Jump to content

101_shalom

  • הודעות

    158
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי 101_shalom

  1. בפתיחת דלת? אתה בטוח?? אם זה קיים זה נראה לי רק ברכבים חדישים ויוקרתיים הרי רק כשמסובבים את המפתח ל acc יש חשמל לכל המערכות....
  2. תראה תמיד עדיף מקורי ולגבי ההמלצה שלו.... הוא אולי מוחר לך אותם באותו מחיר אבל הוא בטוח לא קונה אותם באותו מחיר ובטוח יש לו יותר רווח על החליפי. אני בעיקרון תמיד שם חליפי (יותר זול) אבל זה רק אני.
  3. אין חשיבות לכמות הדלק בכל מקרה הדלק שבצינור יישפך. ולא צריך להוסיף שום תוסף שים את הפילטר החדש ושלום על ישראל. רק לפני ההנעה הראשונה פתח סוויץ וחכה כמה דקות כדי שהמשאבת דלק תבנה לחץ מחדש ואז תניע
  4. לא אמרתי שרשום אמרתי שזה מה שאמור לקרות עם הדלק מהול. ועדיין מנסיון וידע אני יכול להגיד לך די בביטחון שבד"כ זה מרימים הידראולים. אם אתה חושב בכ"ז שזה "דלק מהול" אני מאוד אשמח אם תאיר את עיני ותגיד לי איך דלק מהול יכול לגרום למנוע לצלצל.... -דלק מהול יכול לגרום לדטונציה (שריפה מהירה מידי) או לתערובת ענייה/עשירה שיגרמו למנוע לזייף ולגמגם. וד"א haim.bracha תתחדש!!
  5. אני לא מכיר באזור שלך אני מכיר בפת אחד טוב והמחי בערך 250 +-
  6. הוא מילא לך יותר לפי מה שהבנתי ולא פחות אז אין שום סיכון . סע גם לאילת ואין שסתום יש לך צינור מתחת לפקק של המיכל עודפים כשהמים מגיעים לצינור הזה הם פשוט יוצאים החוצה לכביש
  7. תגיד את האזור שלך אולי מישהו יוכל להמליץ לך על מכון פרונטים טוב
  8. ניתן לשלוח לשיפוץ. וגם אתה יכול לקנות קיט ולשפץ לבד זה לא יקר ולא כל כך מסובך קולה מיסב וכמה אטמים.
  9. יכול מאוד להיות שהוא גרם לנזק ומנסה להשית אותו עלייך. אל תוותר לו ותתעקש שזה לא היה לפני שהכנסת את הרכב למוסך. ותעמוד על כך - ואתה יכול לפנות לאיגוד המוסכים , לא יודע מה עושים עם זה אבל אם תסתבך שווה לנסות.
  10. מה היה הפתרון לבעיה הראשונה??
  11. צודק וזה כן יכול להיגרם מה ABS כי הנוזל בלמים עובר דרך המערכת ABS. במצב שהABS נדפק גם לא תיראה את הנורת ABS דולקת. וסתם לידע כללים הABS מונע החלקה ע"י כך שהוא בולם את הצמיג עד לסף החלקה ומשחרר ואז שוב בולם. (מבין איך זה קשור?)
  12. קודם כל רוב הסיכויים שכן תצטרך לשלם על התיקון וזה לא חוצפה מכמה סיבות: 1)אין קשר להחלפת מנוע זה רכיב חשמלי שאין עליו אחריות 2)זה יכול להיות גם חיישן למבדה שלא קשור להחלפת מנוע 3)זה קרוב לוודאי מנוע מייבוא ולא חדש ויש מאחוריו כמה קילומטריים ד"א המוסכניק מחק לך את התקלה בצדק כי לפעמים זו תקלה שקפצה וכשמאפסים את הזיכרון של המחשב היא לא חוזרת. לך למוסכניק שלך הוא נשמע דווקא די בסדר שיסרוק את התקלה יראה מה הלך אם לא נראה לך כך הצעת מחיר ותראה מה הלאה
  13. ברור שהם הולכים ישירות למחשב אבל הם לא יכולים לקצר אותו... המחשב מוציא בד"כ זרם חיובי ב MA שנותן פיקוד לכויל . ככה שפלגים לא יכולים לקצר מחשב כי אין בהם חשמל לפני שהמחשב לא נותן פיקוד שיגיע אליהם חשמל. - אז מה בדיוק הוא הראה לך?
  14. שלא יתחדש עדיין לדעתי... המוכר אומר שהוא ממלא ליטר כל חודשיים (רוב הסיכויים שהרבה יותר - לך תאמין למוכר) ונזילה מאתם מכסה שסתומים לא אמור ללכת כל כך הרבה שמן
  15. אי אפשר לקבוע מהתמונה מה מקור הנזילה. תשטוף למטה ותראה את המקור של הנזילה, בנוסף איזה צבע השמן? (בידני שמן גיר צהוב באוטומט אדום) ותכלס אפשר לחיות אם זה פעם ב4 חודש ילך לך כוס שמן לא נורא לא יגרום נזק , ולפני הטסט פשוט תעשה שטיפת מנוע.
  16. גז לא הורס מנוע.... אומנם הטמפ' בעירה שלו גבוהה יותר , אבל בגלל זה יש מיכל שמן שדואג תמיד שיהיה שימון בשסתומים
  17. שתי החיצים בתמונה זה מינוס... כל הגוף של הרכב כולל המנוע זה מינוס חוץ מהקוטב מצבר
  18. תשטוף למטה לפני הטסט וסע אין סיבה שתיכשל. וסתם ככה מה הבעיה לרוקן את השמן הזה למיכל להשים שייבה נחושת ולהחזיר את השמן חזרה?
  19. ידני או אוטומט?
  20. אם הבוחן שם לב לנורה זה יכשיל לך את הטסט בעיקרון כדי לבדוק את זה אתה צריך סורק שקורא תקלות ABS וזה לא סורק OBD2 רגיל. האפשרות הכי הגיונית זה שאחת החיישני ABS הלך ובשביל לדעת איזה צריך סורק... לגבי המלצות על מוסך בחיפה אני ישאיר את זה לחברי הפורום שגרים באזור הצפון.. בהצלחה!
  21. דגם מצבר?תמונה שלו? משהו?
  22. קודם כל בד"כ ברנו אתה צריך לנעול קראנק. אתה שם את הפולי התחתון בסימון של היצרן ובקרטר יש מקום להכניס בורג שינעל את הקראנק שלו יזוז. אחכ" תשים את הפולי העליון בסימון של היצרן (יש חיצים או חריטות קטנות חפש אותם) ותרקיב את החגורה. שים לב שלא קופצת לך שן. זה בגדול מה שצריך לעשות נ.ב. אני לא ליד הרכב שלך לכן די קשה להגיד ולהסביר עדיף שפשוט תיכח את זה למישהו אתה בקלות יכול להרוס את הראש...!
  23. עם המחשב נשרף אין לאן לחבר סורק תקלות.... ולא הבנתי איך התקלה קרתה פירקת לוח שעונים החלפת נורה ובדקת פיוזים ואז נהייתה התקלה? בדקת למה אין ניצוץ? אולי הקויל דפוק?
  24. האמת אין ממש מה לנקות במצערת בד"כ מתכוונים לחיישן חמצן שיושב ליד המצערת כך מד מתח נתק את הקונקטור שלו ותבדוק אם מגיע לו מתח וכמה.
  25. אם זה קורה רק כשאתה מפעיל מזגן... בדוק את המאוורר
×
×
  • תוכן חדש...