Jump to content

101_shalom

  • הודעות

    158
  • כאן מאז:

הנקודות של 101_shalom

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

1

מוניטין

  1. תודה חברה נראה לי שזה יספיק
  2. שלום זה הקטע לפניכם לעבודת גמר שלי נתקעתי בשני הסעיפים האחרונים תודה מראש לכל העוזרים An AC Motor/Generator Consists of 4 Main Parts: A shaft-mounted wire wound armature (rotor) A field of magnets that induce electrical energy stacked side-by-side in a housing (stator) Slip rings that carry the AC current to/from the armature Brushes that contact the slip rings and transfer current to/from the electrical circuit
  3. רשמתי סוגי רכב אבל בעיקר חומר הנדסי
  4. שבוע טוב לכולם ! אני מחפש חומר טכני על רכבים היברידיים של הונדה (אוונסיס)\טויוטה (פריוס) \ וקצת על פיגו החדשה 3600 חיפשתי קצת באינטרנט אני לא מומחה גדול אבל זה נראה לי שפה אני יוכל למצוא אולי חומר יותר איכותי ומפורט ! תודה מראש לכל העוזרים!!
  5. זה גם יכול להיות המנוע צעדים שלא פותח מעבר אוויר כשיש עומס כמו מדחס מופעל שילוב לD וכדו
  6. לפי מה שאני יודע רק בחברה את יכולה לבטל כרית אוויר
  7. המחשב צריך את החיישן רק לצורך הנעה ראשונית כדי לדעת מתי הבוכנה בנמע אחרי הנעה תנתק את החיישן והמנוע יעבוד רגיל כך שרוב הסיכויים שהחלפת סתם חיישן והתקלה כמו ש "מוסך תלפיות" רשם
  8. תתחבר עם סקנר למידע חי ותבדוק את הערכים של הזרקת הדלק short trim ו long trim ותגיד מה יש לך
  9. :lol: :roflmao: בהחלט מצטרף לדעה שלך בנושא הזה
  10. תקנה חליפי יש לך של דנסו מעולים עולים באזור ה-350\450 שקל
  11. יש לך את מכון אהרון בפתח תקווה
  12. לפי דעתי הרבה כסתח הבדיקה הזו תוריד לבן אדם כסף כח את הרכב תעשה טיפול ושלום על ישראל
  13. תראה יש פה כמה בעיות חוקית לא נראה לי שמותר לבוחן להתערב בעליות ובכמה מותר ואסור למוכרת להוריד מהמחיר של האוטו - אבל זה דבר שיהיה לך קשה להוכיח שבכלל קרה. השני זה הפרונט שהיה צריך להירשם לך בדוח בסעיף של הזוויות היגוי אבל שוב זה עניין של 250 שקל ולא שווה את הכאב ראש.... לגבי כל השאר אין לך כל כך על מה להיתפס כי הוא כיסה את עצמו וגם אתה היית צריך לפנות אליו לפני הליקויים ורק אם אחרי זה נראה לך שהיה פה עוול להמשיך הלאה (תביעה וכדו...). אז כמו שאמרו מעליי אין הרבה מה לעשות כך את זה בתור שיעור לחיים וכפרת עוונות
  14. נשמע מאוד תמוהה שירשמו לך פגיעת שלדה והרכב נקי....... ובכל מקרה תמיד עדיף לדעתי מכון בדיקה שמחמיר עם המוכר לגבי קומפיוטסט אין לי ממש דעה לא ראיתי אותם בעבודה
  15. :screwy: :screwy: אני עם שאר חברי הפורום..... היית נוכח בבדיקה? הלכת למכון שאתה בחרת או שהמוכר "ניתב" אותך למכון מסויים?
×
×
  • תוכן חדש...