101_shalom
-
הודעות
158 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי 101_shalom
-
דייהו לאנוס 2003 מצבר מתרוקן (קצר?)
101_shalom פרסם הודעה בנושא של 101_shalom בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כל מודד מתח פשוט אתה יכול למדוד איתו זרם עד 10A זה נכון . אבל זה לא אומר שאם יהיה ערך גבוהה יותר הוא לא יציג אותו הוא יציג לך את הערך יתחמם עד שלבסוף יישרף וזה בערך מה שקרה לי עם המודד רק שהוא לא נשרף כי ישר ניתקתי -
דייהו לאנוס 2003 מצבר מתרוקן (קצר?)
101_shalom פרסם הודעה בנושא של 101_shalom בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כן בטוח שמדדתי זרם חיברתי את ה + של המודד לבית של הפיוז ואת ה - למצבר וקיבלתי 18A ואת האמת המצבר בן יותר משנה - רשמתי בתחילת ההודעה 8-9 חודש אבל אחרי זה חשבתי על זה קצת יותר המצבר יותר משנה אצלי. ומה זה קשור למצבר? אם הוא גמור או מלא הוא לא אמור לספק 18A למשאבת דלק כשהרכב כבוי -
שלום עד היום לא היו לי בעיות עם המצבר במוצאי כיפור באתי להניע את הרכב והוא הניע לי רק עם כבלים. בדקתי טעינה עם מד מתח היא תקינה (14.1V) . מתח מצבר תקין 12V . פתחתי את הקופסת פיוזים ובדקתי עליהם זרם כשהרכב כבוי (!) עם מד מתח וקיבלתי כמה ערכים מוזרים: 1. מהפיוז של המשאבת דלק קיבלתי 18A -והפיוז מתאים עד A15. 2. אותו ערך פחות או יותר קיבלתי מהצופר . 3. וגם מהפיוז של המחשב (זה דווקא הגיוני כי גם שהרכב כבוי הוא מספק זרם למחשב) עכשיו שתי הראשונים הם המוזרים איך אני מתקדם משם? להוציא משאבת דלק ולפתוח את ההגה? ואיך אני בודק עליהם זרמים?? נ.ב. הלכתי לחשמלאי הוא אומר לי שצריך להחליף מצבר לא נשמע לי הגיוני (אין לי בעיה להחליף אני רק לא רוצה להחליף מצבר רק כדי לפרוק את החדש שוב) רעיונות?? תודה מראש!
-
כשאתה מנסה להניע אתה שומע תקתוקים משהו?
-
חיסכון בדלק עד 40%! מדריך לבניית HHO [הערת ההנהלה- או שלא...]
101_shalom פרסם הודעה בנושא של chenrp בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אין אנרגיה בחינם (זה חוק פיזיקלי) וגם השמש מתכלה . ופה את ההמרה של המים לגז אם אני לא טועה המכשיר משתמש בחשמל>חשמל מגיע מהאלטרנטור>אלטרנטור עובד בעומס>מנוע עובד בעומס=צריכת דלק (או גז בראון) מוגברת. נ.ב. אם אני לא טועה כבר ניסו את זה שתי חברה בתור פרוייקט גמר והתברר שהרכב צרך טיפה יותר ולא חסך -
תנהג נכון אל תיתן בלימות פתאומיות תשתמש עם בלימות רכות עזוב את הגז וזהו אין יותר מידי מה לעשות חוץ מזה . גם אם לא תלחץ בכלל הם עדיין ייגמרו .
-
מד חום לא פועל. פיאט פונטו 80 כ"ס 2002
101_shalom פרסם הודעה בנושא של yuri100 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
המצבר בן חודש או יום או שנה זה לא משנה. אתה בודק עכשיו מתח טעינה לא מתח מצבר. וכן רב מודד פשוט יעשה מעולה את העבודה תכוון אותו על מתח ישיר 20 כשהרכב מונע ותגיד מה הערך שיוצא לך (אם התבלבלת וכיוונת את המכשיר על מתח חלופי זה לא אמור להיות יותר מ-25) -
חיסכון בדלק עד 40%! מדריך לבניית HHO [הערת ההנהלה- או שלא...]
101_shalom פרסם הודעה בנושא של chenrp בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בחיים לא שמעתי על "אנרגיה בחינם" (מה שכתוב בספר) מה זה חוק חדש של ניוטון?? -
מד חום לא פועל. פיאט פונטו 80 כ"ס 2002
101_shalom פרסם הודעה בנושא של yuri100 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
קודם כל בגלל שכל הלוח מחוונים שלך התחילו להשתגע והמאווררים פעלו יותר מידי מהר (יותר מידי זרם) . אז החשוד הראשון שלך זה טעינת יתר תבדוק את המתח מצבר כשהרכב מונע אם זה עובר את ה-14V תחליף אלטרנטור ותקווה שלא נשרף כלום (מחשב רכב/חיישן וכו') -
בדיקה (לפני קניה) - מכון רכב או מוסך מתמחה?
101_shalom פרסם הודעה בנושא של RonTG בתוך ייעוץ ברכישת רכב
קודם כל לא. במכוני בדיקה יש לך מחשוב ומכשירי אבחון שאין במוסכים , ויש הרבה יותר נסיון בבדיקות שלדה ופח. לגבי האחריות במכוני בדיקה לא נותנים אחריות על מערכות חשמל ועל גיר ו 4X4 (בודקים אותם בלי לתת אחריות). ונכון שיש הרבה כסתח במכונים. עם זאת בשלדה ופח כמעט ואין כסתח ואם יש למכון טעות ברוב הפעמים יהיה לך בסיס טוב לתביעה. לדעתי אחרי הבדיקה תרים טלפון למכון או תיגש לבוחן כשמוכר לא לידך ותשאל אותו תכלס לקנות או לא לקנות ואז הוא יהיה חופשי יותר לענות לך תשובה "לא דיפלומטית". ואחרי זה תלך למוסך שייתן לך עלויות לליקויים שמצא המכון. -
לא אבל אל תוסיף יותר מידי כדי שהנוזלים בין התאים לא יתערבבו
-
יונדאי אקסנט 97 מתחממת בנסיעה ממושכת
101_shalom פרסם הודעה בנושא של Matan_m1 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
טרמוסטת או ראדיאטור סתום בשביל לבדוק את הראדיטור תראה אם יש לך גישה ותיגע בו אם צד אחד קר וצד אחד חם הראדיטור סתום ובשביל הטרמוסטט יש שתי צינורות שיוצאים מהראדיטור (כניסה ויציאה) תניע את הרכב וכשהחום מגיע לחצי שתי הצינורות צריכים להיות חמים אם לא (ואחד קר) אז תחילף טרמוסטט -
דווקא רכב שעומד הרבה זמן הבלאי בו גבוהה יותר מרכב שנסע באופן קבוע. מכיוון שרכב עומד כל השמן יורד מהמכללוים ובפעם בשבוע שמניעים עד שהשמן מגיע חזרה למכללולים הם נשחק יותר ממה שצריך. ו... אם אתה בכ"ז לא נוסע אתה עדיין צריך להחליף את השמן כי עם הזמן הצמיגות שלו משתנה והשימון והקירור שלו פחות יעילים
-
איזה רעש את שומעת נקישות? (כאילו ברזל נוגע בברזל?)
-
משאבת דלק לא מקבלת זרם. הונדה אקורד 94
101_shalom פרסם הודעה בנושא של din honda בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כשהוא מחובר אין אפשרות לבדוק תוציא אותו אם אני זוכר נכון יש לך רגל 30 ורגל 35 תחבר להם + - ואתה צריך לשמוע קליק אם יש רעש הוא תקין אם אין הוא דפוק. -
אני לא יודע באיזה מוסך אתה נמצא אבל... נורת תקלת מנוע הכוונה היא ל- OBD2 שזה תקן בינלאומי שכל הייצרנים משתמשים בו והוא בודק אך ורק תקלות הקשורות למנוע. רוב הפעמים שהיא נדלקת זה מצביע על חיישן למבדה תקול. והעלות של החלפה שלו די גבוהה (חליפי בערך 700/800 ומקורי 1000+ ) אבל בשום פנים ואופן זה לא מצביע על תקלה בגיר!! יש סיבה שיש לנורה הזו צורה של מנוע וקוראים לה "נורת תקלת מנוע" ולא "נורת תקלת מנוע גיר ABS כריות אוויר" וכל שאר הדברים שמנסים לדחוף.
-
לא , לא, ולא. ה-obd זה תקן בין לאומי שקורא את נתוני המנוע וחיישני מנוע, ושומר את התקלות ומתריע עליהן. אבל אין שום דרך לבדוק דרכו את הקילומטרז'. מה עוד שחיישן הקילומטרז נמצא לרוב בגיר ולא במנוע
-
ניצוצות ועשן בחיבורי המצבר בזמן ניסיון התנעה בכבלים.
101_shalom פרסם הודעה בנושא של yb23 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אין לך מה להיבהל מהניצצוצות זה קורה בגלל שהתנינים לא מחוברים טוב וההתנגדות שיש לזרם מהאוויר יש ניצוצות וזה נורמלי. לגמי העשן זה קורה בגלל כבלים לא איכותיים (לא, הכבלים באופיס דיפו לא איכותיים) כך שיש לזרם שעובר (בערך 100A) התנגדות גבוהה ועולה עשן - תניע עם כבלים איכותיים תראה שה"בעיה" תיעלם. עכשיו לגבי המצבר עצמו גם שהרכב לא מונע המצבר עדיין מספק זרם למחשבי הרכב ולאזעקה לכל מצבר יש אורך חיים מסוום שמצויין עליו ( תראה רשום 20 a/h ) ע"י הייצרן , כך שאם תשאיר אותו הרבה זמן בלי להטעין אותו הוא יכול להיגמר סופית. לך לחשמלאי שייבדוק לך אם המצבר נהרס או לא (אם היית מקפיד להטעין אותו רוב הסיכויים שהיה מחזיק עוד הרבה) . -
לא לרכב שלי ברכב שלי 16 פינים אבל במוסך שאני עובד בו הגיעו לא פעם לקוחות שהיה להם חיבור של 24 פינים
-
יש לי 16 פינים אבל יש רכבים שזה 24 פינים - זה מה שאני זוכר כבר בילבלתם אותי חח
-
שוב תודה ולצערי יש לי אייפון (לא חשבתי שאגיד את זה אי פעם ) ראיתי את הסקנרים האלה באיביי לא ממש הם נראים מעולה אבל... לכולם יש חיבור של 16 פינים מה שאומר שאי אפשר לחבר אותם לגרמניות רק יפניות וצרפתיתות... ואם אני כבר קונה אני רוצה שתהיה לי אפשרות להתחבר לכל סוגי הרכבים. יש אולי לתוכנות האלה קיטים של מחברים?
-
קודם כל תודה. ומה ההבדל בין החינמיות לאלה שתשלום? יש תוכנה ממולצת?
-
שלום לא מזמן ראיתי פה בפורום (לא מצאתי את זה עכשיו) שיש אפשרות להוריד תוכנה למחשב נייד או לסמארטפון ולסרוק תקלות ברכבים השאלה מאיפה אני מוריד את זה? מה העלויות? אם אני קונה את התוכנה באינטרנט הם שולחים את מחברים? ניתן להתקין את זה גם על אייפון? (ואם כן איך אני מחבר אותו לשקע ברכב) תודה מארש!
-
(עזרה ב)פיענוח בדיקה פורד פוקוס 2004 מנוע 2.0
101_shalom פרסם הודעה בנושא של ibanez81 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
שיהיה לך בהצלחה! אבל פעם שנייה שאני שומע (בפורום) על מישהו שכתבו לו בדוח משהו כמו "סימני שריפת שמן".... מנסיון אישי אם יש ערבוב נוזלים או קולר גיר הולך רואים את זה בשנייה ואין הרבה אפשרויות לטעות אז מה הקטע של המכוני בדיקה בזמן האחרון??!! מה זה כסתח חדש? -
תוצאות בדיקה ממוחשבת יונדאי אקסנט אשמח להמלצות
101_shalom פרסם הודעה בנושא של rafi_w בתוך ייעוץ ברכישת רכב
יש לרכב תיקון עמוד וזה במשמעות נמוכה לא גבוהה אני לא מבין כל כך מה הלחץ של חברי הפורום... גם אם יש שלדה כל עוד זה לא משמעות גבוהה והרכב תוקן כמו שצריך (ועבר תקנה 308 ) הבעיה היא רק ירידת ערך ותו לא! מה שכן מדאיג זה מה ש colauti 9 אמר כבר... אם הנורת כרית אוויר אכן דולקת זה מצביע על תאונה די קשה ותיקון לקוי ולך זה יכול לעלות הרבה כסף לתקן את זה עוד משהו מדאיג בדוח הזה זה "סימני שריפת שפן" מה זה סימנים?! או שהמנוע שורף שמן או שהוא לא אין פה באמצע! לך פעם הבאה למכון אחר שאתה תבחר תגיד אולי תאזור שלך אולי מישהו פה מכיר מכון טוב ואמין יותר.
