שלום אתמול החלפתי מדחס במזגן ברכב הכל עבד פיקס אבל לאחר כמה שעות הנעתי את הרכב והסל"ד גבוהה על 1 וקצת ממש כאילו לוחצים על הדוושה. שברגיל הוא כמעט על האפס. גם בניוטרל וגם ב-D אבל שמפעילים את המזגן פתאום הסל"ד יורד בחזרה למצב הרגיל ובמהלך הנסיעה חוזר על אותה הבעיה. מה יכולה להיות הבעיה..
תודה מראש.