Jump to content

Matan_m1

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

הנקודות של Matan_m1

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אם אני נוסע נסיעות קצרות אז הכל תקין אבל ברגע שאני נוסע נסיעה ממושכת במהירות גבוהה אז הרכב מתחיל להתחמם . בדקתי מים הכל פיקס והמאווררים עובדים שניהם אז מה יכולה להיות הבעיה ? תודה לעוזרים חג שמח ושנה טובה
  2. אז ככה מילאתי בצהריים שמן דקסרון 3 ובדקתי המדיד שהכמויות נכונות וזה מראה שהכל בסדר אבל עדיין כאשר אני מכניס לדרייב הרכב עושה כאילו הוא על ניוטרל יכול ליהיות שחיבור למחשב יפתור את הבעיה ?
  3. אני בדקתי שמן כשהרכב היה כבוי וקר והמדיד היה ריק ! וספי קראתי קצת והבנתי שבגירי יונדאי מומלץ להשתמש בשמן גיר בתקן SP3 אז מה לעשות ? ובכלל כדאי לנסוע אם הרכב ? והיום אני יביא שמן אז כמה ליטרים רצוי למלא ? והאם למלא כאשר האוטו כבוי או מונע ? תודה
  4. טוב נבדוק את העניין ואני ימלא שמן בהקדם ! יש אולי המלצה לשמן גיר מסוים ?
  5. השאלה זה עם זה בגלל מפלס שמן נמוך .. מה שמצחיק זה שברגע שההילוך דרייב נכנס הכל תקין ועוד שאלה איפה נימצא פתח המילוי של שמן הגיר ?
  6. בזמן האחרון ברגע שאני מעביר מהילוך parking לdrive האוטו ממשיך ליהיות כאילו על ניאוטרל אבל עם אני מוריד להילוך L ואז להילוך 2 ואז ל D האוטו נוסע בובה ! מה יכולה ליהיות הבעיה ? ובדקתי גם שמן גיר וניראה כאילו חסר שם .. אשמח לעזרה תודה
×
×
  • תוכן חדש...