Jump to content

KOREN22

  • הודעות

    44
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    נהריה
  • תחביבים
    כדורגל
  • מקצוע
    הי-טק

הנקודות של KOREN22

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. 2 סלילים של 4 אום. אין דרך אחרת ךחבר אותם??
  2. שלום יש לי ברכב מגבר מסוג JBL 1004 4 ערוצים. כרגע מחובר אליוו 2 קומפוננטים ושני יציאות פניות. אתמול קניתי סאב מסוג פיוניר 2 סלילים 400 RMS מה החיבור הכי נכון לעשות תודה.
  3. שלום יש לי פג'ו 206 שנת 2003 מנוע 1.6. הרכבתי ברכב מגבר של JBL GTO1004 קומפוננט MOREL TEMPO 6.5 זוג רמקוליים של פיוניר מחוברים ישירות למערכת פיוניר. נשרא לי לבחור סאב לא יקר מידי מבקש חוות דעת או המלצות. תודה.
  4. עדיף שתפתור את הבעיה כמה שיותר מהר תבדוק את כל הארקות,איזה מערכת יש לך?
  5. תבדוק את הארקה לאדמה.
  6. תודה על העזרה שיניתי את ההגדרות והקומפוננטים התחילו לעבוד נשאר רק בעיה אחד שזה הציפצופים מהקומפוננטים עשיתי הארקה לRCA וזה עדיין מצפצף שהווליום על 0 מישו יכול לעזור לי?? תודה
  7. שלום יש לי מערכת PIONEER DEH-2350 המחובר למגבר JBL GTO1004 וקונפוננט TEMPO 6 מקדימה ורמקולים אחוריים המחוברים ישירות למערכת אחרי שהתקנתי הכול והדלקתי את המערכת אני שומע מהקומפוננטים רעשים ובאס גבוה הבנתי שצריך להגדיר במערכת .ממשהבנתי היציאה של RCA מכוונת לבאס אשמח לקבל עזרה כבר בזבזתי המון שעות כדי לפתור את הבעיה תודה
  8. תאמת שרפתי את כל היום כדי למצוא את הבעיה החילפתי את היציאות של המגבר,קניתי RCA חדש,חיברתי את הרמקולים האחורים למגבר ,בדקתי את הטויטרים והם תקנים ושום דבר לא עזר. אתה יכול להסביר לי או אם יש לך איזה מסמך שמסביר איך לכוון את המערכת,אני ישמח כי כבר אין לי כוח מה בסך הכול רציתי לשמוע מוסיקה באיכות טובה. תודה
  9. סבבה מחר על הבוקר אני יעשה את זה תודהה
  10. ניסיתי כלום יש מצב שהמגבר נשרף כבר??
  11. ניסיתי עדיין אני לא שומע ברור ושום קול לא יוצא מהטויטרים
  12. שלום יש לי מערכת הכוללת רדיו דיסק של פיוניר (יציאה אחד של RCAׂׂׂ) מגבר JBL GTO 1004 ,קונפוננט קידמי TEMPO 6 (120 W RMS ) וזוג רמקולים אחורים של פיוניר שמחוברים ישירות לרדיו דיסק. חיברתי את הקונפוננטים כל אחד לערוץ ,השארתי שתי יציאות פניות לסאב שיקנה בעוד חודש. השאלה מה הצורה הכי טובה לחבר את הRCA מהמערכת למגבר??? חיברתי ל IN של המגבר את הRCA ואני שומע רעש חזק של באס מהקונפוננטים. אשמח לקבל עזרה
  13. שלום הרכבתי ברכב שלי מגבר של JBL GTO1004 וזוג קןמפוננטים של TEMPO 6 חיברתי הכול כמו שצריך המגבר נדלק איך לא שומעים כלום מהקומפוננטים ויש טיף טיפה רעש מהטוייטרים. הרמקולים אחרים עובדים, מה עושים???אולי זה קשור לכיוון המגבר?? בבקשה תעזרו לי תודה
×
×
  • תוכן חדש...