Jump to content

koriza

  • הודעות

    42
  • כאן מאז:

הנקודות של koriza

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. לא בסוף ויתרתי היה לי את הפלואנס 2.0 אוטומט גיר רציף! מאוד נהנתי איתה אבל בגלל צריכת הדלק מכרתי והבאתי איביזה
  2. תאמין לי שאני יותר פסיכופת ממך בקשר לאהבה שלי לאוטו
  3. התמונה שהעלת זה דגם שונה משלך. זה רנו פלואנס GT מנוע 2.0 טורבו אני גם חיפשתי את החצאיות וממש קשה למצוא.
  4. כןכן זה מעולה אני עברתי איתם טסט לפני שבועיים! יש לי גם איביזה ספורט וגם עם הערפל
  5. אם יש לך את הראש מניסה אני יוכל להחליף איתך.
  6. וכמה זמן לתת לו לשבת על האוטו לפני שאני עובר עם המטלית?
  7. חיפשתי סרטונים ביוטיוב לא מצאתי של הסוג הזה. השאלה שלי היא הפד עצמו קטן, אז פשוט לשים נגיד חצי ממנו מהווקס ואז נגיד למרוח את כל המכסה מנוע?
  8. עכשיו קניתי ווקס חדש של פורמולה 1. ואף פעם לא השתמשתי בווקס משחה איך משתמשים בו? כמה צריך לשים על הפד?
×
×
  • תוכן חדש...