Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני לא מומחה למכוניות איטלקיות, אבל יש לי זיכרון צילומי די טוב. 

ואולי זה שלדה משותפת ליותר ממותג איטלקי אחד?

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בהתחלה חשבתי שמדובר ב- 164 SUPER בגלל התיאור שלך.

אז איזה דגם זה?

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם (נערך)

נמשיך קצת. 

ניצלתי קצת את השבת שסגרתי בבסיס. 

אחרי שפירקתי את ה anti roll bar 

ולקחתי אותו איתי, התעסקתי איתו קצת.

לכל המכלל יש נקודות חלודה ממש קטנות. 

בעיקר באיזור מסביב לברגים. 

 

כך זה נראה על קרש עץ, 

קצת לכלוך וקורי עכביש 

Picsart_24-04-15_22-20-47-656.thumb.jpg.e6810b6453e899b12a3d6a5e18e04c9a.jpg

 

 

וככה זה נראה מפורק. 

ומשהו שפשוט לא מובן לי, 

ארבעת הברגים והאומים שבאמצע, 

תופסים את הקשת לזרועות הצדדיות. 

אף אחד מארבעת הברגים לא דומה לאחר. 

כל הארבעה שונים!! 

גם האומים וגם הברגים, 

הקןטק אותו הדבר, הראשים? 

14,15,17 ואפילו אחד היה אינצ'י.... 

אחד הברגים היה משושה ללא שוליים עגולים

והשאיר הטבעה על הזרועה. 😩

אני קשה לי עם זה. 

נלך לאיזה חנות ונביא 4 ברגים + אומים זהים ותקינים. 

Picsart_24-04-15_22-22-08-079.thumb.jpg.910a9bd6851f251e75e6405160632c5f.jpg

 

 

ככה נראים האוזניים שמחוברת לשילדה, 

והזרועות תפוסות עם בושינגים. 

Picsart_24-04-13_01-15-55-646.thumb.jpg.00dd657c7f7f3c3f189a16f381f0321e.jpg

 

 

ככה זה נראה אחרי ניקיון וצביעה, 

ניקיתי עם כמה חומרים פשוטים ומברשת שיניים (שכחתי את הדרמל בבית, טעות. )

את התופסנים של כבל חניה ועוד משהו, ניקיתי וצבעתי על הדרך. 

Picsart_24-04-15_22-23-18-339.thumb.jpg.c33adc6f9d779819f1adc5a7e2535663.jpg

20240413_144057.thumb.jpg.7294fca8ea948ec482847b611e9057e3.jpg

את הצביעה עשיתי עם צבע ספריי כסוף בתוספת אבץ, לפי התווית, עמיד במיוחד לסביבה עם חצץ וכאלו. נראה. 

 

אלו הזרועות, 

גם אותם ניקיתי וצבעתי. 

למעט מעט חלודה באזורי חיכוך וברגים, 

הכל נראה תקין. 

20240412_231325.thumb.jpg.54f6d8f3f76ab5415bdedb2d55291c10.jpg

 

הקשת העיקרית, 

במצב מעולה, 

ניקיתי עם סמרטוט ותרסיס wd40, 

לאחר מכן ריססתי בחומר להורדת ה wd40

וצבעתי בתרסיס שחור עמיד לחום ולקילוף, 

( זה מה שהיה בבית אז צבעתי).

20240412_231312.thumb.jpg.b65345b2ed072c8f6964eeadc4823f73.jpg

 

וככה זה נראה יום למחרת אחרי יבוש. 

Picsart_24-04-15_22-24-22-036.thumb.jpg.a774cec6db24694b814da7210873487e.jpg

 

 

הבא בתור לפירוק זה ה-

rear crossrail

(אין לי שמץ איך לקרוא לזה בעיברית)

עם שאר הזרועות שלו. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Markm4
  • אהבתי 5
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מהתמונות של המתלה האחורי חשבתי שזו לנצ'יה דלתא.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עד הטסט יש זמן. 

הרצון זה לא למרוח, אבל להחליף כמה שניתן בלי להיכנס לסחרור כלכלי. 

 

אני אחרי סיבוב בכל מיני חנויות חלפים ומוסכים, 

וההצעות מחיר לכל מיני פריטי גומי היו לא נעימים לי בכלל ( 300 ש"ח לזוג בושינגים, ואני מתכנן להחליף כל מה שאצליח להביא),

כרגע הרוב זה מאיבי. 

 

20240507_224229.thumb.jpg.7135a55cae976b7f49a5922c873c89c4.jpg

איי שם בשנת 2020.

  • אהבתי 8
  • חודש מאוחר יותר...
  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

וואו,
לא ציפיתי שזה יהיה כזה מתיש וקשוח.

 

אז אחרי שפירקתי חלקית את חלקי המתלה האחורי,
ניקיתי, צבעתי, הזמנתי חלקי גומי

ו......................
כמעט שום חלק לא מתאים,
סתם לדוגמא:
20241025_121328.thumb.jpg.1b8c7f8db6d32f533f022d288fe167b4.jpg

וככה היו כמעט כל החלפים שהזמנתי,
לא מתאימים מבחינת הישום, קטרים לא מתאימים ועוד צרות בסגנון.

הזמנתי את מוטות הקישור האחוריים, 2 מתכווננים ו 2 מקובעים,

רק אחד הגיע, איפה השאר??? דואר ישראל והמכס לא יודעים........
ככה הדברים נמרחו בתוספת העבודה שלי שלא מאפשרת לי יותר מידי אוויר בתקופה האחרונה.

כמובן שהייתי בקשר עם המוכרים והחנויות, קיבלתי החזרים בחלק מהמקרים ועדיין זה מבאס.
הלכתי לחנות קטנה בתל אביב שמתעסקת במוצרי גומי,
לקחנו מדידות, הסברתי את מה שצריך, כולל בחירת החומרים ממה שהציג לי, נתתי מקדמה, מגיע לאסוף (חודש וחצי לקח לחנות להתקשר אליי אחרי שנידנדתי כל שבוע)
לא מוצאים.
מחפשים, שיחה לבן, לאישה, להוא ש"במפעל", לשליח.

בקיצור, לקח לי שעה של עצבים, ביקשתי את המקדמה חזרה והלכתי.
 

דרך אגב, לפעמים להזמין מהחנות cars245, עדיף דרך eBay, הרבה יותר קל להתנהל מולם שם כי אתה מקבל גיבוי גם מ eBay וגם מפייפאל.


בכל מקרה,
הרכבתי את כל החלקים חזרה על מנת להזיז את הרכב למקום אחר

והופ, לא מניע.
עכשיו שתבינו, דיאגנוסטיקה, לבד זה קשה.
ואין לי מישהו שיכול לתת לי יד בזמן העבודה.

מה עושים????? 🤔
מציבים את הפלא', שמים הקלטת וידאו וכל פעם סוויצ' ובודקים את ההקלטה.
(אני כרגע מחכה לקבל בחזרה את מערך המצלמות שלי שנתתי לחבר במיוחד לדברים כאלו)

גילית שהמשאבה לא עובדת, לא רעש, לא לחץ.
הזמנתי אחת חדשה של Bosch, הגיעה שבוע שעבר.
20241206_154838.thumb.jpg.49f3c0f57bb20027a304e28152f6e5ee.jpg

 

יאללה, נתעסק קצת עם ה Super.

מוציא הכל מהתא מטען, רואה את המכסה והמיקום

20241206_155941.thumb.jpg.6fee8ce4c6b92bad7493f84daa380898.jpg


מפרק את המכסה, 
ומשהו מרגיש לי לא בסדר.
כל המנגנון לא מהודק, יש לו מין טבעת שמהדקת את כל המנגנון,
הצנרת החיצונית לא תפוסה עם כראוי.
מוציא את כל המנגנון, מתחיל לבדוק מה קורה שם וקצת מתבאס.
מבין שהכל שם זה פלסטיק ובנזין לא עושה לו הכי טוב.
אבל קולט שכאשר התעסקו בזה, שיא החפריות.

 

צד אחד תפוס עם בורג קודח, לא הכי מפריע לי.

20241206_161842.thumb.jpg.ec76e4c93f50416ca78820b701838a15.jpg

 

אבל, 2 הדברים הבאים הכי מפריעים לי.
בתוך המיכל חייבים להשתמש בצנרת יעודית.
פה שמו צינור דלק רגיל ופשוט.
השיכבה / המעטפת החיצונית של הצינור נקרעה והתפרדה, (התפרדה או נפרדה??)
הצינור עצמו מכופף עד לכדי חסימה, כנראה קרה בגלל שהשיכבה החיצונית לא עושה את עבודת ההגנה והקשיחות.

תוך כדי שמתי לב,
הצינור שמחובר לגוף, יושב טוב עם הצינור והבנד והקצה שמחובר למשאבה, נראה מנופח, מכווץ, 

חתיכות גומי חצי תלושות בסביבת הבנד.
וזאת הסיבה.

 

20241206_161848.thumb.jpg.2fb320ac55fbadfe4f24412229c05342.jpg

 

הקוטר של הצינור הוא 8 MM, הקוטר של חיבור ה Banjo במשאבה הוא 6 MM.

וזה מה שגרם לכל הדבר להיקרע באיזור הבנד.

20241206_163821.thumb.jpg.13ddba8c1e09c2185bb275c2185b8ba1.jpg

 

2 הצינורות השחורים שבתמונה, אלו הצינורות שצריכים להיות מותקנים.
כרגע לא הרכבתי את כל הדבר הזה,
אני אתארגן על חיבור Banjo בקוטר הנכון ואתארגן על בנדים נורמליים ונרכיב בחזרה.

20241206_163257.thumb.jpg.77bcae45086c881f8e07166261fca152.jpg



בינתיים,
אחזור לחפש ולמלא את סלי הקניות שלי,
אני רוצה להחליף את האטם העליון שמהדק את הבית לפתח המיכל.......

 

 

אני עדיין שוכח לצלם בין לבין,
ננסה לאט לאט להשתפר.

20241206_161830.jpg

עריכה אחרונה על ידי Markm4
  • אהבתי 6
  • מבאס 1
פורסם

נושא רכישת החלפים באיטלקיות (לפחות לנצ'יה/אלפא) מהתקופה הזו כאוב מאד. לא פעם המידע שמופיע בקטלוג החלפים של היצרן לא תואם את מה שמתרחש בפועל ברכב, גם אם מחפשים לפי מספר שלדה ובקטלוג מעודכן.

היו חלפים שרכשתי בזמנו מסודאי לפי מס' רישוי ושלדה שפשוט לא התאימו לאוטו. 

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

אכן פלונטר מעיק ומעכב הרבה דברים כל עיניין החלפים, אני מאמין שבאירופה יש יותר פתרונות לעיניין. 

 

 

דבר נוסף ששמתי לב אתמול, 

לפי השרטוט הזה

B55C8A080A835C3F032C7FC6035796A6.thumb.png.e6c9b87968a2efb0b190afa44f3d9968.png

פריט מס' 2 חסר ולא היה בכל המנגנון. 

זה מין שרוול גומי ששומר על המשאבה מרעידות, תנודות ועוד כמה דברים. 

אתמול בלילה התייעצתי עם חבר, 

והבחור אמר שזה חשוב, מאוד והוא לא היה מוותר. 

אז נכנסתי ל ebay, המקוריים שעדיין קיימים מעל 650 ₪ כולל המשלוח, קניתי של delphi ב 300 וקצת כולל משלוח..... 

 

 

בהזדמנות אבדוק אם המנגנון של 166 יכול להתאים בצורה כל שהיא ונתארגן על אחד חדש. 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...