אם אני נוסע נסיעות קצרות אז הכל תקין
אבל ברגע שאני נוסע נסיעה ממושכת במהירות גבוהה
אז הרכב מתחיל להתחמם .
בדקתי מים הכל פיקס
והמאווררים עובדים שניהם
אז מה יכולה להיות הבעיה ?
תודה לעוזרים
חג שמח ושנה טובה
אז ככה מילאתי בצהריים שמן דקסרון 3 ובדקתי המדיד שהכמויות נכונות וזה מראה שהכל בסדר
אבל עדיין כאשר אני מכניס לדרייב הרכב עושה כאילו הוא על ניוטרל
יכול ליהיות שחיבור למחשב יפתור את הבעיה ?
אני בדקתי שמן כשהרכב היה כבוי וקר
והמדיד היה ריק !
וספי קראתי קצת והבנתי שבגירי יונדאי מומלץ להשתמש בשמן גיר בתקן SP3
אז מה לעשות ?
ובכלל כדאי לנסוע אם הרכב ?
והיום אני יביא שמן אז כמה ליטרים רצוי למלא ?
והאם למלא כאשר האוטו כבוי או מונע ?
תודה
בזמן האחרון ברגע שאני מעביר מהילוך parking
לdrive האוטו ממשיך ליהיות כאילו על ניאוטרל
אבל עם אני מוריד להילוך L ואז להילוך 2 ואז ל D
האוטו נוסע בובה !
מה יכולה ליהיות הבעיה ?
ובדקתי גם שמן גיר וניראה כאילו חסר שם ..
אשמח לעזרה
תודה