Jump to content

101_shalom

  • הודעות

    158
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי 101_shalom

  1. תודה חברה נראה לי שזה יספיק
  2. שלום זה הקטע לפניכם לעבודת גמר שלי נתקעתי בשני הסעיפים האחרונים תודה מראש לכל העוזרים An AC Motor/Generator Consists of 4 Main Parts: A shaft-mounted wire wound armature (rotor) A field of magnets that induce electrical energy stacked side-by-side in a housing (stator) Slip rings that carry the AC current to/from the armature Brushes that contact the slip rings and transfer current to/from the electrical circuit
  3. רשמתי סוגי רכב אבל בעיקר חומר הנדסי
  4. שבוע טוב לכולם ! אני מחפש חומר טכני על רכבים היברידיים של הונדה (אוונסיס)\טויוטה (פריוס) \ וקצת על פיגו החדשה 3600 חיפשתי קצת באינטרנט אני לא מומחה גדול אבל זה נראה לי שפה אני יוכל למצוא אולי חומר יותר איכותי ומפורט ! תודה מראש לכל העוזרים!!
  5. זה גם יכול להיות המנוע צעדים שלא פותח מעבר אוויר כשיש עומס כמו מדחס מופעל שילוב לD וכדו
  6. לפי מה שאני יודע רק בחברה את יכולה לבטל כרית אוויר
  7. המחשב צריך את החיישן רק לצורך הנעה ראשונית כדי לדעת מתי הבוכנה בנמע אחרי הנעה תנתק את החיישן והמנוע יעבוד רגיל כך שרוב הסיכויים שהחלפת סתם חיישן והתקלה כמו ש "מוסך תלפיות" רשם
  8. תתחבר עם סקנר למידע חי ותבדוק את הערכים של הזרקת הדלק short trim ו long trim ותגיד מה יש לך
  9. :lol: :roflmao: בהחלט מצטרף לדעה שלך בנושא הזה
  10. תקנה חליפי יש לך של דנסו מעולים עולים באזור ה-350\450 שקל
  11. יש לך את מכון אהרון בפתח תקווה
  12. לפי דעתי הרבה כסתח הבדיקה הזו תוריד לבן אדם כסף כח את הרכב תעשה טיפול ושלום על ישראל
  13. תראה יש פה כמה בעיות חוקית לא נראה לי שמותר לבוחן להתערב בעליות ובכמה מותר ואסור למוכרת להוריד מהמחיר של האוטו - אבל זה דבר שיהיה לך קשה להוכיח שבכלל קרה. השני זה הפרונט שהיה צריך להירשם לך בדוח בסעיף של הזוויות היגוי אבל שוב זה עניין של 250 שקל ולא שווה את הכאב ראש.... לגבי כל השאר אין לך כל כך על מה להיתפס כי הוא כיסה את עצמו וגם אתה היית צריך לפנות אליו לפני הליקויים ורק אם אחרי זה נראה לך שהיה פה עוול להמשיך הלאה (תביעה וכדו...). אז כמו שאמרו מעליי אין הרבה מה לעשות כך את זה בתור שיעור לחיים וכפרת עוונות
  14. נשמע מאוד תמוהה שירשמו לך פגיעת שלדה והרכב נקי....... ובכל מקרה תמיד עדיף לדעתי מכון בדיקה שמחמיר עם המוכר לגבי קומפיוטסט אין לי ממש דעה לא ראיתי אותם בעבודה
  15. :screwy: :screwy: אני עם שאר חברי הפורום..... היית נוכח בבדיקה? הלכת למכון שאתה בחרת או שהמוכר "ניתב" אותך למכון מסויים?
  16. קשה להגיד לך חד משמעית כי אף אחד פה לא היה נוכח בבדיקה , זה נראה כמו כסתח אבל בשביל שתישן בשקט קח את הרכב למוסך ותבקש שיסתכלו על המנוע
  17. יש אותם וממול יש לך את "מכון אהרון" שייתן לך אחריות יותר מקיפה ובהמשך הכביש יש לך את קומפיוטסטס
  18. מה אני יגיד לך בטופס סיכום אחיד אמורה להיות טבלה עם ערכי הדחיסה למעלה בצד שמאל......... אם אין לו טבלה כזו אז ניחוש פרוע הוא בכלל לא בדק את זה והוא רושם את זה בתור כסתח
  19. זה בסדר אבל אפשר להגיע גם ל-0 בכל מקרה בנסיעה אתה לא אמור להרגיש רעידות גם כשזה בסטייה של חצי גרם
  20. הרכב מ-2008 עם 95K זה ממש לא הרבה זה בערך 24K קילומטר בשנה זה סביר מאוד והתאונה זה גם שטות מוחלטת אין שום נגיעה בשלדה ואין שום ירידת ערך לגבי מחיר.... יכול להיות אין לי מושג בזה אבל הרכב והבדיקה נראים בסדר גמור ולגבי הדוח בדיקה שרשמו לך "רעש מערכת תזמון ושסתומים" ביונדאי אין רצועת טיימינג יש שרשרת והמרימים נראה לי הידראולים ככה שאין מה לכוון שם וזה כסת"ח ברור ודי טיפשי
  21. תקנה את האוטו הרוב שם זה כסת"ח ובלאי נורמלי המנוע תקין, שלדה תקינה (היה תאונה אבל לא צויין בדוח שקורות נפגעו). מה שיש לך לעשות זה יישור קו (טיפול מנוע) , כיוון פרונט (בערך 250 שקל) , בדיקת בלמים , וטיפול גיר לפי ההוראות יצרן.
  22. כנס למוסך בקש שייעשו נסיעת מבחן לבדוק את הגיר - או שתבדוק אתה אם הוא ממש נוקש או בנסיעת שיוט הוא על טורים גבוהים יש בעיה וכדאי להתרחק
  23. הרכב היה במוסך בזמן האחרון? החליפו אולי תרמוסטט?
  24. איך אני אוהב שישר צועקים "כסת"ח"..... עכשיו רצינות קצת. המנוע שורף שמן אתה צריך לאבן את זה במוסך זה יכול להיות גומיות שסתומים או רינגים (שזה אומר אוברול מנוע) יש לך נזילות מים - סיכוי גדול שהרכב עבר התחממות ולכן כעט הוא שורף שמן, הנזילה היא בצנרת של הרדיאטור הפנימי שלו לא נורא, אם הנזילה מהראדיאטור עצמו החלפה שלו עולה באזור ה 1500 שקל לגבי הפרונט - חופשים וכיוון פרונט תקבל הצעה במוסך אבל זה באמת יכול להיות כסתח , בנוסף רשום בלאי בולמים תתקשר למכון תשאל אם הם התכוונו שהם פגומים\נוזלים אם זה גם זה כסתח לגבי השלדה אתה יכול להיות רגוע היא נקייה היו תיקונים שאין להם השפעה על הערך של הרכב לגבי הגיר- אני לא נסעתי ברכב אבל זה נראה כסתח בהצלחה!
×
×
  • תוכן חדש...