Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור פוליטי של לאחר בחירות


roee

פוסטים מומלצים

לפני 6 שעות, - XM - כתב:

כמה אזרחים אנחנו הרגנו להם וכמה הם לנו?

 

האמת שאנחנו מובילים בפער של סדר גודל. 

לגבי כל השאר אני מסכים, אין שום סימטריה (לא צריך ללכת רחוק, רק שנה אחורה). 

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 57 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • יבגניפ

    4665

  • SlowRide

    4482

  • פינדר

    3535

  • m3x7r3m3

    2926

לפני 7 שעות, - XM - כתב:

החברה היהודית לא אלימה ואפילו לא מתקרבת לאלימות של החברה הערבית. נקודה סוף.

אני לא צריך להיות אלים, כשיש לי מערכת שלמה של צבא ומשטרה ובתי משפט שמפעילה אלימות בשמי.

אז הידיים שלי לכאורה נקיות ואני יכול להרגיש מאוד ערכי ומצפוני ונעלה.

זה ניתוק, כמעט כמו באמירה המפורסמת "אם אין לחם שיאכלו עוגות".

לפני 14 שעות, m3x7r3m3 כתב:

אגב שים לב למשל לציטוט הזה:

אתה מצחיק. מביא ציטוט שמחליש את הטענה שלך ומחזק את הטענה שלי.

רק הדגשת את החלק הלא נכון. תיקנתי לך:

ציטוט

לאחר הכיבוש הבריטי, עם התגברות העלייה היהודית והתפתחות התנועה הלאומית הפלסטינית, נוצרה מתיחות בין היהודים והערבים בחברון. תקריות שבהן הציקו ערבים ליהודים הפכו יומיומיות והן כללו גידופים, התנפלויות והכאות, יידוי אבנים בידי ילדים לעבר חלונות של יהודים והפרעה לתפילתם ליד מערת המכפלה. כבר ב-1923, ייחס הוועד היהודי של העיר את התקריות הללו לפעילותה של האגודה הנוצרית-מוסלמית, שלטענתו זרעה שנאה בקרב ההמון הערבי והסיתה את הילדים להתגרות ביהודים, וטען כי הן בעלות אופי פוליטי.[1]

 

  • מצחיק 1

״צדקתי בעבר, עדיין אני צודק, תמיד אני צודק.״

מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, פינדר כתב:

אולי נשאל את אחמד דוואבשה מה דעתו על השאלה הזו.

מזל שקורבנות הטרור היהודי הם כל כך מעט ביחס, שקל לזכור את השמות שלהם.

  • אהבתי 1

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שכתבתי, יש לנו צבא שהורג בשמנו. את השמות של אלו שהוא הורג, אתה לא זוכר ולא שומע, גם אם חלקם לא היו פעילי טרור, אלא סתם אנשים בדרך לעבודה או לביה"ס.

״צדקתי בעבר, עדיין אני צודק, תמיד אני צודק.״

מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

לא חושב שיש מה להשוות הרוגים עוברי אורח בפעילות צבאית לאזרחים שנרצחים ע"י טרוריסטים. 

הטרוריסט יוצא במטרה לרצוח את הילדים שהולכים לבית הספר, החייל יוצא במטרה לחסל את הטרוריסט, שלפעמים מתחבא בתוך בית ספר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, יבגניפ כתב:

דווקא שלך. ציטטת חצי סיפור שמחליש אותך ומייחס למה שקרה בחברון רקע אתני. המילה 'נוצרי' מופיעה שם. גם 'לאומית'. וכו'. היא גם מתייחסת לעליה כרקע ואתה מתעלם מזה שהסיפור הוא לא דתי או לא רק דתי. 

 

הרי ברור שהמופתי הוא בעצם נוצרי בכלל.

 

הערבים הנוצריים - אז כמו היום, נגררים אחרי המוסלמים מחשש להפוך בעצמם למטרה של המוסלמים.

נוצר מצב שהנוצרים צריכים להוכיח שהם לא "משת"פים של היהודים".

 

לפני 15 שעות, יבגניפ כתב:

אני לא נכנס בכלל לויכוח על האם מוסלמים שונאים אותנו כמו שאתה חושב או שנאו ב1923. אבל הקריאה שלך של החלק הראשון של הציטוט בעייתית. יש המון שקרה וקורה ברקע. זו, מכל הדוגמאות, לא דוגמא של מוסלמים שרוצים לשחוט יהודים כי "דת".

 

זה בדיוק בגלל דת, זה היה ה"קזוס בלי", ה"צידוק" של המוסלמים לפתוח בטבח ביהודי חברון.

אפילו ה"תירוץ" של המופתי היה "היהודים בירושלים הורגים מוסלמים בירושלים", ולכן "המוסלמים בחברון צריכים להרוג את היהודים בחברון".

אפשר לומר שזה מאבק לאומי, אבל המאבק הלאומי כאן תמיד היה (וכנראה גם יהיה) מבוסס בחלקו הגדול על דת...

ככה שגם לאומי זה בסופו של דבר דת. הרי כל מוסלמי ממוצע יגיד לך שצריכה לקום כאן (מחדש) פלשתין על כל השטח, ואז כשתעמת אותו עם העובדות שמעולם לא הייתה מדינת פלשתין, והוא בעצמו בכלל צאצא למהגרים מסוריה, אז הוא יגיד לך שהצידוק שלו זה שזו אדמת וואקף, היה פה פעם שלטון מוסלמי ולכן זו אדמה מוסלמית בלבד לנצח. וזכותו על האדמה היא כי הוא מוסלמי, לא משנה מאיפה הגיע.

 

לפני 11 שעות, פינדר כתב:

וזה למה הסמוטריצים מפחידים אותי יותר מעבאס.

 

זה כי אתה לא קורא את העיתונים המקבילים בערבית 🤣

זה לא עניין של הבדל בתפיסות, זה עניין של הבדל במודעות שלך לתפיסות.

הנה דוגמא אחת ושתיים ושלוש.

 

לפני 11 שעות, פינדר כתב:

מבחינתם ערבי הוא טרוריסט, להטב זה טרור, כל מה שהוא לא הם, זה אויב.

 

זה לא מה שהם אומרים, צריך לדעת לקרוא, זה לא שכל להטב זה טרור, אלא הם מדברים על הטרור הלהטביסטי.

אבל זה לא מפתיע כיוון שהשמאל שמעצב את המחשבה שלך התנגד למושג "טרור איסלמי" כדי לא להכליל :brickwall:

אם יותר אנשים היו מבינים את החוקים הבסיסיים של X -> Y לא אומר ש-Y -> X, כנראה היה חסר פחות מתכנתים 🤣

 

לפני 10 שעות, SlowRide כתב:

זה שצועקים משהו שוב ושוב לא מחייב שיש את הביצים לעשות את זה. בדרך כלל אלה שצורחים הכי חזק מוות לערבים/איטבח אל יהוד לא מסוגלים לכלום חוץ מלצרוח. חוץ מזה, ההסתה בצד של הערבים הרבה יותר משמעותית מאצלנו. שם זה ברמה של מערכת החינוך. בגלל זה אתה לא תמצא הרבה יהודים וערבים עם דעות מקבילות בקיצוניות, ואם כן אז שניהם ירצחו את הילד.

 

לגבי הערבים - זה בטוח לא נכון.

לגבי היהודים - לפחות לגבי אנשי לה פמיליה שהכרתי בעבר - זה לא היה נכון.

 

לפני שעה, פינדר כתב:

אני לא צריך להיות אלים, כשיש לי מערכת שלמה של צבא ומשטרה ובתי משפט שמפעילה אלימות בשמי.

אז הידיים שלי לכאורה נקיות ואני יכול להרגיש מאוד ערכי ומצפוני ונעלה.

זה ניתוק, כמעט כמו באמירה המפורסמת "אם אין לחם שיאכלו עוגות".

 

אלא אם כן אתה פציפיסט מוחלט, אז זה בדיוק התפקיד של המערכת של צבא, משטרה ובתי משפט - להפעיל אלימות כדי לשמור על חברה מתפקדת.

 

לפני שעה, פינדר כתב:

אתה מצחיק. מביא ציטוט שמחליש את הטענה שלך ומחזק את הטענה שלי.

רק הדגשת את החלק הלא נכון. תיקנתי לך:

 

הוא דווקא מחזק את הטענה שלי, כמו שכתבתי למעלה ליבגני.

 

לפני 31 דקות, פינדר כתב:

כמו שכתבתי, יש לנו צבא שהורג בשמנו. את השמות של אלו שהוא הורג, אתה לא זוכר ולא שומע, גם אם חלקם לא היו פעילי טרור, אלא סתם אנשים בדרך לעבודה או לביה"ס.

 

ענו לך כבר לפניי, אבל זו טענה מטומטמת שמתעלמת לחלוטין מהמניע, מהחברה שמסביב, ומפעילי הטרור שמשתמשים בכוונה תחילה באותם אנשים כמגן אנושי.

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ציטוט

הבוקר דחו שופטי בית המשפט המחוזי בירושלים את בקשת התביעה לתקן את כתב האישום בתיק 4000. 
אתמצת את התגובות משני עברי הקו הפוליטי: "התיק קרס" מול "לא נורא".
אלא שמכל בחינה, עצם המשך המשפט אחרי שהתברר לשופטים שחקירת נתניהו נפתחה ללא אישור יועמ"ש, בניגוד לחוק יסוד, מעיד על טיבה של ההצגה שמתנהלת באולם בית המשפט. עילת קיומו של המשפט היא לא משפטית. הוא ממשיך להתקיים כיוון שהוא חייב להמשיך להתקיים. הוא המטרה לכשעצמה וככזה - אין להפסיק אותו מכל סיבה שהיא. תכליתו להרשיע את נתניהו בכל מחיר, או לפחות להשאיר את כתב האישום בחיים, בכל מחיר. את המחיר לא הפרקליטות תשלם.
אלא שאסור היה למשפט להתחיל ורק מהסיבה ההיא, הנשכחת: חוק יסוד אוסר על פתיחת חקירה נגד ראש ממשלה ללא אישור היועמ"ש. אישור כזה לא ניתן. השופטים המשיכו במשפט.
הפרקליטות ניסתה לטעון לקיום אישור כזה בפרוטוקולים. לא נמצא אישור  בפרוטוקולים. אחר כך טענה שהוא ניתן בעל פה. והמשפט נמשך.
בשבוע שעבר הוצגו בפני השופטים הוכחות לכך שהחקירה נגד נתניהו נפתחה עוד לפני שפילבר זומן למשרדי הרשות לניירות ערך ביולי 2017. כבר אז תועד אחד החוקרים, בווידאו, דורש מפילבר להאשים את נתניהו. הפרקליטות מחקה את הקטע הזה מתמלילי החקירה. והמשפט נמשך.
גיוסו של פילבר לעד מדינה לא תועד. הפרקליטות טענה שהסיבה להיעדר התיעוד היא הפסקת חשמל במשרדי להב 433. פרקליטי נתניהו הוכיחו שבזמן שהיתה הפסקת חשמל בחדר שבו נחקר פילבר, זרם החשמל כסדרו בכל החדרים האחרים בבניין. והמשפט נמשך.
דחיית הבקשה לתיקון כתב האישום לא מלמדת על קריסת התיק, אלא על מחויבותם של השופטים להמשיך בקרקס המשפטי הזה

 

כתבה עירית לינור

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 59 דקות, m3x7r3m3 כתב:

הערבים הנוצריים - אז כמו היום, נגררים אחרי המוסלמים מחשש להפוך בעצמם למטרה של המוסלמים.

נוצר מצב שהנוצרים צריכים להוכיח שהם לא "משת"פים של היהודים".


השרשור הזה מתחיל להרגיש לי כמו "הפרוטוקולים של זקני ראש העין" על המוסלמים בכל העולם שמימים ימימה רדפו ורצחו יהודים.
מזל שבאו ארגוני להבה, לה פמיליה ובן גביר להצילנו.

  • אהבתי 2
  • מצחיק 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני כשעה, m3x7r3m3 כתב:

לגבי הערבים - זה בטוח לא נכון.

לגבי היהודים - לפחות לגבי אנשי לה פמיליה שהכרתי בעבר - זה לא היה נכון

מה לא נכון, שרובם סתם צועקים?

על סמך מה קבעת את זה, בגלל ההוא שאמר לך שהוא צריך לדקור אותך כי זה בטבע שלו?

 

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, avargel כתב:

 

כתבה עירית לינור

כן אבל.. למה לא נתנו לתקן את כתב האישום אם הכל ככ מכור? זה לא שזה משנה למי שבטוח שמדובר בתיקים תפורים

 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואללה לא ברור לי על סמך מה אתה אומר את זה.
אם אני מסתכל על תיקי נתניהו אני לא מבין איך על הפגישה עם מוזס שאין ספק שהתקיימה ואין ספק מה נאמר בה לא הגישו כתב אישום על שוחד.
נראה לי שהוא קיבל לא מעט הקלות הבחור.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, m3x7r3m3 כתב:

אפשר לומר שזה מאבק לאומי, אבל המאבק הלאומי כאן תמיד היה (וכנראה גם יהיה) מבוסס בחלקו הגדול על דת...

 

אבל איכשהו אתה לא מדבר על יהודים שבמשך יותר ממאה שנה כבר מדברים פה על מדינה שבה הריבון הוא יהודים, פעם תוך תקווה שהערבים פשוט ישמחו לקבל את הקדמה (כמו אצל הרצל באלטנוילנד), ופעם תוך תקווה שיחטפו מספיק מכות או שסתם נהייה מספיק חזקים כדי להחטיף להם בכל פעם שירימו את הראש (כמו אצל ז'בוטינסקי, שאגב פספס כשחשב שלא יתכן שלום עם ערבים לא מארץ ישראל) ופעם תוך תקווה שהערבים יעזבו. ולא ראיתי אותך אפילו מנסה להסביר איך יש שלום עם מדינות מוסלמיות שונות ומשונות. נראה לי שלפחות השליטים שם יודעים לקרוא.

לפני 3 שעות, m3x7r3m3 כתב:

הרי ברור שהמופתי הוא בעצם נוצרי בכלל.

ההתייחסות לאגודה נוצרית מוסלמית היא לא שלי. היא באה מהטקסט שאתה הבאת כדי להוכיח את פינדר. וזה כמובן גם חלק מהבעיה. לא קראת את תום שגב שעליו מתבסס הטקסט שהבאצ. לא קראת את המקורות הראשוניים שעליהם התבסס כשכתב את מה שכתב. אתה כנראה גם לא שם לב שהמלל שצוטטת יש בו כמה טענות שכל אחת מהן דורשת הוכחה בפני עצמה והן נותנות מסגרת קצת שונה ממה שאתה נותן - אתה מתייחס לכולן כ-given. ומשם אתה גם מביא עוד פרשנות משלך.

 

בקיצו רפרנס לרפרנס לרפרנס. כמעט כמו הבניית הציטוטים בשרשור הזה. 

 

כמובן יש עוד כל מיני תאוריות יפות שאתה מעלה כאן, כמו זה שהערבים לא ידעו לקרוא (בדקת?) אז הם היו צריכים שפתאום יסבירו להם שיהודים זה רע (האם לפני זה הם היו פחות מוסלמים? יותר? לא היו מתווכי דת לפני חוסייני? הם היו כופרים?) או הכמות של הערבים פה והקשר בינה לבין הפרעות. או אולי דברים יפים שפספסתי, כדי להראות שהדת היא הבסיס כאן לכל הצרות. אישית, אם כבר ללכת לכיוון הזה, הייתי תוהה עד כמה דת, בעיקר האסלאם, שמשה כ*אמצעי* מאוד יעיל בידיי מי שהיה בין המייסדים של התנועה הלאומית הפלסטינאית במחצית הראשונה של המאה ה-20. משם אפשר לתהות האם החברה הפלסטינאית עברה הקצנה דתית במאה שנים האחרונות או לא. אבל המסקנה מזה בכל מקרה היא לא שמדובר בסכסוך דתי בהכרח, ועוד כזה שמבוסס על משהו כל כך אינהרנטי בדת. בטח לא כשאתה בעצמך מבין שגם זה תלוי תיווך והנהגה. 

 

אגב לפני שנה ראית ברעמ שותפה לגיטימית לממשלה. מה השתנה בדיוק? אולי אני לא עוקב אחרי החדשות מספיק

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, יבגניפ כתב:

כן אבל.. למה לא נתנו לתקן את כתב האישום אם הכל ככ מכור? זה לא שזה משנה למי שבטוח שמדובר בתיקים תפורים

פספסת את הטענה שלה

אין צורך בכלל לתקן את כתב האישום, מיד אחרי שבן צור הוכיח שפגישת ההנחייה לא התקיימה במועד שמופיע בכתב האישום, השופטים הציעו לפרקליטות להמשיך כרגיל, כי ע’’פ החוק אפשר להאשים מישהו גם אם העובדות התבררו תוך כדי משפט, ולא הופיעו בכתב האישום.

 

אני אישית עדיין מאמין בשופטים ומקווה שינהלו משפט הוגן.

אבל הרבה אנשים איבדו את זה, ואיך לומר? לפרקליטות יש חלק גדול בזה.

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...