Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4515 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 243
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש כוונה לייבא את D143 Acid Free Wheel & Tire Cleaner?

לחלקנו wheel brightner , גם בדילול גבוה מאוד, דיי אגרסיבי עם החישוקים.

זה יכול להיות פיתרון מעולה למי שהחישוקים שלו לא מקוריים, בנוסף, אפשר להשתמש בנוזל הזה לנקות את הגלגל עצמו.

"יאללה בירי".

פורסם
יש לכם מוצר שמנקה גלגלים ופלסטיק אבל לא תרסיס .. ג'ל ?

והמגבות בפבל יהיו גם באוטו דיפו ?

 

המוצר שמנקה ושומר על הצמיגים הינו Endurance® Tire Gel

http://www.meguiars.com/en/automotive/products/g7516-endurancereg-tire-gel/

 

מגבת "באפל" נקראת Water Magnet® Microfiber Drying Towel

 

2 המוצרים נמצאים על המדפים באוטו דיפו

פורסם
יש כוונה לייבא את D143 Acid Free Wheel & Tire Cleaner?

לחלקנו wheel brightner , גם בדילול גבוה מאוד, דיי אגרסיבי עם החישוקים.

זה יכול להיות פיתרון מעולה למי שהחישוקים שלו לא מקוריים, בנוסף, אפשר להשתמש בנוזל הזה לנקות את הגלגל עצמו.

 

במידה ויהיה ביקוש למוצר נדאג להביאו לארץ במשלוח הקרוב

פורסם
כל הכבוד על היוזמה!

 

עלו פה טענות לגבי המחירים באוטודיפו ואני יכול רל להניח שמי שהעלה את הטענות פשוט לא ביקר שם.

היום יצא לי לעבור דרך אז בדקתי את המחירים והשוויתי למחירים באוטו-סטור.

המחירים אכן גבוהים במקצת אך ברוב המקרים בלא יותר מעשר אחוז.

כך לדוגמא ווקס גולד מוצק עולה 109₪ לעומת 100₪ באוטו סטור.

בחלק מן המקרים הפרש המחיר באחוזים עשוי להגיע ל-25%, אך בסופו של יום מדובר בלא יותר מחמישה שקלים (כמו לדוגמא במקרה של זוג פדים צהובים ליישום ידני, 25₪ מול 20₪ באוטוסטור).

 

ראיתי רק מקרה אחד מאוד חריג וזה זוג פדים למכונה DA power system אשר עולים 140₪ במקום 65₪ באוטוסטור (אני מניצ שזו טעות, מגווירס לטיפולכם..).

 

בקיצור, רוב המחירים דיי קרובים ויש לזכור שניתן לרכוש עם תווי קניה שאותם ניתן להשיג בדר״כ בהנחה של 20%, כך שיוצא אפילו משתלם.

 

עוד נקודת זכות לטובת אוטודיפו, המגוון גדול מאוד ויש כמעט כל מה שמעניין!

זה בהחלט מהלך מבורך אשר מביא את המוצרים האייכותיים בשוק ברמת נוחות גבוהה מאוד ובזמינות מצויינת.

 

כל הכבוד!

 

תודה רבה, נבדוק מול אוטו דיפו את מחיר של זוג פדים למכונה DA power system ובמידה ונפלה טעות נדאג לתקן.

פורסם
במידה ויהיה ביקוש למוצר נדאג להביאו לארץ במשלוח הקרוב

 

אם המוצר לא מבוסס חומצה ובטוח לשימוש על כל סוגי החישוקים אישית אני יעדיף אותו על פני מוצר חומצתי.

ואם הוא מנקה גם צמיגים אז זה עוד יתרון.

יש לי גאלון של הוויל בריטנר הוא מוצר מצויין אך השימוש בו לא נעים, צריך מסכה צריך כפפות, זה די מסורבל.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
אף אחד לא אונס.

אנו נמשיך לפרגן למי שנחשוק .

 

יקירי, אם חשקה נפשך, שיבושם לך.

בהצלחה.

פורסם

למתעניינים - חזרתי עכשיו מסניף אוטודיפו ביהוד, מתחם ביג.

המוצריםשל מג'ס עדיין לא הגיעו.

שאלתי את הבחור שאחראי על האיזור של מוצרי הטיפוח מתי החומרים מגיעים, לא היה לו מושג על מה אני מדבר.

לא הופתעתי.

"יאללה בירי".

פורסם

אתמול הייתי באוטו-דיפו בחוצות המפרץ.

בהחלט ליין אפ מרשים, לדעתי ספרתי באיזור ה20+ מוצרים אם אני לא טועה.

 

אם משווים לחנויות נוספות ולא רק לאוטוסטור , אז המחירים יקרים לא רק ב10-15% אלא גם עד 30%.

 

תווי הקניה באוטו-דיפו הם יתרון ענק (למי שיש כמובן).

 

בכל מקרה צעד מבורך.

.When a man opens a car-door for his wife, it's either a new car or a new wife

טבלאות השוואה לפולישים,פדים ועוד.

פורסם
למתעניינים - חזרתי עכשיו מסניף אוטודיפו ביהוד, מתחם ביג.

המוצריםשל מג'ס עדיין לא הגיעו.

שאלתי את הבחור שאחראי על האיזור של מוצרי הטיפוח מתי החומרים מגיעים, לא היה לו מושג על מה אני מדבר.

לא הופתעתי.

 

נכון להיום ניתן לרכוש את מוצרי Meguiar's בסניפי אוטו דיפו הבאים:

חוצות המפרץ - חיפה

גן שמואל

יאיר ירקונים - פ"ת

בני ברק

בילו סנטר - רחובות

אשדוד מתחם סאטר סנטר

 

אנחנו עושים כל מאמץ לספק את המוצרים לכלל הסניפים, נעדכן בפורום על כל סניף חדש שיקבל את המוצרים

 

תודה מראש על ההמתנה והסבלנות

פורסם
אתמול הייתי באוטו-דיפו בחוצות המפרץ.

בהחלט ליין אפ מרשים, לדעתי ספרתי באיזור ה20+ מוצרים אם אני לא טועה.

 

אם משווים לחנויות נוספות ולא רק לאוטוסטור , אז המחירים יקרים לא רק ב10-15% אלא גם עד 30%.

 

תווי הקניה באוטו-דיפו הם יתרון ענק (למי שיש כמובן).

 

בכל מקרה צעד מבורך.

 

ליין המוצרים על המדפים מכיל יותר מ- 60 מוצרים

פורסם

מגווירס, האם יהיה גם פלסטלינות למכירה?

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold


×
×
  • תוכן חדש...