Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4515 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 243
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רופני. עלות המשלוח מאוטוסטור עדיין לא מקנה הצדקה למחיר גבוה מהמומלץ בהפרשים כאלו.

יש עוד אתר (לא זוכר את שמו) שמוכר את המוצרים יותר זול מאוטוסטור וגם 30 ש״ח משלוח עד הדלת.

 

לקפוץ 2 דק׳ ? פחח אולי אם אתם גרים במחסן האחורי שלהם.

 

בכל מקרה, המחיר לא מוצדק. אני לקראת רכישה של לפחות 600 ש״ח, מעדיף לספוג את עלות המשלוח של 30 ש״ח ולרכוש ממקום עם מחירים אטרקטיביים משמעותית (!) משאר המתחרים וכך להשיג סל קניות משתלם יותר, ומשלוח עד הדלת ללא פקקים, דלק, עצבים ותחושת החוסר וודאות שלא תדע מה יש ומה אין עד שלא תגיע. כמו שקרה לי עם המוצרים שלהם בנהריה.

 

לגבי המחירים, לא צפיתי למשהו אחר. היה ידוע שזו הזדמנות להשחיל.

פורסם

אני לא מכיר את המחירים שם, אני חושב שמה שטוב בזה שאוטודיפו החלו לשווק את meg זה שנגיד אתה באמצע פרוייקט וגר בחיפה (שני התנאים הללו הולכים לקרות אצלך לפי מה שאני מבין) ובאמצע נגמר לך הפוליש, אז תוכל לקפוץ שניה לאוטודיפו ולקנות פוליש מבלי לחכות כמה ובלי לשלם על משלוח.

 

ככה אני רואה את זה (כמובן שלפני קניות גדולות עושים סקר שוק בארץ ובעולם).

 

eyals05 נכון, תודה על התיקון.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם

תודה רבה לכל חברי הפורום ולכל הדיטילרים, התגובות החמות שאתם מעלים ורושמים מחממות את הלב ודוחפות אותנו קדימה למענכם.

אנחנו עושים כל מאמץ על מנת לאפשר לכל אחד ואחת מכם להשיג בדרך שהוא מוצא לנכון את מוצרי Meguair's האיכותיים בישראל.

לשירותכם ולנוחיותכם פתחנו והקמנו מגוון רחב של נקודות מכירה בכל רחבי הארץ. בחנויות, ברשתות , בתחנות שטיפה ובאתרי אינטרנט ועוד.

אנו משתדלים לצייד את מרבית נקודות המכירה במגוון רחב של מוצרים וזאת על מנת לאפשר לכל אחד ואחד מכם לרכוש את המוצרים בקלות ובדרך הנוחה והכדאית עבורו.

נמשיך לעשות הכל על מנת לשפר ולהתייעל.

תודה לכולם, צוות Meguiar's ישראל

פורסם
יש שם את כול המוצרים שנמכרים באתרים באינטרנט?

בשלב זה המוצרים המקצועיים עדין לא נמצאים על המדים, מקווים שיהיו בעתיד.

כרגע ניתן לרכוש 105 , 205 באריזות קטנות

פורסם
לווא דווקא מחירים יקרים בהרבה.

אל תשכחו שהם קונים במחירים נמוכים יותר בגלל הזמנות בכמויות גדולות משמעותית מחנויות כמו אוטוסטור.

 

אני מאמין שנראה רק את הקו המוצרים הפשוט יותר כמו שמפו , מנקה ריפוד , עור , חלב לעור , ווקסים , אולטימייט קומפאונד וכו'. אין מקום באוטודיפו לקו המקצועי כמו ה105 205 והגלונים.

 

עריכה , רק עכשיו ראיתי את התמונת פירסום lol

צעד מבורך , עוד צעד לאמריקה הרחוקה ;) שיהיה בהצלחה

 

בשלב הראשוני קיימים על המדפים המוצרים שמיועדים לשימוש הצרכן הפרטי.

אנו מקווים כי בעתיד הקוב יהיה ניתן לרכוש גם את קו המוצרים המקצועי.

105 קומפאונד ופוליש 205 ניתנים לרכישה באריזות קטנות.

פורסם
איפה נעלם הנציג של מגווירס?

שאלו אותו לגבי מחירים,הבחור נעלם.

 

מחירי המכירה לצרכן נקבעו ע"י הרשת, אתם יכולים לבצע סקר מחירים בכל נקודות המכירה ולרכוש היכן שנוח ומתאים לכם.

פורסם
ביקרתי היום באוטודיפו בחיפה.

נראה לי כמעט כל המגוון של חומרי מגוויר היו שם.

בנוגע למחירים זה משתנה ממוצר למוצר.

אני קניתי Endurance tire spray. עלה 70 ש"ח. לא יודע אם זה זול או יקר. היה לי גיפטקארד.

 

על המפים קיים מגוון רחב מאוד של מוצרים ( כ- 70 מוצרים ) שנותנים מענה לכל אחד מחמשת השלבים

שטיפה , ניקוי , פוליש , וקס ותחזוקה שוטפת

ניתן גם לרכוש ערכות הכוללות בתוכם מספר מוצרים

פורסם
בתמונה של הפרסומת רשמו יהוד - צומת הטייסים.

אז מאמין שכן.

אתה מהאיזורית?

 

אני מהאיזורית.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

בדיוק היום הייתי בסניף חוצות והופתעתי לראות את מוצרי החברה.

מגוון גדול (יחסית) ולגבי המחירים, נראה לי אולי קצת יקר יותר מקניה ברשת, אבל כאן אתם חוסכים את המשלוח.

המוצר זמין לקניה מיידית ומה שיותר חשוב..אני יכול לעשות עוד משהו עם "תוי קניה" שאני מקבל על בסיס קבוע מהעבודה.

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

רופני, אני לא מחיפה, אני צפונה יותר. כחצי שעה משם בנסיעה נטולת פקקים.

לא אטרקטיבי בשבילי מבחינת מיקום.

מבחינת פוליש שנגמר באמצע. אני דואג לא להתחיל דבר לפני שיש לי מלאים מתאימים. אני אף פעם לא משתמש בשאריות ומנסה את המזל.

הדרך הזו, מקנה לי את האופציה לרכוש מוצרים בזמן ובמחיר ראוי.

 

למגס- ההתנהלות עם מוצרים מזכירה לי מסחרה. לא מכובד בשביל חברה שאמורה להיות כמה רמות מעל.

צריך להיות טווח מחירים קבוע לכל המפיצים עם סטייה של 5-10 אחוז למעלה או למטה.

 

גם אני עובד עם מוצרים. חברה יוקרתית ברמה בין לאומית (לא חשוב שמות) שכולם אבל כולם מכירים והחברה מציבה לי רף מחירים. מ X עד Y ואני רשאי לבחור באיזה מחיר אני מעוניין למכור. שזה כבר עניינו של בעל העסק.

למה? כי לקוחותיה חשובים לה. ולחברה חשוב שולקוחתיה לא יהיו מופתעים כל פעם ממקום אחר.

 

אתם לא החברה היחידה בשוק. ולקוחותיכם בד״כ הם אנשים נדירים. לא את כולם מעניין טיפוח הרכב ברמות שמעניין את הלקוחות שלכם ואלו כבר שמעניין אותם בכאילו הם קונים מה שיש על המדף ובכמה שיותר זול. לא מחפשים מותגים פירמות שמות ובטח לא מחירים כאלו.

 

אז כבר יש לכם ולו מעט מהלקוחות הנדירים האלה, תשמרו עליהם. איך? לא יודע. אבל מחירים גבוהים ולא זהים בכל מקום זה בטוח לא הדרך.

 

ביקורת בונה.

 

שבת שלום.


×
×
  • תוכן חדש...