Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4827 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום , אני יודע שכאן ממליצים על רכבים אבל איפשהו צריך גם מכוני בדיקה .

 

 

מבקש אחד באזור אבן יהודה \נתניה והשני בפ"ת .

 

תודה .

 

מנהלים : חשבתי שכאן זה המקום , אם לראות עינייכם מתאים בכללי :?

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

בנתניה יש את שמעון ביסמוט במוסך אלדר באזור התעשייה הישן של נתניה

בחור מקצועי ואמין, בודק באופן יסודי ורציני.

פורסם

לגבי נתניה-כיוון שהרוב הם סוחרים,שמקומבנים עם מכוני הבדיקה אז חוץ ממכון אלדר אכן אף מכון לא מתאים.

עדיף לקחת את הרכב לבדיקה בהרצליה הקרובה יותר-יש שם את מכון מבדק אאל"ט.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

בכוונתי לקחת רכב מאבן יהודה , ואני מעריך שנתניה היא הכי קרובה .

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

הייתי מציע לך להתרחק וכמה שאפשר ממכוני בדיקה באיזור נתניה,

לפני חצי שנה בערך נכנסתי לבדיקה במכון באיזור תעשיה בנתניה הרכב נמצא מרותך בכל מקום אפשרי וזה נרשם בטופס

אבל שהבוחן הסביר לי על הרכב הוא אמר לי שהשילדה של הרכב נקיה ב100% ושבסה"כ מדובר בתיקוני צבע ופחחות... לשיקולך!

פורסם
בפתח תקווה ממה שידוע לי יש לך את "מכון הדרום" באיזור תעשיה סגולה

 

יש אותם וממול יש לך את "מכון אהרון" שייתן לך אחריות יותר מקיפה ובהמשך הכביש יש לך את קומפיוטסטס

פורסם
הייתי מציע לך להתרחק וכמה שאפשר ממכוני בדיקה באיזור נתניה,

לפני חצי שנה בערך נכנסתי לבדיקה במכון באיזור תעשיה בנתניה הרכב נמצא מרותך בכל מקום אפשרי וזה נרשם בטופס

אבל שהבוחן הסביר לי על הרכב הוא אמר לי שהשילדה של הרכב נקיה ב100% ושבסה"כ מדובר בתיקוני צבע ופחחות... לשיקולך!

 

היית מציע גם להתרחק מרכבים מהאזור ?

:wink:

 

במידה ולא ,אני חושב שאני אקח את הרכב מאבן יהודה לרעננה וזהו .

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם
יש אותם וממול יש לך את "מכון אהרון" שייתן לך אחריות יותר מקיפה ובהמשך הכביש יש לך את קומפיוטסטס

מניסיון טרי (אתמול), קומפיוטסט בפתח-תקווה לא מספיק מקצועיים לדעתי.

מכון בדיקה שמורכב משני חצאים של מסלולי בדיקה, חדר המתנה מעופש ולא מכובד, יחס מאוד מזלזל מצד הבוחנים. הבדיקה היא "בדיקה ממוחשבת" אבל אני הסתכלתי על הרכב לאורך כל הבדיקה ובשום שלב לא חובר לרכב מחשב.

 

לדעתי חבל על הכסף.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
יש אותם וממול יש לך את "מכון אהרון" שייתן לך אחריות יותר מקיפה ובהמשך הכביש יש לך את קומפיוטסטס

 

את הרכב הראשון שלי קניתי ב'מכון אהרון'. זה היה סוזוקי בלנו, יד ראשונה, תקין לחלוטין וללא שום תאונה.

תשמע, הפנים של המוכר הפכו לירוקות עם הקראת ממצאי הבדיקה.... מגילה שלימה הוא רשם שם, כולל פגיעה בשסי [הנקי].

המוכר הוריד לי 6,000 שח על הליקויים, ויצאתי לסיבוב הצעות מחיר ממוסכים באיזור...

הגעתי למאירמן [בתחילת הרחוב], שבדק את הרכב 10 דקות והתפקע מצחוק. לא דובים ולא יער.

עשה לי טיפול 15 + טיימינג + ברקסים ב 1,500-2000 שח, ועד ליום מכירת הרכב כל הטיפולים שעשיתי גם יחד לא הגיעו ל 6,000 שח....

 

אז... יכול להיות שזה טוב לך כקונה, אבל לך תדע מה באמת יש לאוטו.

 

לגבי קומפיוטסט הדעה שלי הפוכה. עשיתי שם בדיקה לפני קניה, וגם לפני מכירה, של יונדאי אלנטרה. גם בבדיקה וגם במכירה הרכב יצא תקין לחלוטין, אבל כל מערכת החשמל שלו הייתה בקנטים, וגם מערכת המים...

 

בקיצור... דיס-המלצה אישי על שניהם.

 

מכון הדרום די רציניים בטסטים, לא עשיתי שם בדיקות לפני קניה/מכירה.

 

ממליץ על מ.מ.מ. בבני ברק [באופן אישי הייתי די מרוצה מהם בסה"כ]. יש גם את דינמומטר רעננה, אמינים מאד מאד.

 

בהצלחה!

פורסם
את הרכב הראשון שלי קניתי ב'מכון אהרון'. זה היה סוזוקי בלנו, יד ראשונה, תקין לחלוטין וללא שום תאונה.

תשמע, הפנים של המוכר הפכו לירוקות עם הקראת ממצאי הבדיקה.... מגילה שלימה הוא רשם שם, כולל פגיעה בשסי [הנקי].

המוכר הוריד לי 6,000 שח על הליקויים, ויצאתי לסיבוב הצעות מחיר ממוסכים באיזור...

הגעתי למאירמן [בתחילת הרחוב], שבדק את הרכב 10 דקות והתפקע מצחוק. לא דובים ולא יער.

עשה לי טיפול 15 + טיימינג + ברקסים ב 1,500-2000 שח, ועד ליום מכירת הרכב כל הטיפולים שעשיתי גם יחד לא הגיעו ל 6,000 שח....

 

בהצלחה!

 

 

נשמע מאוד תמוהה שירשמו לך פגיעת שלדה והרכב נקי.......:shock::roll:

ובכל מקרה תמיד עדיף לדעתי מכון בדיקה שמחמיר עם המוכר

 

לגבי קומפיוטסט אין לי ממש דעה לא ראיתי אותם בעבודה

×
×
  • תוכן חדש...