Jump to content

101_shalom

  • הודעות

    158
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי 101_shalom

  1. זה תופס באייפון??
  2. הסלד בעיקרון צריך להיות על 800-1000 . כשאתה מפעיל מזגן אתה מעמיס על המנוע ולכן הסלד יורד. עם הוא עובר לך את ה-1 בסרק אתה צריך לתאם מנוע לך לאחד שמתמחה בהזרקות
  3. צודק.... תיזהר עם ההרכבה אם אתה שם טיימינג לא נכון אתה הורס מנוע. עדיף שבהרכבה יהיה איתך מישהו שמבין. ובהצלחה!
  4. ברור אתה חייב להוציא את הטיימינג
  5. אתה אמור להצליח להוציא את הראש ביחד עם הסעפת יניקה , ואז להוציא את הסעפת בחוץ.
  6. יש לך אוויר במערכת בלמים בגלל זה אתה צריך ללחוץ כמה פעמים (כדי לבנות לחץ) במטרה להגיע לדוושה קשה. זה יכול להיגרם מנזילה במערכת או שנגעו לך בברקסים. אל תשחק עם ברקסים לך למוסך ותהיה ערני מול המוסכניק כי זה לא תקלה נפוצה שקוראת סתם, ורוב הסיכויים שכן נגעו שם במשהו.
  7. shay76 כבר ענה לך על הכל... בקשר לריח השרוף יכול להיות שנסעת אם אמברקס מורם? או שכיוונו לך לאחרונה את הברקסים האחוריים?
  8. לא נשמע לי הגיוני אם הדלק מהול וכדו' המנוע יזייף ויגמגם ואתה תרגיש את זה מהר מאוד. חוץ מזה תמיד אפשר למלות דלק חדש ולראות מה קורה אבל לא נשמע הגיוני
  9. נראה לי שאתה צריך להתייעץ עם עורך דין..... זה קטע אפור לך תגדיר מה זה שימוש לא סביר ומה זה שימוש סביר.
  10. ש.ש. רדיאטור הם באמת אחלה נסה איתם
  11. האלטו מבחינת חיסכון ואחזקה עדיפה לדעתי . מה גם שתמורת אותו סכום את קונה רכב 2010 שלא נמצא הרבה על הכביש
  12. חחח התכוונתי רק על התיקונים... אבל בסדר אתה צודק
  13. מה שבטוח אל תדחה את זה כי אם הרפידה תיגמר אתה תצטרך ב100% להחליף גם צלחות ברקס
  14. אמרת שהוא ניקה את המשאבת דלק וזה השתפר.... תבדוק את הלחץ שהיא נותנת יכול להיות שהיא דפוקה צריך להיות בערך 7 בר
  15. עושים את זה הרבה אין לך מה לדאוג לפעמים הצמיג לא סימטרי-פאק בייצור וכל מיני בעיות אחרות החלפה מהירה בין הצמיגים פותרת את הבעיה בד"כ (בהנחה שעשו כבר כיוון) אל תלאה את עצמך בזה הרכב נושע עכשיו ישר? די מספיק מה הבעיה?
  16. אל תלך סחור סחור לבדוק את כל המערכות רוב הסיכויים שמה שנגעת בו זה הגורם החשוד הראשון ולפי דעתי רוב הסיכויים שקפץ לך שן או שלא הרכבת את הטיימינג נכון וזה הגורם לתקתוקים (שסתומים) ובסופו של דבר להתחממות מנוע
  17. לא נראה לי שהחליפו סתם את החיישנים הם היו תקולים וזה מה שהמחשב של הרכב אמר.... מה שכן יש אפשרות לפני ההחלפה לאפס את הקודי תקלה ולראות אם היא לא חוזרת מקווה שהוא עשה לך את זה ולא ישר החליף. ומתי התקלה קוראת כשהרכב עובד על הגז או על הבנזין? החלפת לאחרונה פלגים? ואם כן למקורי או לא?
  18. קודם כל.....תפעיל ביטוח שים השתתפות עצמית ושכח מהצרות והח רדיאטור זה לא פתח לשום צרה הפתח היחיד לצרה זה מכונאי לא מקצועי קנה רדיאטור חדש ולך למוסך נורמלי עם אחריות וזהו....
  19. לא כל דבר זה כסתח כך בחשבון גם שאתה לא רואה תכלס מה רשום בדוח. חוץ מזה מנוע מצלצל הכוונה (זה די ניחוש כי לא ראיתי את הדוח או את הרכב) יכולה להיות למרימים הידראולים לא נקיים מה שגורם לרעש מהשסתומים ולמנוע להישמע כאילו יושב שם נגנן תופים. החלפת שמן בד"כ פותרת את הבעיה הזו. אבל תכלס זה נראה טוב. - לא שאלת את הבוחן מה הכוונה שלו במנוע מצלצל?
  20. האינטר קולר של הגיר הולך שם הרבה והרבה עושים ראדיטור בנפרד לגיר אבל ככה אוטו טוב רק תראה שהוא שמור ומטופל כמו שצריך
  21. יכול להיות שבמכון הגיעו לסלד X והנתוני יצרן הם לסלד Y תבדוק אם הכוחות סוס שיש בדוח נעשו באותו סלד שהייצרן עשה , יש מצב שאז ההפרש יהיה קטן יותר. יש גם את האפשרות שהדינמומטר של המכון מזייף. לפי דעתי אין לך סיבה לדאגה מקסימום לשקט הנפשי שלך כך את האותו למכון נוסף שיבדוק לך רק מנוע זה עולה בערך חצי מבדיקה רגילה
  22. נתוני יצרן נעשים בתנאי מעבדה אם המנוע בשולחן (בלי הפסדים מהגיר) ותמיד יהיו יותר גבוהים אם הבוחן אמר שהמנוע תקין משמע אין דליפות קופרסיה אין ערבוב שמן מים לחץ דחיסה תקין.... אז מה הבעיה?
  23. תכלס כמו ש חולגי אמר הדבר היחיד שבאמת מדאיג בדוח זה הדליפות במגדש טורבו - כל השאר זה בלאי טבעי מה לעשות רכב נוסע צריך לעשות לו טיימינג וברקסים תכלס כך את הרכב תוריד לו את המחיר של שני צמיגים (500 בערך) ברקסים (600 בערך) טיפול מנוע בדוק אם הוא עשה טיימינג כיוון פרונט וחופשים. תוריד לפחות 3.5K וקנה את הרכב
×
×
  • תוכן חדש...