יש לי פיג'ו 205 שנת 99 , החלפתי לה מצבר לפני כמה ימים (המכונאי שם לי מצבר משומש ששמתי לב אליו רק אחרי שהאוטו לא רצה להניע יותר) , עכשיו אחרי שהוא החליף לי נסעתי פעמיים לעבודה וחזרתי והכל היה בסדר בלי שום בעיה האוטו הניע בלי להתאמץ יותר מדי ועכשיו רציתי להניע והוא לא מתניע - האורות מהדאשבורד נדלקים , החלונות עובדים וכשאני מנסה להתניע אין את הרעש של הסטרטר - יכול להיות שזו בעיה מהמצבר שהוא הביא לי או שזה משהו אחר ? תודה מראש (: