Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4857 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

להלן בעיה המטרידה אותי כבר למעלה משנה ואני מעוניין לטפל בה לפני תחילת הקיץ.

לאחר מס' שעות מנוחה, הרכב לא מסכים להניע. ניתן לשמוע את הסטרטר שמנסה לדחוף אבל נתקע.

כדי להתגבר על זה, לפני כל תחילת נסיעה אני צריך להכניס להילוך לתת מספר דחיפות קלות (לנדנד אותו), ואז הרכב מניע ללא כל בעיות.

 

נמאס לי לדחוף את האוטו כשחם בחוץ!

 

מישהו יכול לנסות ולכוון אותי לעבר התקלה?

 

מידע נוסף-

האינג'קטור (מרכזי) עבר ניקוי לפני 20000 ק"מ (כשנתיים)

לאחר הנעה אני צריך לשמור בעזרת גז על הסלד קבוע למשך כדקה, אחרת הוא מגמגם ועלול להיכבות.

 

תודה רבה!

שגיא

פורסם

שיבדקו במוסך לחץ דלק/ספיקת משאבה- זו תקלה שאופיינית למשאבת דלק שסיימה את חייה/צינור דלק אחד או יותר זקוקים להחלפה כי אין זרימה תקינה של דלק.

אפשרות אחרת היא, שיש תקלה שקשורה בבית מצערת /מנוע צעדים/חיישן בית מצערת ושבגל אחד מהם הטורים אינם יציבים ולכן המנוע לא עובד עגול.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

תודה אבל אני מבקר במוסך רק כאשר החלקים שאותם צריך להחליף הם בטיחותיים.

 

אילו בדיקות אני יכול לעשות לבד בבית (אין לי בעיה לקנות ציוד בדיקה במידה והוא זול)

 

תודה!

פורסם

לגביי ההתנעה יכול להיות שהסטרטר שלך גמור והוא מחליק ומצד

שני ישנה אפשרות שהבעיה היא בגלגל התנופה שהיא הרבה יותר יקרה לתיקון

לגבי המזרק כניראה שהוא דולף ומציף את הרכב ובגלל זה הרכב מתכבה לך

כאשר הרכב מתחמם אז זה פחות בעייתי בגלל טמפרטורת המנוע.

חוץ מזה בדוק משאבת דלק ולחץ דלק.

יש מצב שגם פילתר דלק סתום גורם לבעיה,מתי הוחלף הפילטר?

בדוק גם כבלי הצתה הם גם יכולים לגרום לקרטועים בהתנעה.

בהעלותי::smilecolr:hihi:

Ford cortina mk5 1982 2100cc

Ford focus 2013 titanum

פורסם

לגבי בעיית התנעה - מהמר שזה הסולונאיד של הסטרטר, החלק שאחראי לשילוב הבנדיקס עם גלגל תנופה.

 

 

פורסם

בעניין ההתנעה הראשונית:עפ"י מה שתיארת, שאתה "מנדנד" קדימה ואחורה בהילוך; פשוט שזה הסטרטר. איך הגעת למסקנה שצריך לדחוף בהילוך קדימה ואחורה?

כל סוף הוא התחלה חדשה, העצב הוא סימן שבקרוב תבוא שמחה...

פורסם

כאשר מנסים להניע ניתן לשמוע לפי הצליל שהסטרטר מנסה להניע אבל לא מצליח להשלים סיבוב.

אני לא מבין גדול במנועים אבל חשבתי שאולי המנוע קצת "התקשה" בלילה וקצת תנועה מאולצת שלו על ידי הכנסה להילוך ודחיפה ישחררו אותו.

להפתעתי זה עבד ומאז אני דוחף בוקר בוקר.

אשמח אגב לשמוע הסבר מלומד לסיבה שדחיפה משחררת את המנוע ועל המנגנון של הסטרטר.

 

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...