-detailer™/

החומר המומלץ לניקוי ג'נטים וצמיגים הינו Hot Rims® All Wheel & Tire Cleaner

http://www.meguiars.com/en/automotive/products/g9524-hot-rims-all-wheel-tire-cleaner/

להברקת ניקלים סביב חלונות ומכסה מנוע מומלץ להשתשמש ב- All Metal Polish

http://www.meguiars.com/en/automotive/products/g15308-hot-rims-all-metal-polish/

 

כל החומרים המומלצים נמצאים על המדפים באוטו דיפו.

פורסם

כל הכבוד על היוזמה!

 

עלו פה טענות לגבי המחירים באוטודיפו ואני יכול רל להניח שמי שהעלה את הטענות פשוט לא ביקר שם.

היום יצא לי לעבור דרך אז בדקתי את המחירים והשוויתי למחירים באוטו-סטור.

המחירים אכן גבוהים במקצת אך ברוב המקרים בלא יותר מעשר אחוז.

כך לדוגמא ווקס גולד מוצק עולה 109₪ לעומת 100₪ באוטו סטור.

בחלק מן המקרים הפרש המחיר באחוזים עשוי להגיע ל-25%, אך בסופו של יום מדובר בלא יותר מחמישה שקלים (כמו לדוגמא במקרה של זוג פדים צהובים ליישום ידני, 25₪ מול 20₪ באוטוסטור).

 

ראיתי רק מקרה אחד מאוד חריג וזה זוג פדים למכונה DA power system אשר עולים 140₪ במקום 65₪ באוטוסטור (אני מניצ שזו טעות, מגווירס לטיפולכם..).

 

בקיצור, רוב המחירים דיי קרובים ויש לזכור שניתן לרכוש עם תווי קניה שאותם ניתן להשיג בדר״כ בהנחה של 20%, כך שיוצא אפילו משתלם.

 

עוד נקודת זכות לטובת אוטודיפו, המגוון גדול מאוד ויש כמעט כל מה שמעניין!

זה בהחלט מהלך מבורך אשר מביא את המוצרים האייכותיים בשוק ברמת נוחות גבוהה מאוד ובזמינות מצויינת.

 

כל הכבוד!

פורסם

מחירים מטורפים אני אמשיך עדיין לרכוש בחול..

 

צריך עוד חברה שתיכנס לאוטו דיפו ואז המחירים ירדו.

על השם משתמש הזה יש כ4 אנשים שונים ו4 מכוניות שונות.

פורסם
מחירים מטורפים אני אמשיך עדיין לרכוש בחול..

 

צריך עוד חברה שתיכנס לאוטו דיפו ואז המחירים ירדו.

 

על רמת המחירים אחראי באופן ישיר היבואן.

איך המצאותה של עוד חברה באוטודיפו תשנה את מדיניות המחירים של היבואן?

הרי בשוק יש לא מעט יבואנים, ועדיין זוהי רמת המחירים.

 

אם נוח לך לרכוש בחו"ל ואתה רוכש כל כך הרבה מוצרים בשנה כך שזה מוזיל לך את ההוצאות במאות שקלים, אתה מוזמן להמשיך לרכוש בחו"ל.

בשבילי, כאחד שרוכש מוצר פה ושם, החיסכון השנתי של כמה עשרות שקלים לא שווה לי את חוסר הנוחות ברכישה מחו"ל.

 

אני עדיין ממתין לפלסטלינה מצ'קמקת מסין שרק וונג-צ'נג-מאי-טונג יודע מתי תגיע אלי...

פורסם

בשבילי, כאחד שרוכש מוצר פה ושם, החיסכון השנתי של כמה עשרות שקלים לא שווה לי את חוסר הנוחות ברכישה מחו"ל.

 

אני עדיין ממתין לפלסטלינה מצ'קמקת מסין שרק וונג-צ'נג-מאי-טונג יודע מתי תגיע אלי...

 

מסכים עם כל מילה, לפעמים זה טוב שיש לך כאן שירות בארץ אם אתה צריך להחליף מוצר פגום או משהו אתה לא צריך לחכות שנות אור עד שהוא יגיע ויוחלף. מה גם שצריך לקחת בחשבון את עלות המשלוח ובאמת לחשוב אם זה משתלם בשורה התחתונה.

פורסם

לא חייב להזמין מחו״ל. יש אתר ישראלי המספק מחירים אטרקטיביים יותר מאוטו דיפו, ואוטוסטור ובעלות משלוח נמוכה ותוך/עד שבוע זה אצלך בפתח הדלת.

אין לי שום קשר לאתר חוץ מלעובדה שהוא משרת את צרכיי- מחיר.

תמשיכו לפרגן למי שאונס אותכם במחיר, ואז להתלונן בשרשורים אחרים למה בארץ יקר יותר.

פורסם
לא חייב להזמין מחו״ל. יש אתר ישראלי המספק מחירים אטרקטיביים יותר מאוטו דיפו, ואוטוסטור ובעלות משלוח נמוכה ותוך/עד שבוע זה אצלך בפתח הדלת.

אין לי שום קשר לאתר חוץ מלעובדה שהוא משרת את צרכיי- מחיר.

תמשיכו לפרגן למי שאונס אותכם במחיר, ואז להתלונן בשרשורים אחרים למה בארץ יקר יותר.

 

אף אחד לא אונס.

אנו נמשיך לפרגן למי שנחשוק ואתה תמשיך לרכוש מאיפה שטוב לך.

בהצלחה..

פורסם
ההמלצה לגבי חומר ניקוי פלסטיקים בתוך הרכב היא על Quik Interior Detailer

http://www.meguiars.com/en/automotive/products/g13616-quik-interior-detailer™/

החומר המומלץ לניקוי ג'נטים וצמיגים הינו Hot Rims® All Wheel & Tire Cleaner

http://www.meguiars.com/en/automotive/products/g9524-hot-rims-all-wheel-tire-cleaner/

להברקת ניקלים סביב חלונות ומכסה מנוע מומלץ להשתשמש ב- All Metal Polish

http://www.meguiars.com/en/automotive/products/g15308-hot-rims-all-metal-polish/

 

כל החומרים המומלצים נמצאים על המדפים באוטו דיפו.

 

תודה רבה על העזרה, אשתדל לעבור שם השבוע, בשישי/שבת לעבוד על הרכב ולדווח על התוצאות בהתאם.

HU:OEM+Genesis series 3 high level adapor AMP:Phoenix Gold RX 400.4 COMP:Morel Virtus 602 SUB: Sundown Audio E8

https://www.youtube.com/watch?v=jtQs-1_TH-Q


×
×
  • תוכן חדש...