Jump to content

SHILOLEVI55

  • הודעות

    10
  • כאן מאז:

הנקודות של SHILOLEVI55

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אין שום קשר בן המוכר לבין מכון הבדיקה ככה שאין פה משו חשוד
  2. הרבה אומרים לי שזה כסתח, מחר אני ישאל אותו מה אחוזי הדליפה ואז אני ידע על בטוח
  3. הוא אמר שהוא עשה טיימינג לפני 10 אלף קילומטר, זה הגיוני שיש רעש מערכת תיזמון? או שאין קשר
  4. זה מה שמעניין אותי, עם זה סתם כסתח או שבאמת כמו שאמר הבחור למעלה שסיכוי גבוה לראש מנוע
  5. לא מצליח להעלות אותם ביחד... דף שני
  6. אני ישלח לכם את התוצאות עם זה עוזר
  7. אין לי מושג איך זה רשום... תגיד לי לפי מה לחפש יש בדף השי רק דברים באנגלית שאין לי מושג מה הם אומרים
  8. לקחתי היום יונדאי גטס 2007 דגם GLS לבדיקה, בבדיקה התגלו הדברים הבאים : דליפות לחץ בינוניות בצילינדרים ורעש מערכת תיזמון ושסתומים. אשמח עם תוכלו להסביר לי קצת על הבעיות ועם זה נורא או לא תודה ✌
×
×
  • תוכן חדש...