Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4516 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה כיף, ככה עושים עסקים! כל הכבוד לאוטודיפו ולמגווירס ישראל שהצליחו לשתף פעולה ולהנגיש את המוצרים היכן שהכי מתאים להם להיות והכי נח לנו - אוטודיפו.

הגיע הזמן להפטר מהמוצרים הדי מעפנים שש שם ולקבל סוף סוף קצת איכות!

תודה רבה וכל הכבוד, באמת יוזמה מבורכת!

עכשיו צריך פרסומת בטלויזיה פה ושם כדי ששאר חובבי הרכבים ידעו שיש להם אלטרנטיבות לטרטלים ולקארפלנים ולפורמולה 1 ואתם מסודרים.

חבל מאוד ש vix לא הכניסו מוצרים שלהם לאוטודיפו, אז היה ממש גן עדן.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

  • תגובות 243
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אין צורך להתלהב יתר על המידה. לפחות עד שנראה את המחירים על המדף.

זה אכן צעד מבורך, אבל אני מעדיף להמתין עם הברכות ולא לפתח ציפיות.

ניגש, נראה מחיר, נפרגן בהתאם.

 

אגב, למגס'- הייתי בסניף נהריה , חבל על הטרחה, הזמן והדלק שבזבזתי להגיע. פשוט בזיון שבכלל הכנסתם אותם ברשימה. לא יותר מ 3 מוצרים והפרשי מחיר מרגיזים.

 

טיפ לכל אחד שמעוניין להגיע ולרכוש מכל מקום שהוא ברשימת המפיצים, אם זה קרוב מאוד (לחצות כביש) זה בסדר, אבל אם זה להניע את האוטו ולהכנס לפקקים, לשרוף זמן ודלק, עדיף לחייג לפני ולשאול אם יש להם את מה שאתם מחפשים לפני שאתם מגיעים, מנסיון אישי. זה למה אין צורך לקפוץ ישר ולפזר מחמאות.

פורסם

כל מסע גדול מתחיל בצעד קטן...מי שמצפה ישר להגיע לאוטודיפו ולקבל את המבחר העצום של מוצרי מגווירס אז נכונה לו אכזבה.

מתחילים לאט לאט, בטח גם אוטודיפו סקפטיים ורוצים לבדוק איך ילך לפני שממלאים מדפים שלמים.

הפירגון נכון, כי בתקופה האחרונה הייתי מדלג על אוטודיפו בכל ביקור באיזור כי המותגים ורמת המוצרים לרוב נמוכה לדעתי.

אני יכול להעיד על עצמי שבביקור הבא באיזור אני אעבור דרך אוטודיפו על מנת להתרשם ולשפשף את העיניים עם מוצרי מגווירס שעל המדפים (אם יהיו).

אם המחירים יהיו סבירים אולי אפילו ארכוש לי משהו.

 

גם וויקס כשהתחילו למכור לא היה להם את אותו המבחר של היום... והיבוא היה דל, עם הזמן מתרחבים.

העיקר שהמוצרים האלה יהיו נגישים לנו.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

ביקרתי היום באוטודיפו בחיפה.

נראה לי כמעט כל המגוון של חומרי מגוויר היו שם.

בנוגע למחירים זה משתנה ממוצר למוצר.

אני קניתי Endurance tire spray. עלה 70 ש"ח. לא יודע אם זה זול או יקר. היה לי גיפטקארד.

פורסם
ביקרתי היום באוטודיפו בחיפה.

נראה לי כמעט כל המגוון של חומרי מגוויר היו שם.

בנוגע למחירים זה משתנה ממוצר למוצר.

אני קניתי Endurance tire spray. עלה 70 ש"ח. לא יודע אם זה זול או יקר. היה לי גיפטקארד.

 

55 שקל באוטוסטור, כמעט 30% הפרש - הבדל משמעותי ביותר,

במיוחד כשגם באוטוסטור המחיר לא זול בכלל.

פורסם
55 שקל באוטוסטור, כמעט 30% הפרש - הבדל משמעותי ביותר,

במיוחד כשגם באוטוסטור המחיר לא זול בכלל.

מצד שני אוטוסטור נמצאת בחולון והבחור חיפאי. אז שילם 15 שקל יותר אבל חסך את הדלק. הרבה דלק.

אם לאוטוסטור יש משלוח חינם אז נשאר רק עניין הזמן שלוקח למשלוח להגיע לעומת לקפוץ שנייה עם הרכב. שכל אחד יחליט לעצמו אם זה שווה לו 15 שקל.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

אחרי הצבא עבדתי במשך שנתיים באוטו דיפו.

אוטו דיפו מעולם לא התיימרו להיות הזולים ביותר ותמיד היו מהיקרים בשוק (מלבד המבצעים)

זה היה לי ברור לחלוטין כשנכנסתי לחנות שניתן לרכוש בזול יותר.

אתן לך דוגמא קטנה, אני רוכש לרכב שלי שמן של ליקווי מולי 5W40 (סינטטי מלא - הסגול). לי הוא עולה בלי הנחות מיוחדות 180 ש"ח בחלקי חילוף המגינים בחיפה. באוטו דיפו ראיתי אותו היום ב- 260 ש"ח.

אין ספק שרצוי לעשות סקר שוק לפני שקונים אך לפעמים אתה מוכן לשלם קצת יותר עבור הנוחות.

פורסם

האם המוצרים יהיו זמינים גם בהום סנטר (הבעלים של אוטודיפו) ?

 

אל תשכחו שמשלוח מאוטוסטור עולה 45 ש"ח אם הוא לא עלה מהפעם הקודמת שבדקתי.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.


×
×
  • תוכן חדש...