Jump to content

lielz2

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של lielz2

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. יש לי פיג'ו 205 שנת 99 , החלפתי לה מצבר לפני כמה ימים (המכונאי שם לי מצבר משומש ששמתי לב אליו רק אחרי שהאוטו לא רצה להניע יותר) , עכשיו אחרי שהוא החליף לי נסעתי פעמיים לעבודה וחזרתי והכל היה בסדר בלי שום בעיה האוטו הניע בלי להתאמץ יותר מדי ועכשיו רציתי להניע והוא לא מתניע - האורות מהדאשבורד נדלקים , החלונות עובדים וכשאני מנסה להתניע אין את הרעש של הסטרטר - יכול להיות שזו בעיה מהמצבר שהוא הביא לי או שזה משהו אחר ? תודה מראש (:
×
×
  • תוכן חדש...